برای شروع سرمایه گذاری به چه میزان پول نیاز دارید؟

برای شروع سرمایه گذاری به چه میزان پول نیاز دارید؟

سرمایه گذاری یک مفهوم هیجان انگیز اما دلهره آور است. سرمایه گذاری پس انداز خود برای کسب درآمد بیشتر عالی به نظر می رسد. اما بیشتر مردم پول اضافی برای سرمایه گذاری ندارند. با این حال آیا هنوز هم می توانید با مبلغ کم در سهام سرمایه گذاری کنید؟ برای شروع سرمایه گذاری به چه میزان پول نیاز دارید؟

خبر خوب این است که برای شروع سرمایه گذاری به پول زیادی نیاز ندارید. به لطف کارگزاری های بدون کارمزد و جادوی سهام کسری، می توانید با حداقل ۱۰ دلار سرمایه گذاری در بازار سهام را آغاز کنید. در اینجا چیزی است که باید در مورد چگونگی تبدیل حتی مقدار کمی پول به آغاز یک امپراتوری سرمایه گذاری بدانید.

در مورد برنامه سهام  بیشتر بدانید.

مبلغ مناسب برای سرمایه گذاری چقدر است؟

پاسخ کوتاه این است که بستگی به وضعیت مالی شخصی و اهداف سرمایه گذاری شما دارد. اگر پول زیادی در یک حساب جاری دارید و علاقه مند به پس انداز برای بازنشستگی ۳۰ سال آینده هستید، “مبلغ مناسب” شما بسیار متفاوت از کسی است که مبلغ کارت های اعتباری خود را به حداکثر رسانده است و امیدوار است در پنج سال آینده برای یک خانه پیش پرداخت بدهد. بنابراین شما می توانید هر مبلغی را – بزرگ یا کوچک – سرمایه گذاری کنید. این به شما بستگی دارد.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

دستورالعمل کلی در مورد نحوه انتخاب مبلغ سرمایه گذاری اولیه:

دستورالعمل کلی در مورد نحوه انتخاب مبلغ سرمایه گذاری اولیه:

ابتدا بدهی را پرداخت کنید

مطمئناً ممکن است وسوسه انگیز باشد که فوراً پول درآورید، اما سرمایه گذاری یک فعالیت طولانی مدت است. سرمایه‌گذاری‌های شما احتمالاً به آرامی شروع به تولید پول خواهند کرد. اما به لطف جادوی سود مرکب، سود سهام و رشد، به تدریج درآمد بیشتری کسب خواهند کرد. این بدان معنی است که حداقل در ابتدا، بدهی با بهره بالا مانند بدهی کارت اعتباری احتمالاً بیشتر از آنچه از طریق سرمایه گذاری به دست می آورید، برای شما هزینه دارد. بنابراین قبل از سرمایه گذاری، هر بدهی را با نرخ بهره بیش از ۸ تا ۱۰ درصد پرداخت کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

شروع سرمایه گذاری: بودجه بسازید

برای مثال، پولی که به Roth IRA اختصاص می دهید – که اگر قبل از سن ۵۹ ۱/۲ سالگی آن را برداشت کنید، جریمه های بزرگی در نظر می گیرد. اگر نتوانید اجاره بگیرید، هیچ سودی برای شما ندارد. برای اطمینان از اینکه می‌توانید پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارید، یک بودجه ماهانه بنویسید که هزینه‌های اجباری شما (مانند خدمات آب و برق، پرداخت وام، و خواربار) و مخارج اختیاری (مانند سرگرمی و غذا خوردن در بیرون) را مشخص می‌کند. این باید به شما کمک کند تعیین کنید که چه مقداری می توانید برای سرمایه گذاری هزینه کنید.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

موارد اضطراری را فراموش نکنید

همه ما هزینه‌های غیرمنتظره را داشته‌ایم.  تعمیر ماشین، اورژانس پزشکی یا اخراج از کار و … که بودجه ما را از جیبمان بیرون می‌کشد. در حالی که قرار دادن پول در برنامه یا حساب بازنشستگی می تواند مزایای مالیاتی را ارائه دهد، دسترسی به آن وجوه را با عجله بسیار دشوارتر می کند. اطمینان حاصل کنید که با کنار گذاشتن پول در یک حساب پس انداز، ابزار لازم برای پرداخت هزینه های اضطراری را دارید.

هنگامی که آن محاسبات اولیه را انجام دادید و اهداف مالی را تعیین کردید، باید بتوانید مبلغی را پیدا کنید که بتوانید هر ماه برای سرمایه گذاری متعهد شوید. اما مقدار کمی بیشتر در هر ماه به شما کمک می کند زودتر به اهداف مالی خود برسید.

شاید این مبلغ ۲۰۰۰ دلار در ماه باشد. شاید فقط ۱۰ دلار در ماه باشد. مقدار کلی تا زمانی که برای شما مناسب باشد واقعاً مهم نیست.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

چگونه می توانم مقدار کمی سرمایه گذاری کنم؟

چگونه می توانم مقدار کمی سرمایه گذاری کنم؟

برای سرمایه‌گذاری هر مقدار پول در سهام، اوراق قرضه، صندوق‌های متقابل، صندوق‌های شاخص یا سایر انواع سرمایه‌گذاری، باید یک حساب در یک کارگزار باز کنید.

اکثر مؤسسات مالی بزرگ دارای بازوهای کارگزاری هستند و اگر حسابی در بانک دارید، ممکن است برای سرمایه گذاری در بانک امتیازاتی ارائه دهد. با این حال، ممکن است بخواهید یک شرکت کارگزاری مستقل یا یک کارگزار فقط آنلاین یا مبتنی بر برنامه را نیز در نظر بگیرید.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

اگر با مبلغ کمی شروع می کنید، مطمئن شوید که کارگزاری که در نظر دارید موارد زیر را ارائه می دهد:

بدون حداقل کارمزد موجودی:

سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانند افزایش یابند، اما می‌توانند کاهش پیدا کنند. حتی اگر مبلغ سرمایه‌گذاری اولیه شما بالاتر از آستانه کارگزار برای کارمزد «موجودی کم» باشد، اگر در سهامی سرمایه‌گذاری کنید که کاهش می‌یابد، ممکن است به زیر آن آستانه سقوط کنید.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

بدون کارمزد یا کارمزد تراکنش:

امروزه بسیاری از کارگزاری ها، اگر نگوییم اکثر آنها، بدون کارمزد هستند. مطمئن شوید که مال شما بخشی از این روند است.

خرید سهام کسری را امکان پذیر می کند:

سهام کسری سرمایه گذاری هایی با کمتر از یک سهم سهام هستند. برخی از کارگزاران سهام کسری را تنها در صورت تقسیم سهام یا سرمایه گذاری مجدد سود سهام که به طور خودکار سهام کسری را به همراه دارد، مجاز می کنند. با تک سهم‌های بسیاری از سهام که صدها یا هزاران دلار قیمت دارند، اگر نتوانید مستقیماً سهام کسری بخرید، گزینه‌های شما به شدت محدود خواهد شد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

شروع سرمایه گذاری