درآمد غیرفعال چیست؟

درآمد غیرفعال چیست؟

به پول، آزادی یا انعطاف بیشتر نیاز دارید؟ در جای درستی هستید. این مقاله ۲۱ ایده در مورد چگونگی ایجاد درآمد غیرفعال بدون خطر ترک شغل تمام وقت خود را بررسی می کند. به لطف چیزهایی که در اینجا خواهید آموخت، یک روز حتی ممکن است بتوانید بدون کار کردن پول به دست آورید و به زندگی فراتر از رویاهای خود برسید.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

درآمد غیرفعال چیست؟

درآمد غیرفعال چیست؟

بیایید ابتدا با تعریف مفهوم شروع کنیم که با ایده “درآمد بدون کار کردن” برابری می کند. درآمد غیرفعال به پولی اطلاق می شود که با فعالیتی غیر از کار و شغل اصلی شما باعث درآمد زایی می شود. دقیقاً به همین دلیل از کار به دست می آید که برای ادامه کسب درآمد نیازی به حضور در کار «فعال» نیست. نکته کلیدی در اینجا این است که بیشتر کار را در ابتدا انجام دهید و سپس با تلاش اندک درآمد قابل توجهی داشته باشید. البته بدانید مفهومی به شکل کاملا بیکار و بدون هیچ زحمتی و درآمد غیرفعال بدون ذره ای کار کردن وجود ندارد.

فرض کنید یک برنامه دوره آنلاین ایجاد کرده اید. کافی است به طور منظم محتوای خود را به روز کنید تا از محتوای دوره خود درآمد کسب کنید. یعنی با کمی تلاش جریان درآمد خود را حفظ کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

دقیقاً به همین دلیل است که عبارت دیگری که هنگام صحبت در مورد درآمد غیرفعال به ذهن خطور می کند “بخوابید و پول درآورید” است. این انگیزه اصلی است که افراد را به کسب درآمد غیرفعال سوق می دهد.

بنابراین چگونه می توانید این تمایل را فعال کنید؟ شما می توانید چیزی برای کسب درآمد ایجاد کنید. (وبلاگ، دوره آموزشی، کتاب الکترونیکی، ویدیوها یا فروشگاه آنلاین) حتی زمانی که تلاش زیادی انجام نمی دهید. می توانید سرمایه گذاری در (املاک یا سهام) را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد درآمدی غیرفعال از محل زندگی خود کسب کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

درآمد فعال یا غیرفعال؟

اگر موضوع را از منظر تئوریک بررسی کنیم، می‌توان گفت که همه منابع درآمدی شما به یک اندازه مهم هستند. با این حال، این یک واقعیت غیرقابل انکار است که درآمد غیرفعال در مورد آزادی مالی بسیار جلوتر از درآمد فعال خواهد بود.

همانطور که می دانید، درآمد فعال به درآمدی اطلاق می شود که در نتیجه تلاش های فعلی خود به دست می آورید. برای دائمی شدن این درآمد نیاز به ادامه تحصیل بدون وقفه دارید. اگر کار خود را ترک کنید، هیچ پرداختی دریافت نمی کنید. در اینجا یک مفهوم “زمان پول است” وجود دارد.

از سوی دیگر، درآمد غیرفعال آن نوع درآمدی است که نیازی به فعالیت فعال ندارد و درآمدی که از این طریق به دست خواهید آورد در طول سال ها به جریان خود ادامه می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی‌ای را طراحی کنید که در آن از نظر مالی آزاد باشید، بهترین کار این است که روی درآمد غیرفعال تمرکز کنید.

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

حتی اگر مجبور باشید برای درآمد غیرفعال سرمایه گذاری اولیه مشخصی انجام دهید، مقدار پولی که خرج می کنید بسیار کمتر از زمانی است که فدا می کنید. درآمد غیرفعال در وهله اول به انجام مقدار قابل توجهی تلاش و سپس کاهش سرعت و یافتن آرامش است.

بدون کار چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

وقتی صحبت از درآمد غیرفعال می شود، این شما هستید که میزان به دست آوردن آن را تعیین می کنید. با این حال، این روش شما را به سرعت ثروتمند نمی کند. برعکس، ممکن است مجبور شوید بخش زیادی از زمان یا سرمایه خود را برای ایجاد یک منبع درآمد غیرفعال – حداقل در مراحل اولیه – فدا کنید.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

نکته خوب این است که انجام زودهنگام مهمترین بخش به شما امکان می دهد عقب بنشینید و از پاداش های مالی که در آینده دریافت خواهید کرد لذت ببرید. شما حتی می توانید یک جریان ثابت درآمد داشته باشید، به اندازه ای که در طول زمان بتوانید به راحتی زندگی کنید.

چگونه می توانم بدون کار درآمد کسب کنم؟

البته پول درآوردن نیاز به زمان و تلاش دارد. با این حال، راه هایی برای کسب درآمد با تلاش بسیار کم وجود دارد: با برنامه های مختلف موبایل، ابزارهای سرمایه گذاری ساده و تاکتیک های پس انداز، می توانید بدون انجام کاری شروع به کسب درآمد کنید.

اگرچه برخی از روش‌هایی که در مقاله خود به آنها خواهیم پرداخت، در ابتدا نیاز به کار دارند، اما می‌توانند پس از مدتی بدون هیچ کارکردی، برای شما درآمد کسب کنند. مقالات بعدی ما را دنبال کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

چگونه می توانم بدون کار درآمد کسب کنم؟