استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت

استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت

سرمایه گذاری بلندمدت یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش درازمدت پول و دستیابی به اهداف مالی است. اما نباید با انتظار ثروتمند شدن سریع به سرمایه‌گذاری نزدیک شوید. تاریخ نشان می دهد که قابل اعتمادترین راه برای خلق ثروت، اتخاذ یک رویکرد بلندمدت است.

بازار سهام می تواند به روش های غیرقابل پیش بینی ارزش خود را به دست آورد و از دست بدهد. اما بهترین راه برای مقابله با نوسانات، صبر است. رویکرد سرمایه‌گذاری صبورانه، خرید و نگهداری سهام شرکت‌های باکیفیت را برای بلندمدت در اولویت قرار می‌دهد. به این ترتیب سرمایه گذاران بلندمدت سودهای پولیِ قابل توجهی را به دست می آورند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت

اتخاذ رویکرد خرید و نگهداری برای سرمایه گذاری، ساده ترین و قابل اعتمادترین راه برای دستیابی به بازده پرتفوی قابل توجه است. در حالی که بیشتر سرمایه‌گذاران با خرید و نگهداری سهام برای بلندمدت به بهترین وجه عمل می‌کنند، این رویکرد همچنان انعطاف‌پذیری زیادی را در خصوص اولویت‌بندی شرکت‌ها و موضوعات سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند. در اینجا سه استراتژی اصلی سرمایه گذاری بلندمدت که می توانید اجرا کنید، آورده شده است:

۱- سرمایه گذاری رشد

این رویکرد بر شرکت‌هایی متمرکز است که کسب‌وکار خود را با نرخ‌های سریع گسترش می‌دهند. گاهی اوقات شرکت‌های رشد محور هنوز سودآور نیستند یا درآمد کمی دارند. اما بهترین شرکت‌ها نشانه‌هایی از شتاب تجاری قابل توجهی دارند. همچنین پتانسیل بالایی برای افزایش فروش و درآمد خود در طول زمان دارند. رشد بزرگ می تواند به سودهای بزرگ برای قیمت سهام یک شرکت تبدیل شود.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۲- ارزش سرمایه گذاری

این استراتژی سرمایه‌گذاری بر خرید سهام شرکت‌هایی متمرکز می‌شود که به‌نظر می‌رسد بر اساس مبانی کسب‌وکارشان مانند درآمد، حاشیه سود و قدرت رقابتی کمتر از ارزش‌گذاری شده‌اند. استراتژی‌های ارزش‌محور بر خرید سهام با قیمت‌های مضرب پایین درآمد یا فروش یا سهامی که سود سهام جذابی را پرداخت می‌کنند، تمرکز می‌کنند. این تاکتیک‌ها می‌توانند ریسک سرمایه‌گذاری شما را کاهش دهند. در عین حال فرصت‌هایی را برای سود پرتفوی چشمگیر ایجاد کنند.

سرمایه گذاری سود سهام

۳- سرمایه گذاری سود سهام

این رویکرد سرمایه‌گذاری، مالکیت سهامی را در اولویت قرار می‌دهد که ارزش آن را در قالب سودهای نقدی منظم به سهامداران برمی‌گرداند. یک استراتژی سود محور اغلب با سرمایه گذاری ارزشی مرتبط است. زیرا کمتر رایج است که سهام در حال رشد سود سهام بپردازند. اما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار سود سهام، همچنان می‌توانید با سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که به نظر می‌رسد به افزایش سود سهام خود ادامه می‌دهند، رویکردی متمرکز بر رشد داشته باشید.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

بسیاری از سرمایه گذاران رویکردی ترکیبی را برای ساخت پرتفوی انتخاب می کنند و ترکیبی از رشد، ارزش و سهام سود سهام را اضافه می کنند. هر یک از این دسته ها چیزی برای ارائه یک سبد متوازن دارند.

فلسفه The Motley Fool

ارزش های بازار همیشه در نوسان هستند و اساساً نمی توان با قطعیت پیش بینی کرد. به این ترتیب، فلسفه سرمایه‌گذاری The Motley Fool از تلاش برای زمان‌بندی بازار اجتناب می‌کند. در عوض بر یافتن سرمایه‌گذاری‌هایی تمرکز می‌کند که می‌توانند در آزمون زمان مقاومت کنند. به جای تلاش برای پیش‌بینی زمان سقوط بعدی یا روند صعودی بزرگ:

به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که در شرکت‌هایی با مزیت‌های رقابتی معنادار، تیم‌های مدیریتی قوی و مسیرهای پایدار برای موفقیت بلندمدت سرمایه‌گذاری کنند.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

ارزیابی واقع بینانه تحمل ریسک یکی دیگر از اجزای احمقانه موفقیت سرمایه گذاری بلندمدت است. برخی از استراتژی های سرمایه گذاری ممکن است بیشتر از آنچه انتظار می رود طول بکشد تا سود ایجاد کنند. اگر سرمایه‌گذار جوان‌تری هستید، ممکن است برای سرمایه‌گذاری در بسیاری از سهام‌های نسبتاً پرخطر رشد محور راحت باشید.

با این حال، اگر در حال بازنشستگی هستید یا در حال آماده شدن برای بازنشستگی هستید، میزان تحمل ریسک شما به احتمال زیاد کاملاً متفاوت است. اگر برای کمک به سبد سرمایه گذاری خود در سال های غیر کاری خود که ممکن است از قبل شروع شده باشد متکی هستید، هر گونه کاهش شدید در ارزش پرتفوی شما اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند. سرمایه‌گذاران جوان‌تر اغلب سرمایه‌گذاران در حال رشد هستند. در حالی که سرمایه‌گذاران مسن‌تر اغلب سرمایه‌گذاران ارزشی یا سود سهام هستند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

استراتژی های برای بازنشستگی

۴- استراتژی های برای بازنشستگی

یک رویکرد صبورانه و آگاهانه برای سرمایه گذاری می تواند شما را در مسیر آزادی مالی قرار دهد. و کیفیت زندگی شما را در دوران بازنشستگی به طور قابل توجهی بهبود بخشد. حساب های بازنشستگی تخصصی برخی از محبوب ترین صندوق های سرمایه گذاری هستند که می توانند به شما در دستیابی به اهداف مالی خود کمک کنند.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

پولی که به حساب‌های بازنشستگی معوق مالیاتی کمک می‌کنید، درآمد مشمول مالیات شما را برای سال کاهش می‌دهد. اگرچه باید مالیات بر توزیع‌های دریافتی در دوران بازنشستگی بپردازید. حساب‌های بازنشستگی راث برای امسال معافیت‌های مالیاتی اعطا نمی‌کنند، اما در عوض به شما امکان می‌دهند در دوران بازنشستگی، توزیع‌های معاف از مالیات دریافت کنید.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

هر دو نوع حساب پس انداز بازنشستگی دارای مزایای مالیاتی هستند. حساب های معوق مالیاتی برای افرادی مناسب است که انتظار دارند در بازنشستگی نسبت به امروز در گروه مالیاتی پایین تری قرار گیرند، در حالی که اگر انتظار دارید در زمان بازنشستگی در گروه مالیاتی بالاتری قرار داشته باشید، حساب های Roth ترجیح داده می شوند.

حتی اگر تمام توصیه‌های بالا را رعایت کنید، همیشه هنگام سرمایه‌گذاری در بورس، ریسک را می‌پذیرید. اما ارزشش را دارد. زیرا انجام ندادن این کار در واقع تضمین می کند که پول خود را از دست می دهید. زیرا تورم ارزش پول نقد شما را از بین می برد.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

سرمایه گذاری بلندمدت