راه های کسب درآمد غیرفعال (بخش سوم)

راه های کسب درآمد غیرفعال (بخش سوم)

کسب درآمد غیرفعال یکی از راه های جذب سرمایه است. این سرمایه بدون زحمت زیاد به دست می آید. اما بدانید که برای روشن کردن این مسیر احتیاج به هوش، زحمت اولیه و پیدا کردن راه های موازی برای کسب درآمد در این مسیر دارید. در ادامه  این محتوا با ما همراه باشید تا راه های کسب درآمد غیر فعال را با شما به اشتراک بگذاریم.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

به دنبال گنج بروید

اگر به دنبال کسب درآمد غیرفعال هستید به دنبال گنج بروید. اگرچه گنج یابی راهی خوب برای کسب درآمد بدون کار است، اما ماجرایی است که به کار زیادی نیاز دارد و هیچ تضمینی ندارد. و به یاد داشته باشید، طبق قانون، قبل از انجام این کار، ابتدا باید از دولت اجازه بگیرید.

در قرعه کشی برنده شوید

این یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد غیرفعال از کار است، اما می توانید به جای بردن جوایز، پول زیادی نیز خرج کنید. مراقب باشید به خرید بلیط معتاد نشوید. به خاطر داشته باشید که ممکن است هنگام خرید بلیط بخت آزمایی ضرر کنید.

اگر باور ندارید که در خیابان بر اثر رعد و برق کشته می شوید، نباید باور کنید که با بازی های شانسی پولدار می شوید. چون احتمالات تقریبا یکسان است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

در آمازون فروشنده باشید

فروش در آمازون ممکن است شغلی باشد که سال ها به دنبال آن بوده اید. شما محصولات خود را به انبارهای آمازون می فرستید، آمازون محصولات را از طرف شما ذخیره می کند و پس از فروخته شدن برای مشتری ارسال می کند. هر چقدر هم که خوب به نظر می رسد، برای راه اندازی این تجارت باید محقق خوبی باشید. در غیر این صورت، می توانید آسیب بزرگی وارد کنید.

یک فروشگاه Dropshipping باز کنید

Dropshipping یکی از سودآورترین منابع کسب درآمد غیرفعال آنلاین است. به لطف dropshipping، می توانید محصولات پرطرفدار را در بازار تجارت الکترونیک بیابید و آنها را به صورت آنلاین به مشتریانی از کشورها یا شهرهای مختلف بفروشید، بدون اینکه هزینه موجودی اضافی متحمل شوید. یعنی از طریق شرکت تامین کننده خود. با روش dropshipping امکان فروش در سطوح مختلف از مد گرفته تا دکوراسیون منزل و حتی زیبایی وجود دارد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

مزیت دیگر افتتاح فروشگاه dropshipping، جدای از راه اندازی کسب و کار خود، این است که تعیین می کنید برای محصولاتی که می فروشید چقدر هزینه می کنید. حتی می توان گفت که این روش منبع درآمد غیرفعال است که در آن شما بیشترین کنترل را بر درآمد خود دارید در مقایسه با ایده های درآمد غیرفعال که در لیست خود قرار داده ایم.

برای شروع فوری فروش با Dropshipping، محصولی با کیفیت بالا که ارزش فروش را داشته باشد پیدا کنید و آمازون یا Shopify و غیره را انتخاب کنید. می‌توانید در سایت‌های تجارت الکترونیک ثبت‌نام کنید و پس از ایجاد فروشگاه آنلاین، درآمد غیرفعال از فروش خود را به دست آورید.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

راه های کسب درآمد غیرفعال

در نظرسنجی شرکت کنید

سایت های نظرسنجی زیادی مانند InstaGC، Earnhoney، Prizehoney وجود دارد. با انجام نظرسنجی در این سایت ها می توانید درآمد کسب کنید. البته با انجام این کار امکان ثروتمند شدن برای شما وجود ندارد. اما می توانید به جای گشت و گذار بی هدف در شبکه های اجتماعی، فقط با صرف ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در روز، قبض یک ماهه برق خود را پرداخت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نظرسنجی را پر کنید. البته دانستن زبان انگلیسی در این زمینه بسیار مهم است. زیرا اکثر نظرسنجی ها به زبان انگلیسی است.

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

اقلامی را که استفاده نمی کنید بفروشید

کتاب هایی که چیزی جز گردگیری در گوشه ای از خانه شما نیست.  لباس هایی که در کمد لباس خود نمی پوشید و به اندام شما نمی آید. تردمیلی که از روی هوس خریدید اما بعد از چند ماه دیگر استفاده نکردید. Letgo، Modacruz، Wardrobes، Wardrobe، By Owner، Zebramo و بسیاری دیگر. با استفاده از پلتفرم های مختلف می توانید اقلام استفاده نشده خود را بفروشید و درآمد اضافی کسب کنید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار در بازار بورس بخوانید.

تجارت املاک و مستغلات

خرید ملک نیز می تواند راه خوبی برای کسب درآمد غیرفعال باشد، اگرچه بستگی به مکان و زمان خرید آن دارد. چون در تهران و در بسیاری از شهرهای پرطرفدار، افزایش مستمر ارزش ملک همچنان ادامه دارد. به همین دلیل می توانید املاک ارزان قیمتی را که در حال ساخت هستند و با اتمام ساخت و ساز ارزش آنها افزایش می یابد را تعقیب کنید.

با این حال، این روش حداقل به اندازه هر سرمایه گذاری دیگری خطرناک است. بنابراین، اگر در این بازی تازه کار هستید، ایده خوبی است که با یک مشاور املاک ذیصلاح تماس بگیرید تا به شما در خرید ملک سرمایه گذاری مناسب کمک کند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

چگونه می توانم بدون کار درآمد کسب کنم؟