مزایای استفاده از برنامه های تحت وب برای تجارت

مزایای استفاده از برنامه های تحت وب برای تجارت

برنامه های مبتنی بر وب امور سهام نوع خاصی از نرم افزار است که به کاربران امکان می دهد از طریق رابط مرورگر وب با سرور ارائه دهنده ی اطلاعات سهام، از راه دور ارتباط برقرار کنند. نرم افزارهای تحت وب در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته اند.

برنامه های مبتنی بر وب دارای مزایای زیادی نسبت به برنامه های دسکتاپ سنتی هستند. ویژگی اصلی آنها، قابلیت حمل آنها است. با برنامه های مبتنی بر وب، کاربران نیازی به نصب نرم افزار اضافی ندارند. توسعه دهندگان نیز مجبور نیستند چندین نسخه از یک برنامه مشابه را برای سیستم عامل های مختلف بنویسند.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

یک برنامه تحت وب چه کاری می تواند انجام دهد؟

یک برنامه تحت وب چه کاری می تواند انجام دهد؟

برنامه های تحت وب قادر به کمک به مدیران در موارد زیر هستند:

همه اینها را می توان با نوشتن یک برنامه تحت وب که بر روی سرور اجرا می شود، به دست آورد. این برنامه را می توان به زبان های مختلف برنامه نویسی نوشت و از چندین فن آوری و چارچوب استفاده کرد. بدون توجه به نصب سیستم عامل، یک برنامه تحت وب در مرورگر رایانه مشتری اجرا می شود. این باعث می شود برنامه های مبتنی بر وب به عنوان یکی از جهانی ترین راه حل های بین پلتفرمی موجود امروزه شناخته شوند.

نمونه هایی از برنامه های تحت وب:

شاید ندانید، اما به احتمال زیاد از برنامه های مبتنی بر وب در زندگی روزمره خود استفاده می کنید. بسته به مورد استفاده، برنامه های تحت وب می توانند بسیار ساده باشند یا پیچیدگی نرم افزارهای دسک تاپ را نمایان کنند. برخی از نمونه های برنامه تحت وب عبارتند از:

  • سیستم هایی که به شما امکان می دهند محل اقامت، بلیط و سایر خدمات را بصورت آنلاین رزرو کنید.

  • سیستم های پرداخت آنلاین.

  • پورتال های اینترنتی تعاملی _وب سایت هایی که با ورودی کاربر مانند اطلاعات ثبت نام کار می کنند_سیستم های CRM

  • سیستم مدیریت مشتری، برای کار با مجموعه داده های عظیم و مدیریت چندین پروژه.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

همانطور که مشاهده می کنید، برنامه های پیچیده مبتنی بر وب می توانند با انبوهی از منابع داده کار کرده و مشکلات بی شماری را برطرف کنند. نرم افزار های ساده تر تحت وب، معمولاً فقط بر روی انجام یک کار تمرکز دارند مانند: محاسبه پرداخت وام، نمایش نرخ ارز، تولید پالت های رنگی، ایجاد نظرسنجی های سفارشی , …

مزایای استفاده از برنامه های تحت وب برای تجارت

مزایای استفاده از برنامه های تحت وب برای تجارت

برنامه های مبتنی بر وب در هر مکانی و هر زمان قابل دسترسی هستند، به شرطی که به دستگاهی با اتصال اینترنت دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال: برنامه های تحت وب به سهامداران امکان می دهند سرمایه کمتری در توسعه نرم افزار، سرمایه گذاری کنند که در ذخیره داده های سهامداران عالی هستند.

برنامه های تحت وب در هر سیستم عامل قابل اجرا هستند. پس برای ایجاد چندین نسخه از برنامه خود (برای سیستم عامل Mac و ویندوز یا Android و iOS) مجبور نیستید به توسعه دهندگان مبلغی پرداخت کنید. برنامه کاربردی مبتنی بر وب در دسترس کاربران همه سیستم عامل های تلفن همراه و دسک تاپ خواهد بود.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

برنامه های تحت وب بسیار مقیاس پذیر هستند.

لازم نیست نرم افزارهای تحت وب نصب و پیکربندی شوند. بنابراین در مقایسه با برنامه های دسک تاپ، افزایش سریع تعداد کاربران فعال بسیار آسان تر است. سرورهای وب مدرن حتی در صورت مواجهه با هزاران درخواست همزمان عملکرد بسیار خوبی دارند. گسترش شبکه کاربران برنامه وب اغلب بدون هیچ گونه پیکربندی یا اصلاح نرم افزار اضافی امکان پذیر است.

اگر تمام داده های خود را از برنامه های دسک تاپ جمع آوری کنید، به احتمال زیاد این اطلاعات در چندین پایگاه داده پراکنده شده اند. این ممکن است عملکرد نرم افزار شما را کُند کند. زیرا در زمان اجرا مجبور به درخواست داده از بیش از یک منبع است. بعلاوه، اگر مجموعه های داده شما از طریق دستگاه های مختلف قابل دسترسی و دستکاری باشند، تفاوت بین سیستم عامل های آنها ممکن است منجر به خطا و خراب شدن داده ها شود.

در مورد افزایش سرمایه الکترونیک بیشتر بدانید.

ذخیره تمام داده های کاربر در فضای ابری

ذخیره تمام داده های کاربر در فضای ابری

برنامه های مبتنی بر وب با ذخیره تمام داده های کاربر در فضای ابری – در یک سرور قدرتمند که می تواند اطلاعات شما به عنوان سهامدار و یا مشتری را مدیریت می کند. در صورت درخواست به سرعت آنها را در بین کاربران نرم افزار توزیع کند. این نرم افزار همه این مشکلات را برطرف می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

  • برنامه های مبتنی بر وب ایمن هستند.

  • استقرار برنامه های تحت وب آسان، مقرون به صرفه و سریع است.

  • به روزرسانی و نگهداری برنامه های مبتنی بر وب آسان است.

در مورد شبکه اجتماعی سهامداران بیشتر بدانید.

برنامه های تحت وب یک راه حل منحصر به فرد

برنامه های تحت وب یک راه حل منحصر به فرد هستند. می توانند طیف گسترده ای از ابزارهای چند منظوره آنلاین با قابلیت بهینه سازی فرآیندهای بی شماری را مدیریت کنند. همچنین را ه حل مشکلات متعدد را در اختیار سهامداران قرار دهند.

ناشران در تلاشند تا با بهره گیری تکنولوژی و مکانیزه شدن امور، تعاملات خود را با سهامداران خود افزایش دهند. همچنین کیفیت پاسخگویی را بهبود بخشند. ایجاد ارتباط موثر و مداوم با سهامداران با صرف زمان، انرژی و منابع بسیاری برای ناشران همراه است.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

پورتال وب سهامداران مرز مشترک ناشران و سهامداران است. تمامی نرم افزار های طراحی شده توسط تیم پارس سیستم آشنا، تحت وب می­باشد که ارتباط بین سهامداران، سازمان و بانک را سهولت بخشیده است. اگر شما سهامداران علاقه مند به داشتن یک برنامه وب برای تجارت خود هستید، همیشه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

معامله گران سهام روزانه