راهنمای معامله سهام در فارکس

راهنمای معامله سهام در فارکس

قبل از اینترنت؛ خرید و فروش سهام برای تک تک سرمایه گذاران بسیار دشوار بود. بیشتر معامله گران سهام شرکت های بزرگ چند ملیتی، صندوق های تامینی یا افراد با سهامش خالص بالا بودند. زیرا تجارت فارکس به سرمایه زیادی نیاز داشت.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

با کمک اینترنت، یک بازار خرده فروشی با هدف معامله گران منفرد بوجود آمده است که دسترسی آسان به بازارهای سهام را امکان پذیر می کند، یا از طریق خود بانک ها یا کارگزارانی که بازار ثانویه دارند. اکثر کارگزاران یا فروشندگان آنلاین اهرم بسیار بالایی را به افراد معامله گر ارائه می دهند که می توانند تجارت معاملات بزرگ را با موجودی حساب کوچک کنترل کنند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

خطرات معاملات فارکس

خطرات معاملات فارکس

معامله و خریدوفروش سهام می تواند مخاطره آمیز و پیچیده باشد. بازار بین بانکی از تنظیمات مختلفی برخوردار است و ابزارهای فارکس استاندارد نیستند. در برخی از نقاط جهان، معاملات فارکس تقریباً کاملاً بی قاعده است.

بازار بین بانکی متشکل از بانک هایی است که در سراسر جهان با یکدیگر معامله می کنند. بانک ها باید ریسک حاکمیت و ریسک اعتباری را تعیین و قبول کنند. آنها فرایندهای داخلی را ایجاد کرده اند تا بتوانند خود را تا حد ممکن ایمن نگه دارند. مقرراتی از این دست برای حمایت از هر بانک شرکت کننده در صنعت وضع شده است.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

از آنجا که بازار توسط هر یک از بانکهای شرکت کننده ارائه دهنده پیشنهادات و پیشنهادات برای خرید و فروش سهام خاص ساخته شده است، مکانیسم قیمت گذاری بازار بر اساس عرضه و تقاضا است. چنین جریان های تجاری بزرگی در داخل سیستم وجود دارد، که برای تجار سرکش تأثیرگذار بر قیمت سهام دشوار است. این سیستم به سرمایه گذاران با دسترسی به معاملات بین بانکی کمک می کند تا شفافیت در بازار ایجاد شود.

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

معامله گران خرد

بیشتر معامله گران خرید و فروش سهام خرده فروشی با کارگزاران/فروشنده های فارکس نسبتاً کوچک و نیمه تنظیم نشده تجارت می کنند. چون که می توانند قیمت ها را دوباره نقل قول کند و حتی با مشتری های خود معامله کند. بسته به محلی که فروشنده وجود دارد، ممکن است برخی از مقررات دولت و صنعت وجود داشته باشد. اما این محافظ ها در سراسر جهان متناقض هستند.

بیشتر سرمایه گذاران خرده فروشی باید وقت خود را صرف تحقیق در مورد یک فروشنده فارکس کنند تا بفهمند آیا این امر در ایالات متحده یا انگلیس تنظیم شده است (نمایندگی های فروش در ایالات متحده و انگلیس نظارت بیشتری دارند) یا در کشوری با قوانین و نظارت سهل. بدانید در صورت بحران بازار یا در صورت ورشکستگی یک فروشنده، چه نوع محافظت از حساب در دسترس است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

جوانب مثبت و چالش های معاملات فارکس

بازارهای فارکس از نظر حجم معاملات روزانه در جهان بزرگترین هستند. بنابراین بیشترین نقدینگی را ارائه می دهند که ورود و خروج از موقعیت سهام های اصلی را در کسری از ثانیه آسان می کند.

بانک ها، دلالان و فروشندگان در بازارهای فارکس اهرم های فشار ریادی را مجاز می دانند. یعنی معامله گران می توانند موقعیت های بزرگ را با پول نسبتاً کمی کنترل کنند. اهرم در محدوده ۱۰۰: ۱ نسبت بالایی است. اما در فارکس غیر معمول نیست. یک معامله گر باید از استفاده از اهرم و خطرات ناشی از اهرم در یک حساب استفاده کند. اهرم های شدید منجر به این شده است که بسیاری از فروشندگان به طور غیرمنتظره ای ورشکسته شوند.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

بازار فارکس به صورت ۲۴ ساعته و پنج روز در هفته معامله می شود. هر روز در استرالیا شروع می شود و در نیویورک پایان می یابد. مراکز عمده عبارتند از: سیدنی، هنگ کنگ، سنگاپور، توکیو، فرانکفورت، پاریس، لندن و نیویورک.

تجارت و خرید و فروش سهام به طور مولد نیاز به درک اصول اقتصادی و شاخص ها دارد. معامله گر باید درک درستی از اقتصاد کشورهای مختلف و ارتباط متقابل آنها برای درک اصول اساسی سهام داشته باشد.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

 

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.