تورم

مزایای استفاده از نرم افزار سهام پارس سیستم آشنا

نرم افزار مدیریت امور سهام ضعف و قوت موجود در بازار را بررسی می کند. کمک می کند تا شما با دید بازتری وارد بازار بورس و امور سهام شوید. امروزه با پیشرفت سطح دانش و آگاهی شرکت های سهامی، شرکت‎ها با استفاده از اهمیت نرم افزار سهام و مدیریت درست سهم و شناسایی نقاط ضعف و قوت در بازار سهام سعی در بهبود عملکرد شرکت‎ها می‎کنند. به کمک نرم افزار مدیریت امور سهام از نتایج سرمایه گذاری و مشارکت سهامداران آگاهی می یابند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

با توسعه تکنولوژی، نرم افزار مدیریت امور سهام دچار تغییر و تحولاتی گشته است که بهره گیری از نرم افزار یکپارچه و تماما تحت وب تا حدود زیادی کار را برای واحدهای امور سهام و سهامداران آسان تر کرده است و تأثیر زیادی در کاهش زمان و هزینه داشته است.

از طرف دیگر با استفاده از تحلیل سهام بورس برای سهامداران که از ابزارهای ضروری و لازم برای موفقیت در خرید فروش سهام می باشد می‎توان قوی‎تر در بازار بورس عمل کرد.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

مزایای استفاده از نرم افزار سهام پارس سیستم

مزایای استفاده از نرم افزار سهام

  • درج معاملات در نرم افزار مدیریت سهام و دریافت فایل معاملات از بورس

  • ثبت عملیات دریافت و پرداخت در نرم افزار سهام

  • ثبت افزایش سرمایه های احتمالی شرکتهای سهامی و بورسی

  • سازماندهی سودهای پرداخت شده با نرم افزار سهام

  • مدیریت صورتحساب کارگزاران مرتبط با حسابداری سهام

  • مدیریت صورتهای مالی شرکتهای سهامی و بورسی طرف حساب

  • قابلیت مشاهده نمای کلی حسابداری سهام بازار

  • امکان پرداخت وجه معاملات از طریق حساب های بانکی در برنامه سهام

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

ساختار تحت وب

طراحی شده با آخرین تکنولوژی روز دنیا

ناشران همواره در تلاشند تا با بهره گیری از رشد تکنولوژی و مکانیزه شدن امور، تعاملات خود را با سهامداران خود افزایش داده و کیفیت پاسخگویی را بهبود بخشند. ایجاد ارتباط موثر و مداوم با سهامداران با صرف زمان، انرژی و منابع بسیاری برای ناشران همراه است. پورتال وب سهامداران مرز مشترک ناشران و سهامداران است. از طریق آن سهامداران قادرند اطلاعات هویتی خود را ویرایش نمایند. صورتحساب خود را چاپ بگیرند. برگه های حق تقدم خود را مشاهده و از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

پردازش ابری

سیستم های ابری قدرتمند جهت ارائه خدمات

در دنیای مدرن امروز و رشد سریع تکنولوژی، مسیر حرکت ما،‌ در جهت ایجاد تحول در سازمان ها در عین سخت بودن، درست ترین مسیر است و با تلاش های بی وقفه تیم پارس سیستم آشنا توانسته ایم گام های زیادی در این مسیر برداریم.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

پیاده سازی ۳۶۰ درجه

کلیه فرآیندهای مورد نیاز امور سهام در یک قاب

با اپلیکیشن native اندروید مدیریت سهام پارس سیستم آشنا، سهامداران قادر خواهند بود، با حفظ امنیت، به لیست خرید و فروش، کاردکس مالی نقل و انتقالات، تعداد سهام و مانده مالی، پروفایل اطلاعات هویتی خود و همچنین اطلاعیه های ناشرین دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن به موازات پورتال وب سهامداران، کمک حال امور سهام بوده و در کاهش هزینه ها، مراجعات و یا تماس های تلفنی و نیز بهینه سازی فرآیند پاسخگویی به سهامداران موثر می باشد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

مزایای استفاده از نرم افزار سهام