سرمایه گذاری پول در سهام (بخش دوم)

سرمایه گذاری پول در سهام (بخش دوم)

را های سرمایه گذاری پول کم در این محتوا آورده شده است. با بخش دوم همراه شما هستیم. اما پیش از شروع مطلب باید از یک نکته مهم آگاه باشید. هیچگاه به سمت سرمایه گذاری پنی پیش نروید.

در مورد برنامه سهام  بیشتر بدانید.

یک راه اشتباه برای سرمایه گذاری

یکی از دام هایی که باید از آن آگاه بود، سرمایه گذاری در سهام پنی است. سهام پنی معمولاً سهام با قیمت پایین شرکت‌های کوچکتر یا کم معامله هستند. اگرچه ممکن است منطقی به نظر برسد که شرکت‌های کوچک یا سهامی که فقط به ازای هر سهم (یا حتی کمتر) معامله می‌کنند، بالاترین پتانسیل بازدهی را داشته باشند. اما واقعیت این است که دنیای سهام‌های پنی مملو از شرکت‌های متقلب و طرح‌های پمپاژ و تخلیه است.

به طور خلاصه، اگر می‌پرسید چگونه می‌توانید ۱۰۰ دلار را در سهام پنی سرمایه‌گذاری کنید، پاسخ این است: «این فکر را از سرتان بیرون کنید».

در مورد نرم افزار مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری پول

سرمایه گذاری پول

۳- در صندوق سرمایه گذاری مشترک شاخص سهام یا صندوق قابل معامله در بورس سرمایه گذاری کنید

سهام احتمالاً قوی‌ترین ابزار ثروت‌سازی است که یک فرد عادی می‌تواند بخرد. با این حال، انتخاب سهم برنده می‌تواند واقعاً سخت باشد. اگر در یک زمان فقط ۱۰۰ دلار (یا حتی کمتر) سرمایه‌گذاری می‌کنید، ممکن است ارزش وقت و تلاش برای انتخاب سهام جداگانه را نداشته باشد. اینجاست که صندوق های شاخص سهام وارد می شوند.

وقتی در یک صندوق شاخص سهام سرمایه گذاری می کنید، یک قطعه از هر شرکتی را که در آن شاخص نگهداری می شود، خریداری می کنید. به عبارت دیگر، اگر ۱۰۰ دلار در SPDR S&P 500 ETF Trust (NYSEMKT:SPY) سرمایه گذاری کنید، مالک بخش کوچکی از بیش از ۵۰۰ شرکتی خواهید بود که در شاخص S&P 500 قرار دارند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

انجام آن نیز ساده است. شما فقط پول خود را در یک صندوق سرمایه گذاری مشترک با شاخص سهام یا یک صندوق قابل معامله در بورس کم هزینه قرار می دهید. می توانید از طیف گسترده ای از شاخص های سهام انتخاب کنید. از شاخص های محبوب مانند S&P 500 Index تا شاخص های تخصصی تر.

تفاوت‌هایی بین ETF و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک وجود دارد.

از جمله نحوه خرید و فروش سهام، حداقل سرمایه‌گذاری‌ها و هزینه‌هایی که می‌توانید انتظار پرداخت را داشته باشید. اما ایده کلی پشت ETF ها و صندوق های سرمایه گذاری مشترک این است که شما می توانید در کل بازار یا در بخش های منتخب آن از طریق یک سرمایه گذاری واحد سرمایه گذاری کنید.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

هنگامی که پایه محکمی را در این صندوق های ردیابی شاخص ایجاد کردید، می توانید سایر گزینه های سرمایه گذاری را بررسی کنید. اما یک صندوق شاخص ممکن است تمام چیزی باشد که برای موفقیت در سرمایه گذاری خود واقعاً به آن نیاز دارید.

۴- از سهام کسری برای خرید سهام استفاده کنید

صندوق های شاخص سرمایه گذاری سهام را آسان می کنند. اما انتخاب سهام خود راهی عالی برای کسب بازدهی بهتر است. بیشتر کارگزاران دیگر کمیسیونی دریافت نمی کنند و چندین کارگزاری بزرگ سرمایه گذاری سهام کسری را ارائه می دهند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

بنابراین دقیقاً سرمایه گذاری سهم کسری چیست؟

به طور خلاصه، به جای سفارش دادن برای خرید تعدادی از سهام، به کارگزار خود می گویید که چند دلار می خواهید در یک سهام سرمایه گذاری کنید و کارگزار شما این مقدار پول را در آن سهام برای شما سرمایه گذاری می کند. مثلا اگر ۱۰۰ دلار در سهامی سرمایه گذاری کرده باشید که ۵۰۰ دلار معامله می شود، حساب کارگزاری شما نشان می دهد که ۰٫۲ سهم آن شرکت را دارید.

به دنبال سرمایه گذاری در صندوق های شاخص هستید؟

اکثر کارگزارانی که سرمایه گذاری کسری را برای سهام پیشنهاد می کنند به شما اجازه می دهند سهام کسری از ETF را نیز خریداری کنید.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

پول را در 401(k) خود قرار دهید

۵- پول را در ۴۰۱(k) خود قرار دهید

اگر یک طرح بازنشستگی ۴۰۱ (k) یا دیگری دارید که توسط کارفرما حمایت می شود، تامین مالی آن می تواند استفاده عالی از دلارهای سرمایه گذاری شما باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که میزان مشارکت کارفرمای خود را به حداکثر نرسانده باشید. این بدان معناست که اکثر کارفرمایان با مقداری از پولی که در ۴۰۱(k) خود قرار داده اید، سهم خواهند داشت.

در مورد سرمایه گذاری در ۴۰۱(k) موارد بیشتری نیز وجود دارد:

مالیات کمتر. هر دلاری که به ۴۰۱(k) خود کمک می کنید، سهم قبل از مالیات در نظر گرفته می شود. به این معنی که در سالی که آن را به حساب خود وارد کردید، مالیات بر درآمد آن دلار را پرداخت نخواهید کرد. بهتر از آن، سرمایه‌گذاری‌های شما بدون مالیات رشد می‌کند تا زمانی که در دوران بازنشستگی شروع به توزیع کنید.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

آیا کارفرما ندارید یا یک سند قراردادی دارید؟ شما می توانید یک Solo 401 (k) را باز کنید. شما پول رایگان را از یک کارفرما دریافت نخواهید کرد. اما همچنان می توانید از آن مشارکت های قبل از مالیات و رشد بدون مالیات استفاده کنید.

۶- یک IRA را باز کنید

حساب بازنشستگی انفرادی (IRA) یک راه عالی برای رفتن است و می تواند حتی مبالغ اندک پول را به یک شانس بزرگ تبدیل کند.

فرض کنید ۱۰۰ دلار در ماه در یک IRA به مدت ۳۰ سال ذخیره می کنید. بر اساس عملکرد تاریخی S&P 500، ۳۶۰۰۰ دلاری که سرمایه گذاری کرده اید نزدیک به ۱۸۰۰۰۰ دلار ارزش دارد. این قدرت ترکیب سود در طول زمان است.

چرا IRA؟ در یک کلام مالیات. با IRA سنتی، مزایای مشابه با ۴۰۱(k) به دست می آورید. با کاهش درآمد مشمول مالیات خود در هر سال که مشارکت می کنید، مالیات بر درآمد را کاهش می دهید.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری پول