سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری (بخش چهارم)

سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری (بخش چهارم)

لیست سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری در اینجا وجود دارد. در مجموعه مقالاتی انواع محصولات کشاورزی را که بازار پر قدرتی برای سرمایه گذاری دارند را نام می بریم. امیدواریم آشنا شدن با این محصولات ایده کسب و کار جدیدی را در ذهن شما روشن کند.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

سودآورترین محصولات کشاورزی

۳۱- آناناس

آناناس یک میوه استوایی است. به آفتاب زیادی نیاز دارد. از آنجایی که این میوه گرمسیری است، در دوران گلدهی و تشکیل میوه به آب مکرر و منظم نیاز دارد. به عبارت دیگر، خاک باید همیشه مرطوب باشد. آناناس میوه ای است که به کود وزنی منیزیم نیاز دارد. بنابراین، مکمل کود باید هر ۲ هفته یکبار تا زمانی که گلها شکوفا شوند، تهیه شود.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

۳۲- کنگر فرنگی

کنگر به مقدار زیادی آفتاب و خاک خوب آبیاری شده نیاز دارد. اما اگر خاک دائماً مرطوب باشد در خطر پوسیدگی است. از آنجایی که نیتروژن موجود در خاک را مصرف می کند، می توان گیاهانی مانند نخود، کلم، آفتابگردان را در کنار کنگر کاشت تا این وضعیت را متعادل کند. خاک کنگر که به خاک غنی از نظر ارگانیک نیاز دارد، باید به خوبی درمان و تهویه شود.

از آنجایی که به آفتاب مستقیم نیاز دارد، کنگر فرنگی را نباید در پایین کاشت. سایه کنگر همسایه نباید روی دیگر کنگر فرنگی تاثیر بگذارد. کنگر گیاهی ۵ ساله است که پس از ورود به دوره بلوغ هفته ای ۱ تا ۳ بار به آبیاری نیاز دارد. به عبارت دیگر، پس از کاشت، می تواند به مدت ۵ سال محصول دهد.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

انبه

۳۳- انبه

انبه که میوه ای بسیار خوش طعم است، جغرافیای آفتابی را ترجیح می دهد. تا زمانی که دمای هوا به زیر ۴ درجه نرسد، می توان انبه را در منطقه پرورش داد.

انبه، میوه ای است که در درخت رشد می کند، از هسته رشد می کند. باید دقت شود که بذرهای کاشته شده در عمق ۶ سانتی متری در دوره اول مرطوب باشند. درخت مانگی که در عرض ۱ ماه جوانه می زند، در کمترین زمان ۶ سال شروع به میوه دادن می کند.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

۳۴- توت فرنگی

توت فرنگی که به ویژه در ماه ژوئن می رسد، به راحتی در بسیاری از مناطق رشد می کند. برخی از گونه های توت فرنگی از بهار تا پاییز به میوه دهی خود ادامه می دهند. باز هم، برخی از گونه‌های توت فرنگی تا زمانی که یخبندان می‌رسد، به میوه‌دهی ادامه می‌دهند. از این حیث توت فرنگی میوه ای زیبا است که همیشه طرفدار دارد و در بسیاری از شرایط آب و هوایی قابل کشت است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۳۵- بادمجان

بادمجان یکی از محبوب ترین سبزیجات غذاهای ایران و حتی غذاهای خاورمیانه است. بادمجان که آب و هوای آفتابی را دوست دارد از اواسط تابستان تا پاییز رشد می کند. کاشت بادمجان که در خاکهای غنی از نظر ارگانیک به خوبی رشد می کند در بسیاری از مناطق کشور ما امکان پذیر است.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

گوجه فرنگی ارغوانی

۳۶- گوجه ارغوانی

گوجه‌فرنگی بنفش که به آن گوجه‌فرنگی کروکی نیز می‌گویند گیاه جالبی است. این میوه بنفش که هم در خانواده پیچک و هم از خانواده میوه است، وزن آن به ۴۰۰ گرم می‌رسد.

گوجه‌فرنگی ارغوانی که در خاک‌های با آبیاری خوب و غنی از ارگانیک رشد می‌کند، معمولاً خاک‌هایی با pH بین ۶ تا ۶.۸ را ترجیح می‌دهد. آبیاری گوجه ارغوانی که نیاز به کود ماهیانه دارد باید آبیاری شود و مدتی قبل از فصل برداشت آبیاری قطع شود. در واقع روند کشت بسیار متفاوتی با گوجه قرمزی که ما می شناسیم ندارد.

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

۳۷- قارچ شکم بره

قارچ شکم بره که با نام مورل نیز شناخته می شود، یک گونه قارچ وحشی است که تقاضای زیادی در سراسر جهان دارد. مورل که اغلب در مزارع قارچ کشت نمی شود، معمولاً از طبیعت جمع آوری می شود، اما شما هنوز فرصت پرورش آن را دارید.

در واقع، مکان ایده آل برای رشد شکم بره، پایه درخت در حال مرگ است. از آنجایی که یافتن چنین محیطی همیشه امکان پذیر نخواهد بود، باید مراقب بود که محل کاشت به طور مداوم سایه داشته باشد و حداکثر تا ۳ ساعت در روز نور خورشید را دریافت کند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۳۸- گوجی بری

گوجی بری (گیجی بری) به شکل بوته میوه ای است که می توان آن را در گلدان حتی در حیاط خلوت پرورش داد. توت بره که میوه ای سرشار از آنتی اکسیدان است، به راحتی با دماهای مختلف و شرایط فصلی سازگار می شود. به عنوان یک درختچه می تواند تا ۳ متر رشد کند. می توان آن را به عنوان یک گیاه زینتی پرورش داد.

قارچ ریشی

۳۹- قارچ ریشی

می توان قارچ ریشی را که با رنگ و شکل جالبش جلب توجه می کند، در مجلل ترین رستوران های دنیا مشاهده کرد. قارچ Reishi که به عنوان قارچ جاودانگی نیز شناخته می شود، در ماه های می تا نوامبر در آب و هوای معتدل رشد می کند، اما امکان رشد آن در خانه، باغ یا مزرعه نیز وجود دارد.

قارچ ریشی که طعم چوبی و تند دارد بیشتر برای تهیه چای استفاده می شود. با انتشار سریع، قارچ ریشی را می توان حتی در کیسه ها نیز پرورش داد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار در بازار بورس بخوانید.

۴۰- کپر

کاپر که در محصولات کشاورزی و غذاهای بسیاری از کشورها جای خود را پیدا می کند و گفته می شود قدرت جنسی را افزایش می دهد و خاصیت جوان کننده دارد، در واقع نوعی ماکی است. در سرزمین های خشک و سنگلاخی مدیترانه به وفور دیده می شود. در اسپانیا و آفریقا نیز یافت می شود. این گیاه بوته مانند است و ارتفاع آن به ۱٫۵ متر می رسد.

ترشی های تهیه شده از جوانه های گیاه کپر یکی از رایج ترین شکل های مصرف کیپر است. همچنین می توان آن را مستقیماً به عنوان میوه مصرف کرد. در پیتزا و سالاد نیز استفاده می شود.

محصولات سودآور کشاورزی