فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش اول)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش اول)

فیلم های بازار سهام را که هر سرمایه گذار بازار سهام باید تماشا کند در چندین مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. دیدن این فیلم ها دید بازتری نسبت به بازار سهام برای شما به ارمغان خواهد آورد. بنابراین از دیدن آنها غافل نشوید.

اگر کسی نیستید که عاشق خواندن کتاب است، می توانید چند فیلم یا مستند شگفت انگیز را که بازار سهام را توصیف می کند، تماشا کنید. با تماشای این فیلم ها، می توانید اطلاعات زیادی در مورد سهام و بازارها کسب کنید.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

بهترین فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند:

۱ – Money Hunter (2013)

امتیاز IMDB: 8.2

این فیلم به ما می گوید که چگونه یک کارگزار جوان سهام در بیست سالگی سهام بدون ارزشی را به مردم می فروشد. با اینکار اون ضررهای زیادی به دیگران می زند. اما از همین طریق به یکی از ثروتمندترین های زمان خود بدل میشود. اما در انتها همین پول های باد آورده او را غرق میکند.

Money Hunter یک فیلم جذاب بازار سهام است که توسط جردن بلفورت نوشته شده و در سال ۲۰۰۷ با همین نام منتشر شده است. این فیلم در مورد زندگی Stockbrochy Jordan Belfort است که به زندان ختم می شود. این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی کارگردانی شده است. فیلمنامه توسط ترنس وینتر نوشته شده است.

فیلم بازخوردهای مثبتی در مورد بازیگری سریع و روشن لئوناردو دی کاپریو توسط منتقدین دریافت کرد. این فیلم با نامزدی در جوایز ۸۶ آکادمی اسکار (بهترین بازیگر نقش اول مرد- دی کاپریو)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (هیل)، بهترین کارگردان، بهترین سناریوی اقتباسd و بهترین فیلم مورد تقدیر قرار گرفت. اگرچه این فیلم هیچ یک از این جوایزها را به دست نیاورد، اما دی کاپریو در ۷۱ امین جوایز گلدن گلوب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کرد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۲ – The Big Short (2015)

امتیاز IMDB: 7.8

این فیلم در مورد بحران مالی در سال ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸ است که توسط بالون املاک و مستغلات آغاز شده است. این فیلم ضمن نامزدی جوایز اسکار مانند بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (کریستین بیل) و بهترین داستان، جایزه بهترین سناریو اقتباسی را به دست آورد.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

۳ – The Bank Job (2008)

امتیاز IMDB: 7.2

شغل بانکی؛ یکی از فیلم های بازار سهام است که می توانیم تحت انواع اکشن و درام ارزیابی کنیم. این فیلم در مورد سرقتی است که شامل پیچیدگی های درام زیادی است. گروهی که متوجه میشوند هیچگونه زنگ خطرب برای امنیت بانک وجود ندارد و اقدام به استفاده از بی دفاع بودن بانک می کند. سرقت یک فیلم موفقیت آمیز است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

۴ – Wall Street (1987)

امتیاز IMDB: 7.4

بازار سهام از سری فیلم های بازار سهام ۱۹۸۷ به مدت ۲ ساعت و ۶ دقیقه است. بازیگر این فیلم چارلی شین است که دلال سهام یک شرکت بورس سهام است. این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را برای مایکل داگلاس به همراه داشت و در گلدن گلوب نیز نامزد ۹ جایزه شد. کارگردان اولیور استون، فیلم را به پدرش در دوران رکود بزرگ بورس اوراق بهادار تقدیم کرد. این فیلم تاثیر زیادی روی مردم گداشت. به طوری که مردم هنوز به لطف شخصیت های این فیلم تصمیم می گیرند که به یک کارگزار بورس تبدیل شوند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۵ – Trading Places (1983)

امتیاز IMDB: 7.5

پایه های تجارت را در این سری از فیلم های بازار سهام مشاهده خواهید کرد. به ۲ نفر فکر کنید، یک ثروتمند و یک فقیر. چگونه نقش این دو نفر در زندگی تغییر کرده و جای یکدیگر را میگیرند؟

ثروتمند و بدبخت، یکی از بهترین فیلم های تجاری که تا به امروز اکران شده است. این کمدی که در سال ۱۹۸۳ منتشر شد، با صحبت کردن در مورد تقسیم جامعه به سطوحی با ساختارهای اقتصادی، درباره فراز و نشیب های تجارت صحبت می کند. این فیلم همچنین بسیاری از کلیشه ها ذهنی در مورد پول را به چالش میکشد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

فیلم های بازار سهام