فارکس چیست؟ تمام جزئیات در 30 مورد (بخش دوم)

فارکس چیست؟ تمام جزئیات در ۳۰ مورد (بخش دوم)

بازار فارکس تمام سرمایه گذاران جهان را زیر یک سقف جمع می کند. ۵ روز و ۲۴ ساعت معاملات بدون وقفه در بازار انجام می شود. که مزایایی مانند استفاده از اهرم در سرمایه گذاری ها دارد. در مقاله ما، همه این اطلاعات و پاسخ به این سوال که فارکس چیست را پیدا خواهید کرد. با بخش دوم مقاله همراه ما باشید.

چگونه فارکس را معامله کنیم؟

در بازار، سرمایه گذاری با منطق خرید از کم به فروش از بالا انجام می شود. مثلا؛ وقتی پیش بینی می کنید که نرخ برابری EUR / USD افزایش یابد، به اندازه دلخواه خود خرید می کنید و وقتی انتظار شما برآورده می شود، با فروش سود خود را بدست خواهید آورد. البته برای داشتن این آینده نگری باید بازار را به خوبی دنبال کنید، تحلیل کنید و مطابق استراتژی خود وارد و خارج شوید.

برای انجام معاملات صحیح، باید ابزارهای سرمایه گذاری را به خوبی بشناسید.تحولات را دنبال کنید. اظهارات بانک های مرکزی را دنبال کنید و از هر چیزی که ممکن است تغییر قیمت داشته باشد آگاه باشید. به این ترتیب می توانید تصمیم بگیرید که ساز به کدام سمت حرکت کند و موقعیت صحیحی را ایجاد کنید.

یکی از ویژگی های این بازار، این است که شما می توانید نه تنها در زمان افزایش قیمت ها، بلکه در زمان کاهش قیمت ها نیز سرمایه گذاری کنید. وقتی پیش بینی می کنید که جفت ارز کاهش یابد، حتی اگر در کارنامه شما نباشد، می توانید در جهت فروش سفارش دهید و وقتی انتظار خود را محقق کرد، می توانید با پایان دادن به معامله سود خود را بگیرید.

شما نباید در ایجاد موقعیت عجله کنید. حرکات را به درستی تجزیه و تحلیل کنید و وارد موقعیت هایی نشوید که از آنها مطمئن نیستید.

ساعات معاملات بازار فارکس چیست؟

ساعات معاملات بازار فارکس چیست؟

می توانید در فارکس، یک بازار جهانی، به صورت ۲۴ ساعته و ۵ روز در هفته معامله کنید. به استثنای آخر هفته ها. این بازار که نیمه شب یکشنبه افتتاح می شود، تا نیمه شب جمعه فعال است.

در حالی که بازار یک کشور به دلیل اختلاف زمان به دلیل موقعیت جغرافیایی بسته می شود، کشور دیگری افتتاح می شود و بنابراین بازار به مدت ۲۴ ساعت اعلام می شود.

آموزش های فارکس چیست؟

یکی از بهترین جنبه های این بازار، آموزش رایگان است که توسط شرکت های کارگزاری ارائه می شود. تمام خانه های کارگزاری که خدمات با کیفیت ارائه می دهند یک بسته آموزشی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده و آنها را به صورت رایگان به هرکسی که مایل باشد ارائه می دهند. حتی می توانید با مراجعه به وب سایت آنها و پر کردن فرم کوچکی، مجموعه آموزش را بارگیری کنید.

آموزش فارکس

شامل کتابهای الکترونیکی، فیلم ها، وبینارها و حساب های آزمایشی است. کتابهای الکترونیکی ابتدایی ترین اطلاعات را در مورد فارکس به شما می دهند و شروع خوبی هستند.

مقالات فارکس

همزمان، وقتی در اینترنت تحقیق می کنید، می توانید مقالات در مورد فارکس پیدا کنید. شما می توانید از همه این موارد کوچک و بزرگ یاد بگیرید.

فیلم های فارکس

فیلم های فارکس توسط مربیان و کارشناسان خانه های کارگزاری تهیه شده است. آنها ابزارهای آموزشی بسیار خوبی برای توضیح اطلاعات با مثال و درک منطق عملیات هستند. می توانید فیلم ها را در رایانه خود بارگیری کرده یا از کانال های اشتراک ویدیو تماشا کنید.

وبینار

آموزش هایی که ما به آنها وبینار می گوییم سمینارهای آنلاین هستند. شما در جلسات آموزشی ویژه ای که تاریخ آنها اعلام شده ثبت نام می کنید و وقتی زمان آن فرا می رسد، با رفتن به رایانه خود شروع به تماشای آموزش می کنید. می توانید با انتقال فوراً سوالات خود در نقاطی که گیر می کنید، اطلاعات کسب کنید.

حساب های آزمایشی

حساب های آزمایشی همچنین به شما امکان می دهد پول مجازی را با شرایط واقعی بازار معامله کنید. مانند یک بازی، می توانید بیاموزید که چگونه با حساب های آزمایشی فارکس بدون خطر معامله کنید، استراتژی هایی تدوین کنید ، خودتان را در مورد اینکه ابزار سرمایه گذاری تحت تأثیر چه عواملی قرار دارد و چگونه واکنش می دهند ، آموزش دهید.

چگونه تجربه فارکس را بدست آوریم؟

چگونه تجربه فارکس را بدست آوریم؟

راه کسب سود از بازار را تجربه است. حساب های آزمایشی بهترین راه برای به دست آوردن این تجربه هستند. حساب های آزمایشی مملو از ۱۰۰ هزار دلار پول مجازی است. شما درست مثل بازار خرید و فروش می کنید. تنها تفاوت آنها با یک حساب واقعی در مجازی بودن پول است.

در حساب آزمایشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه در شرایط مختلف بازار بدون خطر تجارت کنید. شما می توانید استراتژی های تجاری خود را توسعه دهید و یاد بگیرید که چگونه از خطرات جلوگیری کنید.

همچنین این مزیت است که حساب های آزمایشی، که بهترین راه برای کسب تجربه هستند، به طور رایگان به هر سرمایه گذار که بخواهد ارائه می شود.

از قبل وقتی وارد وب سایت یک شرکت کارگزاری می شوید، می توانید با ارائه نام خود – نام خانوادگی، شماره تلفن و ایمیل مستقیماً به فرآیند بارگیری ادامه دهید. این امکان برای همه وجود دارد که به راحتی روی تلفن، رایانه لوحی و رایانه خود بارگیری، نصب و استفاده کنند.

چگونه بازار فارکس را دنبال کنیم؟

برای اینکه بتوانید در بازاری مانند Forex با حجم معاملات روزانه حدود ۷ تریلیون دلار سرمایه گذاری موفقی انجام دهید، باید بازار را دنبال کنید. پیگیری بازار برای پیش بینی تغییراتی که ممکن است در قیمت ها رخ دهد بسیار مهم است. با توجه به ساختار بازار فارکس، تغییرات ناگهانی در قیمت ها مشاهده می شود. برای ایجاد موقعیت های موفق، باید بتوانید این تغییرات را پیش بینی کنید.

منظور از پیروی از بازار چیست؟

بدانید که قیمت ابزارهای سرمایه گذاری موردعلاقه شما بسته به کدام عوامل متفاوت است و پیشرفت این عوامل را دنبال می کند. فقط از این طریق می توانید تغییر قیمت ها را پیش بینی کنید.

چگونه در فارکس قیمت تعیین می شود؟

چگونه در فارکس قیمت تعیین می شود؟

جا%