دنیای سرمایه گذاری و 20 مرحله برای ورود و موفقیت (بخش دوم)

دنیای سرمایه گذاری و ۲۰ مرحله برای ورود و موفقیت (بخش دوم)

اگر می خواهید آینده خود را تأمین کنید، باید در اسرع وقت صرفه جویی در پول را شروع کرده و این پس انداز را در دنیای سرمایه گذاری ارزیابی کنید. اگر می خواهید آینده مالی خود را تأمین کنید، باید قبل از اینکه دیر شود به بازارهای سرمایه گذاری بروید. با آشنایی بازارهایی که امروزه می توانید به روش های سودمند مانند بازار سهام سرمایه گذاری کنید، قدمی بردارید. با بخش دوم مقاله همراه شما هستیم.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

​​تسلط بر مبانی سرمایه گذاری

​​تسلط بر مبانی سرمایه گذاری

موفقیت معاملات تجاری کاملاً به دانش و تجربه شما بستگی دارد. قبل از شروع معاملات سرمایه گذاری، باید بازارها را بشناسید و بدانید سرمایه گذاری به چه معناست.

کم بخرید، زیاد بفروشید

برای مثال در مورد کالای طلا؛ اگر زمانی که قیمت طلا پایین است بخرید و وقتی قیمت آن بالا رفت بفروشید. در این سود خواهید برد. این منطق زیربنایی سرمایه گذاری است. اگر کم خرید کنید و در زمان بالا بفروشید، درآمد خواهید داشت.

مثال: فرض کنید یک سال پیش ۱۰۰ سهم را با قیمت ۵ دلار خریداری کرده اید. در پایان ۱ سال، هنگامی که ارزش سهام به ۷٫۲۵ دلار افزایش می یابد، شما سهام را می فروشید و ۲۲۵ دلار سود می آورید. معاملات بازار سهام با این منطق اساسی عمل می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری در شرکت هایی که می شناسید

یک بخش وجود دارد، یک شاخه صنعتی که تقریباً همه ما بر آن مسلط هستیم. شما می توانید با سرمایه گذاری در سهام و ابزارهای سرمایه گذاری مرتبط این شرکت ها با توجه به حوزه مورد علاقه خود سود کسب کنید. شما باید در مورد موفقیت های آینده شرکت ها بدانید و صنایعی که می شناسید به راحتی این کار را به شما نشان خواهند داد.

خرید امید و فروش ترس

بزرگترین اشتباهی که هنگام سرمایه گذاری مرتکب می شوید خرید با امید و فروش از روی ترس است. این باعث می شود که شما بر اساس احساسات خود و تصمیمات دیگر سرمایه گذاران بزرگترین اشتباهات را انجام دهید. هر معامله ای که انجام می دهید، هر موقعیتی که ایجاد می کنید باید با توجه به تجزیه و تحلیل، اطلاعات، داده های بازار و استراتژی های شما انجام شود. خرید و فروش بر اساس عملکرد سایر سرمایه گذاران بزرگترین اشتباهی است که شما مرتکب خواهید شد.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

تاثیر نرخ بهره اوراق قرضه را بشناسید

بین اوراق قرضه و نرخ بهره رابطه معکوس وجود دارد. وقتی نرخ بهره افزایش یابد، اوراق بهادار کاهش می یابد. با کاهش نرخ بهره، اوراق قرضه افزایش می یابد. اگر دلیل آن را بخواهید، افزایش و کاهش تقاضا بزرگترین دلیل این امر است.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

سبد خود را متنوع کنید

می توانم بگویم که ما تقریباً در هر مقاله ای به این موضوع پرداخته ایم. تنوع در سبد خطرات را کاهش داده و درآمد شما را متنوع می کند. یک مثال بسیار کوتاه؛ تصور کنید سهام ۲۰ شرکت را با ۵ دلار خریداری کنید. ۲۰ شرکت باید ورشکست شوند تا تمام پول شما از بین برود. این احتمالاً تقریباً غیرممکن است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری بلند مدت

در دنیای سرمایه گذاری، یکی از موضوعاتی که بسیار مورد تأکید است سرمایه گذاری بلند مدت است. این امر همیشه سرمایه گذاری های بلندمدتی را در بازار سهام به همراه داشته است. سرمایه گذاری در کوتاه مدت سود زیادی در بازار سهام به همراه ندارد و نیاز به تخصص بسیار خوبی دارد. این امر در بازار فارکس صادق نیست. از آنجا که یک بازار جهانی است، نقدینگی روزانه بالایی در بازار فارکس وجود دارد و می توانید با انجام معاملات خرید و فروش فوری سود روزانه کسب کنید.

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

دنیای سرمایه گذاری