کشاورزی برای سرمایه گذاری

سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری (بخش اول)

سودآورترین محصولات کشاورزی که می توانید رشد دهید را در مجموعه مقالاتی به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با استفاده از مهارت ها و دانش باغبانی خود محصولات کشاورزی کنید و درآمد بیشتری کسب کنید. بر خلاف محصولات معمولی مانند غلات و سبزیجات، این محصولات ویژه توسط همه کشت نمی شود و باعث صرفه جویی در هزینه تولیدکنندگان می شود.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

سودآورترین محصولات کشاورزی

۱ – اسطوخودوس

پرورش اسطوخودوس سود بالاتر از حد متوسط ​​را برای تولیدکنندگان کوچک به همراه دارد. زیرا اسطوخودوس یک محصول همه کاره است. گل های تازه را می توان به صورت عمده به فروش رساند یا از آن برای تهیه روغن اسطوخودوس استفاده کرد. گل های اسطوخودوس به سرعت خشک می شوند. می توانید گل های خشک شده را به گل فروشی ها و صنایع دستی برای استفاده در تاج گل و گل آرایی بفروشید. همچنین در تهیه محصولات با ارزش افزوده مانند کیسه های ادویه اسطوخودوس، بالش های گیاهی، محصولات رایحه درمانی و محصولات مراقبت از پوست (مانند صابون) استفاده می شود. کشت اسطوخودوس یک فرصت تجاری سودآور است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهامداران بیشتر بدانید.

۲ – قارچ لذیذ

یکی از مناسب ترین محصولات برای کشاورزی شهری قارچ است. زیرا می توان آن را در داخل خانه کشت کرد و بازدهی بالایی دارد. صدف و شیتاکه دو قارچ لذیذی هستند که معمولاً رشد می کنند و در اکثر فروشگاه های مواد غذایی به صورت تازه یا خشک موجود می باشند. قارچ صدفی به ویژه مولد است. نیم کیلو نزدیک به ۵ دلار فروخته می شود و شما می توانید با اولین برداشت خود در عرض ۲-۳ ماه هزاران دلار درآمد کسب کنید. قارچ صدفی و قارچ شیتاکه بیشتر به صورت تازه فروخته می شوند، حتی در صورت خشک شدن.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

کشاورزی برای سرمایه گذاری

۳- مارچوبه

تاریخچه مارچوبه که به “غذای پادشاهان” معروف است به دوران رومیان برمی گردد. مارچوبه که یک فروشگاه کامل مواد غذایی و منبع بهداشتی است، امروز جای خود را در قفسه های بازار باز کرده است.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

۴- درختان و بوته های چشم انداز

درختان و شاخه هایی که برای محوطه سازی استفاده می شود برای پرورش دهندگان کوچک بسیار سودآور است. زیرا حاشیه سود بسیار زیاد است و می توانید گیاهان زیادی را در یک منطقه کوچک پرورش دهید. یکی از پرطرفدارترین درختان و درختچه های منظره، نهال ها هستند و می توانید آن ها را بسیار ارزان از عمده فروشان تهیه کنید. به همین ترتیب، گلدان های پلاستیکی و خاک ارزان هستند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۵ – گیاهان بونسای

از درختان باریک با ارتفاع انگشت گرفته تا افراهای بالغ و کاج های ۴۵ اینچی، دنیای بونسای پر از شگفتی است. گسترش و محبوبیت پرورش بونسای به عنوان یک سرگرمی فرصت های خوبی را برای تولیدکنندگان جدید فراهم می کند تا درختان بونسای را به علاقه مندان و مجموعه داران بفروشند. برای کشت بونسای باید یک منطقه کوچک داشته باشید (زیرا گیاهان بسیار متراکم هستند). همچنین باید بذر یا نهال و مواد بخرید.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

افرا ژاپنی

۶ – افرا ژاپنی

افرای ژاپنی هزاران سال است که کشت می شود و به دلیل زیبایی منحصر به فردش مورد تحسین قرار می گیرد. پرورش دهندگان کوچکی که روی افراهای ژاپنی تمرکز می کنند، شانس بیشتری برای موفقیت دارند. زیرا اکثر مراکز باغ فضایی برای نمایش انواع مختلف ندارند. از آنجایی که افرا ژاپنی یک درخت کوچک است، می توان آن را در ظروف در یک منطقه کوچک پرورش داد. افرای ژاپنی محصولی گران قیمت و محدود است و برای پرورش دهندگان صبور جایگاهی سودآور است.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

۷ – بید

رشد و نگهداری این درخت بی دردسر بسیار آسان است. تقاضا برای گل و ساقه بید بسیار زیاد است. گلفروشان از ساقه ها برای چیدمان و تاج گل استفاده می کنند. صنایع دستی از شاخه های بید در سبد فروشی و سایر هنرهای الیافی مانند حصار باغ و مبلمان بید روستایی استفاده می کنند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۸ – سیر

سود کاشت سیر بسیار زیاد است. به خصوص اگر قصد دارید سیر “لذیذ” را پرورش دهید. سه نوع سیر لذیذ وجود دارد: Rocambole، Purplestripe (راه راه بنفش) و Porcelain. هنگامی که این سیرهای شگفت انگیز را میل کنید، دیگر تمایلی به خوردن سیر معمولی نخواهید داشت. به همین دلیل است که مشتریان از پرداخت مبالغ بالا برای این سیرها ابایی ندارند. یکی دیگر از انواع سیر مورد علاقه، سیر فیل است. احتمال شکست در کشت سیر بسیار کم است. زیرا سیر محصولی است که به راحتی در شرایط مختلف خاک و آب و هوا قابل کشت است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

افرا ژاپنی

۹ – بامبو

این گیاه باشکوه که از خانواده علف‌ها می‌آید، مورد علاقه منظره‌سازان است. شما می توانید بامبو را برای صاحبان خانه و باغبانان پرورش دهید. یک منطقه کوچک برای کشت بامبو کافی است. بیش از ۶۰۰ گیاه بامبو را می توان در ظروف ۵ گالن در یک منطقه ۳۰ در ۴۰ پرورش داد.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

۱۰- کینوا

از آنجایی که سال ۲۰۱۳ توسط سازمان خواربار ملل متحد به عنوان “سال کینوا” اعلام شد، کینوا یکی از سودآورترین محصولات کشاورزی است که بر محبوبیت آن در سراسر جهان افزوده است. مقدار بالای پروتئین موجود در آن و اینکه این پروتئین یک پروتئین کامل است که در گیاهان بسیار کمیاب است، کینوا را ارزشمند می کند.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

کشاورزی