سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال

سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال

آیا می توان یک سایت تحلیل تکنیکی مستقل را بر روی پلت فرم مدیریت کارگزاری Tradier متصل کرد و ضمن استفاده از ابزارهای تحلیلی، تراکنش ها را امکان پذیر کرد. در اینجا دو مورد از سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال موفق را نام می بریم.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال

eSignal

eSignal

ESignal یکی از نامهای محترم در تجزیه و تحلیل فنی است که در اواسط دهه ۱۹۹۰ راه اندازی شد. نسخه فعلی، eSignal 12، یک بسته نرم افزاری مبتنی بر Windows قابل بارگیری است که مطالعات تجزیه و تحلیل فنی، آزمایش مجدد استراتژی های معاملاتی، نمودارهای قابل تنظیم و داده های مبادلات جهانی را ارائه می دهد.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

از طریق API، کاربران می توانند با ده ها کارگزار از جمله Tradier و Interactive Brokers تجارت کنند. گرچه گران است: نسخه کلاسیک، که از داده های تاخیری ۱۵ دقیقه ای استفاده می کند، ۵۶ دلار در ماه است. نسخه Signature آن که بر روی داده های زمان واقعی اجرا می شود و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد، ماهانه ۱۸۳ دلار است. هزینه نسخه Elite 378 دلار در ماه است.

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

MarketGear از iVest+

MarketGear از iVest+

یکی دیگر از سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال، MarketGear از iVest+ است. قابلیت های نمودار Market Gear به شما امکان می دهد تا شاخص های قابل تنظیم را تجزیه و تحلیل کنید، معاملات خود را مشاهده کنید، خطوط دائمی روند را ترسیم کنید، معاملات گذشته را مرور کنید و از مجموعه ای از بازه های زمانی انتخاب کنید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

اسکنر به شما امکان می دهد بیش از ۱۰۰ شاخص فنی قابل تنظیم را مرتب کنید تا فرصت های معاملاتی را بر اساس داده های فنی پیدا کنید. هر چقدر که می خواهید اسکن بنویسید و موارد دلخواه خود را برای دسترسی سریع تنظیم کنید. تعیین محدوده های حمایت و مقاوت در عین زمان بندی می تواند به شما در کسب سود کمک کند.

Market Gear از طریق API ها به TD Ameritrade ، E*TRADE و Ally Invest متصل می شود. شروع قیمت از ۳۸ دلار در ماه.

با تمام اینها نباید آموزش و یادگیری را فراموش کرد. این و بسیاری از سایت های تجزیه و تحلیل، کار را برای سهامداران راحت تر کرده اند. با این حال اگر از آموزش بهره ای نبرده باشید، سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال نیز به شما کمکی نمی کنند.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

سایت های تجزیه و تحلیل تکنیکال