سرمایه گذاری و سوالات متداول

سرمایه گذاری و سوالات متداول

چه مقدار از پول شما باید در سهام باشد؟

برای اینکه کاملا واضح باشد، رفتار هر سرمایه گذار در سرمایه گذاری متفاوت است. هیچ قاعده ای وجود ندارد که برای همه کارساز و یکسان باشد.

با این حال، یکی از دستورالعمل‌های رایج تخصیص دارایی که توسط برنامه‌ریزان مالی استفاده می‌شود این است که سن شما را از ۱۱۰ کم می‌کنند تا درصد تقریبی پرتفوی شما را که باید در سهام باشد، تعیین کنند. به عنوان مثال، طبق این قانون، یک فرد ۴۰ ساله باید تقریباً ۷۰ درصد از پول خود را در سهام سرمایه گذاری کند.

در مورد برنامه سهام  بیشتر بدانید.

چرا باید در اوراق قرضه سرمایه گذاری کنید؟

در مثال قبلی، ممکن است از خود بپرسید که ۳۰ درصد دیگر از پول این سرمایه گذار فرضی کجا باید برود. و پاسخ کلی این است که باید در دارایی های باثبات و مولد درآمد باشد و اوراق قرضه (یا اوراق بهادار با درآمد ثابت) دسته اصلی باشد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

در بلندمدت، رشد ثروت مهمترین قدم است. اما هنگامی که آن ثروت را ایجاد کردید و به هدف مالی خود نزدیکتر شدید، اوراق قرضه، که وام به یک شرکت یا دولت است، می تواند به شما در حفظ آن کمک کند.

سه نوع اصلی اوراق قرضه وجود دارد:

  • اوراق قرضه شرکتی صادر شده توسط شرکت ها.

  • اوراق قرضه شهرداری، صادر شده توسط دولت های ایالتی و محلی.

  • اسناد خزانه، اوراق قرضه و اسناد خزانه صادر شده توسط دولت.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

در دوران کووید هنگامی که سهام به شدت و سریع سقوط می کردند، اوراق قرضه بسیار بهتر ماندگار شدند. زیرا ارزش اوراق قرضه – ارزش اسمی، به علاوه سود وعده داده شده – به راحتی قابل محاسبه است و نوسانات بسیار کمتری دارد.

همانطور که به اهداف مالی خود نزدیک می شوید، داشتن اوراق قرضه مطابق با جدول زمانی شما، از دارایی هایی که در کوتاه مدت روی آنها حساب می کنید محافظت می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

چرا و چگونه در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنیم؟

چرا و چگونه در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنیم؟

درست مانند داشتن شرکت های بزرگ، داشتن املاک و مستغلات می تواند راهی فوق العاده برای ایجاد ثروت باشد. در بیشتر دوره‌های رکودی در طول تاریخ، املاک و مستغلات تجاری ضد رکود بوده است. اغلب به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن تر و پایدارتر از سهام در نظر گرفته می شود.

تقریباً در هر سطح مالی راه هایی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد از املاک و مستغلات وجود دارد. بدیهی ترین آن خرید ملک اجاره ای است که می تواند راهی عالی برای ایجاد ثروت و ایجاد جریان درآمد باشد، اما بهترین گزینه برای همه نیست.

خوشبختانه، راه‌های جایگزینی برای سرمایه‌گذاری در املاک وجود دارد که بسیاری از آنها منفعل‌تر از مالک شدن واقعی هستند.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

REITهای تجاری عمومی یا تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات، در دسترس ترین راه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند. REIT مانند سایر شرکت های دولتی در بورس های بورس معامله می شود. در اینجا چند نمونه از ایالت متحده آورده شده است:

  • برج آمریکایی (NYSE:AMT) مالک و مدیریت سایت های ارتباطی، در درجه اول دکل های تلفن همراه است.

  • ذخیره‌سازی عمومی (NYSE:PSA) تقریباً ۳۰۰۰ دارایی خود ذخیره‌سازی را در ایالات متحده و اروپا دارد.

  • جوامع آوالون‌بی (NYSE: AVB) یکی از بزرگ‌ترین مالکان آپارتمان‌ها و املاک مسکونی چند خانواده در ایالات متحده است.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

REIT سرمایه‌گذاری‌های عالی برای درآمد هستند. زیرا مالیات شرکت‌ها را پرداخت نمی‌کنند. تا زمانی که حداقل ۹۰ درصد از درآمد خالص را به صورت سود سهام پرداخت کنند.

سرمایه گذاری در پروژه های توسعه املاک تجاری آسان تر از همیشه است. اخیرا قوانین برای توسعه‌دهندگان املاک و مستغلات، تامین سرمایه جمعی برای پروژه‌های املاک و مستغلات را قانونی کرد. در نتیجه، میلیاردها دلار سرمایه از سرمایه گذاران فردی که به دنبال مشارکت در توسعه املاک و مستغلات هستند، جمع آوری شده است.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری بیشتر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری جمعی نیاز دارد. بر خلاف REIT های عمومی، که در آن می توانید به راحتی سهام بخرید یا بفروشید، زمانی که سرمایه گذاری خود را انجام دادید، ممکن است نتوانید سرمایه خود را تا زمانی که پروژه تکمیل شود، لمس کنید. همچنین این خطر وجود دارد که توسعه دهنده آن را اجرا نکند و ممکن است پول خود را از دست بدهید. اما بازده و درآمد بالقوه از املاک و مستغلات قانع کننده است و تا همین اواخر برای اکثر مردم غیرقابل دسترسی بوده است. تامین مالی جمعی در حال تغییر آن است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری