ثروتمندان چگونه در زندگی سرمایه گذاری می کنند؟(بخش دوم)

ثروتمندان چگونه در زندگی سرمایه گذاری می کنند؟(بخش دوم)

در این محتوا مهمترین عادت هایی که میتوانید برای ثروتمند شدن به آنها دست پیدا کنید آورده شده است. عادت های افراد ثروتمند به شما کمک می کند تا در وضعیت عادی زندگی خود تغییراتی را ایجاد کنید. اما ناگفته پیداست که ثروتمند بودن دلیل بر موفق بودن نیست. این راه کارها توسط کسانی ارائه شده است که از صفر شروع کرده اند و به ثروت و موفقیت رسیده اند. با بخش دوم روش های سرمایه گذاری ثروتمندان با ما همراه باشید.

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

آرزو نمیکنند، هدف گذاری میکنند.

شما نمی توانید برآورده شدن یک آرزو را کنترل کنید، اما میتوانید یک هدف تعیین کنید. هر سال ۷۰ درصد از افراد ثروتمند حداقل یک هدف را دنبال میکنند. تنها ۳ درصد از آنها در رسیدن به هدف خود ناکام هستند.

ثروتمندان از تعلل دوری میکنند.

افراد موفق میدانند که اهمال کاری بر کیفیت تأثیر منفی میگذارد. باعث نارضایتی کارفرمایان، مشتریان و مهمانان می شود و سایر روابط غیر تجاری را مختل می کند. در اینجا پنج نکته برای جلوگیری از تعلل وجود دارد:

  • یک لیست روزانه «کارها» تهیه کنید. شما باید حداقل ۷۰ درصد از لیست “کارها” خود را هر روز انجام دهید.

  • هر روز پنج فعالیت را توسعه دهید که به رسیدن به هدف یا اهداف مهم شما کمک می کند.

  • ضرب الاجل های مصنوعی تعیین کنید و در ارتباط بمانید. هیچ اشکالی ندارد که زودتر کار محوله را به اتمام برسانید.

  • شرکای مسئولیت را دریافت کنید. این افراد هدف بزرگی را که در تیمی که ایجاد کرده اید دنبال میکنند.

  • حداقل هر هفته با شرکا تماس بگیرید و ببینید آیا آنها به شما فشار می آورند یا خیر.

  • عبارت تاکیدی «اکنون انجامش بده» را بگویید. تا زمانی که کار یا پروژه ای را شروع کنید، کلمات «اکنون آن را انجام دهید» را بارها و بارها بگویید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

ثروتمندان از تعلل دوری میکنند.

کمتر حرف میزنند و بیشتر گوش میدهند.

نسبت تطبیق ۵ به ۱ صحیح است: به ازای هر دقیقه که صحبت میکنید، باید پنج دقیقه به صحبت های دیگران گوش دهید. افراد ثروتمند ارتباطات خوبی دارند. زیرا شنوندگان خوبی هستند. شما میتوانید با گوش دادن به آنچه دیگران میگویند یاد بگیرید و خود را آموزش دهید. آنها به این موضوع پی برده اند. هرچه بیشتر در مورد روابط خود بدانید، بیشتر میتوانید به آنها کمک کنید.

از افراد سمی دوری میکنند.

شما میانگین ۵ نفری هستید که بیشترین زمان را با آنها میگذرانید. ۸۶ درصد از افراد ثروتمند و موفق با افراد ثروتمند دیگر دوست هستند. ۹۶ درصد از کسانی که مشکلات مالی دارند با افراد دیگری که در رنج هستند نیز رابطه دارند.

اگر میخواهید از شر مشکلات مالی خود خلاص شوید، باید هر یک از روابط خود را ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا آنها روابطی هستند که شما را بالا میبرند یا روابطی هستند که شما را عقب نگه میدارند. شروع به صرف زمان بیشتر با روابط غنی و کمتر با روابط ضعیف خود کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

ثروتمندان هرگز تسلیم نمیشوند.

افراد ثروتمند سه ویژگی مشترک دارند: تمرکز، پشتکار و صبر. به این ترتیب از اهداف بزرگ خود دست بر نمیدارند. از محدودیت هایی که مانع پیشرفت آنها میشود اجتناب میکنند.

اگر از نظر مالی آسیب دیده هستید، احتمالاً قبلاً این دروغ ها را به خود گفته اید: «مردم فقیر نمیتوانند ثروتمند باشند. ثروتمندان خوش شانس هستند، فقیرها بدشانس.”

هر یک از باورهایی که شما را محدود میکند رفتار شما را تغییر میدهد. از هر پنج فرد ثروتمند، چهار نفر موفقیت خود را به باورهای خود نسبت میدهند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

مرشد یا راهنما دارند.

در میان ثروتمندان، ۹۳ درصد از افرادی که مربی دارند، موفقیت خود را مدیون این افراد هستند. مربیان با آموزش دادن به شما چه کارهایی را انجام دهید و چه کاری را انجام ندهید به پیشرفت شما کمک میکنند. گرفتن یک مربی خوب برای ثروتمند شدن بی دردسرترین راه برای ثروتمند شدن است.

اگر اهداف خود را میدانید، افرادی را پیدا کنید که به آنها دست یافته اند. افراد زیادی خواهند بود که به شما کمک خواهند کرد که حتی شما هم شگفت زده خواهید شد.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

در زندگی خود کلمه “بدشانسی” را ندارند.

افرادی که در زندگی خود از فقر رنج میبرند همیشه راهی برای ایجاد بدشانسی برای خود پیدا میکنند. این محصول عادات آنهاست. آنها محکوم به تکرار شکست هستند و هر شکستی را به گردن بدشانسی میاندازند.

افراد ثروتمند میدانند که شانس خود را خلق میکنند. حتی اگر شکست بخورند، به جای پناه گرفتن در بدشانسی، سعی میکنند به این فکر کنند که کجا را از دست داده اند و اشتباه کرده اند و سعی میکنند دوباره همان اشتباه را تکرار نکنند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

ثروتمندان ساده میپوشند.

ثروتمندان ساده میپوشند.

برخلاف تصور رایج، ثروتمندان واقعی لوکس ترین برندهای ساعت و لباس را نمیخرند. آنها تا حد امکان ساده و راحت لباس میپوشند. به عنوان مثال، مارک زاکربرگ ده ها تی شرت مشابه در کمد خود دارد. بیل گیتس یک پیراهن و شلوار ساده میپوشد. استیو جابز معمولاً شلوار جین و یک سویشرت مشکی میپوشید. دلیل اصلی این امر این است که آنها افراد متظاهر نیستند و میخواهند وقت ارزشمند خود را صرف مسائل مهم تری کنند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

هدف اصلی آنها مشخص است.

این آخرین و مهمترین عادت ثروتمندان است. این افراد که رویا یا هدفی در زندگی دارند تا به امروز در میان ما ثروتمند و شاد زندگی کرده اند. اگر درآمد کافی از شغل خود به دست نمی آورید، ممکن است به این دلیل باشد که کاری را انجام میدهید که دوست ندارید.

باور کنید یا نه، پیدا کردن هدف زندگیتان بسیار آسان است.

  • فهرستی از هر چیزی که شما را خوشحال میکند تهیه کنید.

  • زیر مواردی که حاوی یک مهارت هستند یا پیشنهاد میکنند خط بکشید.

  • به ۱۰ مورد برتری که شما را خوشحال میکند امتیاز دهید. مهارتی که از انجام آن بیشتر خوشحال هستید ۱۰ امتیاز میگیرد.

  • اکنون ۱۰ مورد برتر را بر اساس پتانسیل درآمد رتبه بندی کنید. سودآورترین مهارت ۱۰ امتیاز دریافت میکند.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

ثروتمندان