ری دالیو: چگونه از بورس 14 میلیارد دلار درآمد کسب کنیم؟

ری دالیو: چگونه از بورس ۱۴ میلیارد دلار درآمد کسب کنیم؟

چگونه از بورس ۱۴ میلیارد دلار درآمد کسب کنیم؟ بسیاری از مردم وارن بافت را می شناسند. در این مقاله مرد دیگری (ری دالیو) با ثروتی باورنکردنی را معرفی می کنیم. او به ما می گوید که چگونه میلیاردها دلار در بازار سهام به دست آورده است. آیا می خواهید در بورس کسب درآمد کنید؟ مردی با میلیاردها دلار راز موفقیت خود را با ما در میان می گذارد.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

این فرد، مردی که نامش را نشنیده اید. وارن بافت مدتهاست که بر اهمیت پس انداز صبورانه و به دست آوردن وجوه متقابل کم هزینه در آمادگی برای بازنشستگی تاکید کرده است. اما کسانی که می خواهند در بازار سهام سرمایه گذاری کنند، می توانند از شخص دیگری که خوشحال است خرد خود را به اشتراک بگذارد، درس های خوبی بیاموزند.

ری دالیو مدیر Bridgewater Associates، بزرگترین صندوق تامینی جهان است. او ۱۶۵ میلیارد دلار در اختیار و ۱۴ میلیارد دلار در حساب شخصی خود دارد. در سال ۲۰۱۰، زمانی که شرکت او بازدهی ۴۵ درصدی به سرمایه گذاران خود پرداخت می کرد، ۳ میلیارد دلار درآمد داشت.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

سال بعد، پس از اینکه به طور گسترده شناخته شد، دالیو سندی ۱۲۳ صفحه ای به نام «اصول» را منتشر کرد که در آن مواردی را که معتقد بود برای او موفقیت در زندگی و سرمایه گذاری به ارمغان آورد، بیان کرد.

راهی برای شکست دادن بازار توسط ری دالیو

درست مانند وارن بافت، دالیو کار سرمایه گذاری خود را در سنین جوانی آغاز کرد. او در محله ای متوسط ​​در لانگ آیلند بزرگ شد. روزنامه توزیع می کرد، چمن ها را می برید و حتی وسایل را در زمین های گلف حمل می کرد. او برای اولین بار در این دوره کلمه بورس را شنید. در دهه ۱۹۶۰، زمانی که ثروت افزایش یافت، بحث های زیادی در مورد بازار سهام وجود داشت. بنابراین دالیو به سرمایه گذاری پول خود در بازار سهام فکر کرد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

دالیو می گوید که اولین سرمایه گذاری خود را در خطوط هوایی شمال شرقی انجام داده است. این شرکت ابتدا به شرکت پخش استور و سپس به دلتا فروخته شد. دلیل سرمایه گذاری او در این شرکت هواپیمایی این بود که دالیو فقط شنیده بود که این شرکت سهام را زیر ۵ دلار می فروشد.

دالیو به لطف این سرمایه گذاری پول خود را سه برابر کرده است. اما او همچنین اظهار می کند که این صرفاً به دلیل شانس تازه کار است. اما حتی او در سال‌های اولیه به عنوان سرمایه‌گذار از مشکلاتی رنج می‌برد:

  • طولی نکشید که در بورس ضرر کردم. این به من آموخت که یافتن گزینه مناسب و هزینه انتخاب اشتباه چقدر دشوار است.

  • او همچنین می گوید که چگونه ۳ چیز ساده ای که در سنین جوانی یاد گرفت، موفقیت او را در بازار سهام به ارمغان آورد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

1- ری دالیو: فروتنی بسیار مهم است

۱- ری دالیو: فروتنی بسیار مهم است

مطمئن شدن از درستی افکارم برای من آسان نیست. شما می توانید در بازار سهام به شدت معامله کنید، اما همچنان می توانید اشتباه کنید.

سرمایه گذاری هایی که تصور می شود موفقیت بزرگی داشته باشند می توانند به طور فاجعه آمیزی شکست بخورند. ری دالیو بیان می کند که وقتی تصمیم می گیرد سرمایه گذاری کند، با گفتن ایده سرمایه گذاری به باهوش ترین افرادی که می شناسد، این ایده را آزمایش می کند. او همچنین اظهار می‌دارد که «مداوماً به دنبال اعتماد به نفس بیش از حد است».

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

۲- هزینه اشتباه زیاد است

ایده های بد ممکن است گران باشد. مردم می توانند ایده داشته باشند، هیچ هزینه ای برای آنها ندارد. با این حال، اوضاع در بورس اینگونه نیست. به همین دلیل یاد گرفتم که با احتیاط رفتار کنم. هر چقدر هم تلاش می کنم نمی توانم کاملاً مطمئن باشم.

انتخاب مکان نامناسب حتی برای ناهار هم خوشایند نیست. با این حال، اشتباهی که در بازار سهام انجام می شود می تواند باعث از دست دادن هزاران یا میلیون ها دلار شود. درک این واقعیت، معامله گران را محتاط تر می کند.

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

۳- ری دالیو: استقلال ضروری است

اجماع اغلب اشتباه است. بنابراین، من باید مستقل فکر کنم. برای پول درآوردن باید حق با شما باشد و دیگران اشتباه کنند. او در مورد بحران اقتصادی در کره می گوید:

به نظر می رسد گله در مسیر اشتباهی است. سرمایه گذاران اگر سهامی را که در حال نزول بودند می خریدند و سهامی را که در حال افزایش بودند می فروختند، سود بیشتری کسب می کردند.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار در بازار بورس بخوانید.

در اوج بحران مالی در اکتبر ۲۰۰۸، وارن بافت گفت: یک قانون ساده نحوه خرید من را خلاصه می کند:

وقتی دیگران حریص هستند نگران باشید. وقتی دیگران نگران هستند حریص باشید.

ری دالیو بدون شک با این دیدگاه موافق است. زیرا تحقیقات آن را ثابت می کند. از میلیاردری که از به اشتراک گذاشتن دانش خود خوشحال است چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و او این سه اصل را برای شکست دادن بازار سهام اتخاذ می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

ری دالیو