معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش چهارم)

معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش اول)

در این محتوا، برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال برای معامله گران را بررسی می کنیم. توانایی ارزیابی الگوهای داده های معاملاتی بسیار مهم است. تکنیک های تجزیه و تحلیل فنی می توانند احساسات را از تصمیم معاملاتی حذف کنند.

یک سیستم تجزیه و تحلیل فنی می تواند شاخص های خرید و فروش را ایجاد کرده و به موقعیت های جدید معاملاتی کمک کند. با پیشرفت نرم افزاری و سرعت دسترسی به میلیون ها نقطه داده در ۱۵ سال گذشته، ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی در دسترس همه معامله گران آنلاین است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

اکثر سایت هایی که ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی را ارائه می دهند، معامله گران جدید را نیز به سمت درک اساسی مفاهیم اصلی راهنمایی می کنند. برخی از این منابع رایگان هستند یا در بستر کارگزار گنجانده شده اند.

اما برخی دیگر هزینه دریافت می کنند. ما نگاهی به ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی خواهیم انداخت که در پیشنهادات کارگزاران و همچنین برخی منابع مستقل قرار گرفته است. ترتیب برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال بر اساس حروف الفبای انگلیسی است.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال

یک شرکت مستقر در کانادا، Recognia by Trading Central ، ابزارهای تحلیل تکنیکی بسیار خوبی ارائه می دهد که بسیاری از کارگزاران در پلتفرم های معامله گران مکرر ادغام کرده اند.

ابزارهای Recognia به طور خودکار اقدام به تجزیه و تحلیل قیمت می کنند تا الگوهای نمودار کلاسیک و سایر شرایط بحرانی را بر اساس شیوه های مورد قبول تجزیه و تحلیل فنی شناسایی و تفسیر کنند. این اعلان های رویداد فنی به معامله گران بینشی درباره نقاط قوت و ضعف سهام مورد بررسی می دهد.

سرمایه گذاران جدا از سیستم عامل های کارگزاری نمی توانند به این ابزارها دسترسی داشته باشند. اما فناوری آنها را در چندین سایت معامله گر فعال مشاهده خواهید کرد.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

Ally Invest

Ally Invest

پلت فرم کارگزاری Ally Invest شامل یک نمایشگر سهام است که از Recognia پشتیبانی می کند. پلت فرم معامله گران مکرر چارلز شواب، StreetSmart Edge ، Screener Plus را ارائه می دهد که از داده های جریان در زمان واقعی استفاده می کند. همچنین به مشتریان امکان می دهد سهام و ETF ها را بر اساس طیف وسیعی از معیارهای اساسی و فنی، از جمله سیگنال های فنی Recognia فیلتر کنند. معامله گران می توانند پارامترهایی را که برای آنها مهمتر است تنظیم کنند. نمودارهای قابل تنظیم StreetSmart Edge دارای ابزارهای تشخیص الگوی Recognia هستند.

نمودار بر روی دستگاه های تلفن همراه شامل چندین شاخص تجزیه و تحلیل فنی است. اگرچه هیچ ابزار طراحی وجود ندارد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

E*TRADE

E*TRADE تجزیه و تحلیل سهام

در Power E*TRADE، پلتفرم معاملات فعال شرکت، اسکنر Live Action دارای بیش از ۱۰۰ صفحه نمایش از پیش تعریف شده است که بازار را در زمان واقعی با قیمت های زنده و معیارهای تحلیلی زنده بر اساس موارد زیر اسکن می کند:

  • رویدادهای فنی

  • رویدادهای اساسی

  • درآمد

  • واکنش اجتماعی احساسات

  • اخبار

اسکن های نوسان ساز ساخته شده در Live Action به کشف سهام خریداری شده یا بیش از حد فروش کمک می کند و فرصت های بیشتری را برای مجموعه مشتریان خود کشف می کند. بسیاری از این صفحه های داخلی مخصوص پلتفرم Power E*TRADE هستند.

اسکنر Recognia به شما امکان می دهد تا سهام را بر اساس رویدادها یا الگوهای فنی اسکن کنید و در صورت برآورده شدن معیارهای جدید، هشدارها را تنظیم کنید. شما می توانید از قابلیت های معاملاتی کاغذی Power E*TRADE برای آزمایش سیستم تجاری فنی خود استفاده کنید.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

Active Trader Pro

Active Trader Pro

Active Trader Pro رابط تجاری قابل بارگیری Fidelity است که مجموعه ای عمیق تر از آنچه از طریق وب سایت در دسترس است ارائه می دهد. همچنین توابع نمودار قابل تنظیم و ابزارهای تجارت را از قبل ارائه می دهد. این نرم افزار می تواند به شما در مورد سیگنال های فنی موجود در سهام که دنبال می کنید هشدار دهد و در مورد موقعیت های باز هشدار دهد.

مرکز Fidelity با محتوای متشکل از موارد زیر است:

  • مقاله

  • فیلم

  • وبینار

  • اینفوگرافیک

Fidelity همچنین جلسات مربیگری آنلاین هفتگی را ارائه می دهد، جایی که مشتریان می توانند با گروه کوچکی (هشت تا ۱۰ شرکت کننده) در آنجا شرکت کنند تا در مورد موضوعات گزینه ها و تجزیه و تحلیل فنی بحث های عمیقی داشته باشند.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

Trader Workstation TWS

Trader Workstation TWS

نمودارهای کاملاً قابل تنظیم در همه سیستم عامل های Interactive Brokers ارائه شده است و شامل صدها شاخص و داده جریان مستقیم است. TWS، سکوی معاملاتی شاخص IB، شامل ابزارهای پیشرفته تحلیل تکنیکی با بیش از ۱۲۰ شاخص و بیش از ۳۰ سال داده است.

نسخه آزمایشی TWS موجود است که به معامله گران اجازه می دهد نحوه عملکرد این پلتفرم را بیاموزند و سناریوهای معاملاتی را آزمایش کنند. علاوه بر این، ممکن است یک پلت فرم تجزیه و تحلیل شخص ثالث را به حساب IBKR خود وصل کنید. لیست کامل فروشندگان را می توانید در بازار سرمایه گذاران جستجو کنید.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

کارگزاران تعاملی