چگونه 100 دلار در سهام سرمایه گذاری کنیم (بخش اول)

سرمایه گذاری پول در سهام (بخش اول)

سرمایه گذاری می تواند زندگی شما را برای بهتر شدن تغییر دهد. اما بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند که تا زمانی که هزاران دلار در اطراف خود نداشته باشند، جای خوبی برای سرمایه گذاری پول خود وجود ندارد. خبر خوب این است که اینطور نیست. شما می توانید با ۱۰۰ دلار یا حتی کمتر شروع به سرمایه گذاری کنید.

مهمترین چیز این است که شروع به سرمایه گذاری پول کنید. مهم نیست که دلارهای سرمایه گذاری شما در ابتدا چقدر زیاد یا کم باشد. در این مقاله با شش روش عالی برای سرمایه گذاری پول آشنا خواهید شد. با قرار دادن پول خود در یک یا چند مورد از این دسته ها بر اساس اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، می توانید شروع به سرمایه گذاری پول در مسیر استقلال مالی بلندمدت خود کنید.

در مورد برنامه سهام  بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری پول

شما ۱۰۰ دلار دارید و به دنبال آن هستید که آن را به کار بگیرید. در اینجا شش پیشنهاد برای انجام این کار وجود دارد:

  • یک صندوق اضطراری راه اندازی کنید.

  • از یک برنامه سرمایه گذاری خرد یا مشاور استفاده کنید.

  • در یک صندوق سرمایه گذاری مشترک با شاخص سهام یا صندوق قابل معامله در بورس سرمایه گذاری کنید.

  • برای خرید سهام از سهام کسری استفاده کنید.

  • آن را در ۴۰۱ (k) خود قرار دهید.

  • یک IRA را باز کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

حالا بیایید هر یک از این موارد را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

سرمایه گذاری پول

۱- یک صندوق اضطراری راه اندازی کنید

اگر اولین فکر شما این باشد که با گرفتن ۱۰۰ دلار و خرید سهام، ارزهای رمزپایه یا سرمایه‌گذاری دیگری که می‌تواند دو، سه برابر یا حتی ۱۰ برابر پول شما را افزایش دهد، قابل درک است. به هر حال، بازار سهام ثابت کرده است که ساده ترین و در دسترس ترین راه برای افراد جهت ایجاد ثروت سرمایه گذاری پول در طول زمان است. بسیاری از ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته ارزش زیادی پیدا کرده اند.

اما این دارایی ها نیز بی ثبات هستند. ارزش آنها می تواند به شدت کاهش یابد. (با هشدار کم یا بدون هشدار و اغلب بدون دلیل روشن). اگر بتوانید ارز را بخرید و نگه دارید، این مسئله مهمی نیست. تا زمانی که سبد شما دارای ترکیبی متنوع از سرمایه گذاری است می توانید خسارت را جبران کنید. زمان در بازار به شما در ایجاد ثروت کمک می کند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

اما اگر نتوانید آن سرمایه‌گذاری‌ها را از سقوط نگه دارید و به دلیل نیاز به پول مجبور به فروش شوید، چه؟

کمی بدشانسی و زمان بندی می تواند به این معنا باشد که سرمایه گذاری ۱۰۰ دلاری شما اکنون ۸۰ دلار یا ۵۰ دلار یا حتی کمتر ارزش دارد. به همین دلیل است که شروع با پول در پس‌انداز بسیار مهم‌تر از انتخاب سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانند واقعاً نوسان داشته باشند.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

تصور کنید که شغل خود را از دست بدهید یا دچار یک بیماری یا حادثه غیرمنتظره شوید که بر درآمد شما برای هفته ها یا حتی ماه ها تأثیر بگذارد. داشتن درآمد چند ماهه به صورت نقدی می تواند به معنای جلوگیری از آسیب دیدن وقایع غیرمنتظره زندگی به برنامه های مالی شما باشد. نرخ بهره در حساب های پس انداز خیلی بالا نیست. اما این در مورد؛ موضوع محافظت از شما در برابر رویداد های منفی زندگی است، نه کسب بازده بالا.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۲- از یک برنامه سرمایه گذاری خرد یا نرم افزار امور سهام استفاده کنید

هنگامی که شرایط اضطراری مالی را تحت پوشش قرار دادید، در موقعیت بسیار بهتری برای شروع سرمایه گذاری خواهید بود. اگر یک رویکرد کاملاً خودکار را دوست دارید که به کمترین تلاش ممکن نیاز دارد، ممکن است یک مشاور سرمایه گذاری همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. مشاوران پارس سیستم آشنا از برنامه ها یا وب سایت ها برای اطلاع از نیازهای مالی شما استفاده می کنند. سپس یک استراتژی سرمایه گذاری برای برآورده کردن آنها ارائه می کنند. آن‌ها اغلب از اطلاعات اولیه مانند سن، اندازه خانواده، درآمد و تحمل ریسک استفاده می‌کنند تا پورتفولیویی را با نیازهای شما تنظیم کنند. سپس مشاوران پارس سیستم آشنا به تمام جزئیات انتخاب سرمایه گذاری، خرید و فروش، و اطلاع رسانی شما رسیدگی می کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

همچنین می‌توانید از یک برنامه سرمایه‌گذاری خرد استفاده کنید، که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا مقادیر کمی پول را در طول زمان صرف کنند. به عنوان مثال، یک برنامه سرمایه‌گذاری خرد ممکن است به شما امکان دهد خریدهای کارت اعتباری خود را به نزدیک‌ترین دلار جمع‌آوری کنید و مابه‌التفاوت را سرمایه‌گذاری کنید، در حالی که به شما امکان می‌دهد زمانی که پول اضافی (مثل ۱۰۰ دلار) برای سرمایه‌گذاری دارید، وجوه را واریز کنید.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

سرمایه گذاری پول