فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش پنجم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش پنجم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند را در مجموعه مقالاتی برای شما آماده کرده ایم. در نظر داشته باشید تماشای فیلم های بازار سهام مجموعه اطلاعات و دانشی کلی را در اختیار شما قرار میدهد. پس تنها به برداشت خود از روی فیلم ها تکیه نکنید. فیلم های بازار سهام به شما کمک میکند که با دید بازتری وارد بازار سهام و سرمایه گذاری در این بازار شوید. در ادامه مقاله فیلم های بازار سهام با ما همراه باشید.

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۲۱ – Equity (2016)

امتیاز IMDB: 5.5

این فیلم درباره نائومی بیشاپ، یک بانکدار سرمایه گذاری است که در تلاش برای رسیدن به اوج و پیشرفت در سمت خود است. نائومی بیشاپ توسط دادستانی تحت نظر است. چرا که او مظنون به فساد است. بنابراین، داستان یک بانکدار سرمایه‌گذاری را دنبال می‌کنیم که باید در این داستان تار و پود فساد را باز کند و با خیانت یک همکار مورد اعتمادش که با مشکلات زیادی از جمله اعتماد مشتریانش مواجه است، وضعیتش بدتر می‌شود.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۲۲ – The Bank – The Butterfly Effect (2001)

امتیاز IMDB: 6.5

اثر پروانه ای از سری فیلم های بازار سهام و بورسی محصول استرالیا است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و در ژانرهای هیجان انگیز و درام قابل ارزیابی است. این فیلم با بازی دیوید ونهام، داستان جیم دویل، ریاضیدانی بداخلاق است که فرمولی برای پیش بینی نوسانات بازار سهام ایجاد می کند و مدت زمان آن ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه است. وقتی دویل به تیم اوریلی می‌پیوندد، اولین کاری که باید انجام دهد این است که تعهد خود را به اصل شعار “طمع خوب است” ثابت کند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۲۳ – Barbarians at the Gate (1993)

امتیاز IMDB: 7.2

بربرها در خانه هستند از جالب ترین فیلم های بازار سهام است که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده است. به عنوان بیننده، از دیدن حرص و طمع و سقوط مدیر عامل نابیسکو، F. Ross Johnson، همراه با کلاهبرداری ها و دسیسه های در حال چرخش در پس زمینه فیلم، هم متحیر و هم متعجب خواهید شد.

این فیلم تلویزیونی برنده جایزه امی، برداشتی طنز از وقایع واقعی جنگ های فتح دهه ۱۹۸۰ ارائه می دهد. می توان این فیلم را یک درام و کمدی توصیف کرد که سنگین نیست، اما بازی حرفه ای (مخصوصا جیمز گارنر که به شخصیت اصلی جان می دهد) و سلیقه کارگردان بسیار فراتر از استانداردهای تلویزیونی است.  این فیلم داستان خوبی در مورد طمع بی از حد به پول و تلاش های مرگباری که برای کسب آن صورت میگیرد را نشان میدهد.

اف راس جانسون با بازی جیمز گارنر، روزنامه نگاری سخت کوش است که در وینیپگ کانادا زندگی می کند و به مدیر عاملی با هزینه های کلان در نیویورک تبدیل می شود. وقتی جانسون با پروژه‌ای مواجه می‌شود که به نظر می‌رسد در حال شکست است، سعی می‌کند با جمع‌آوری پول برای خرید شرکت، واکنش سهامداران را از بین ببرد. در حالی که جانسون برای مدتی موفق است، زمانی که یک جفت شکارچی پول وارد ماجرا میشوند چیزی کمتر از جنگ اتفاق نمیافتد. وقایعی که در عاقبت اتفاق می افتد، شعبده بازی، ضرب و جرح و فریب شرکتی در دنیایی است که همه اعداد دارای ۹ صفر هستند.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

۲۴ – China Rush (2018)

امتیاز IMDB: 7.2

قبل از سال ۲۰۰۸، شرکت های سرمایه گذاری در ایالات متحده به دنبال راه های جدیدی برای چند برابر کردن سرمایه گذاری مشتریان خود و کسب درآمد برای خود بودند. این فیلم درباره مشاوران سرمایه‌گذاری است که دارایی هایی را به آمریکایی‌هایی می‌فروشند که می‌خواهند در ارقام رشد عظیم چین قرار بگیرند. اما اطلاعات زیادی درباره کشورها و شرکت‌ها ندارند.

این با مشارکت سخنرانان پولی مانند بیل کلینتون و هنری کیسینجر در کنفرانس های سرمایه گذاری که توسط شرکت های سرمایه گذاری نه چندان قابل اعتماد سازماندهی شده اند، پشتیبانی می شود. چنین مواقعی، افزایش ناگهانی سهام شرکت‌ها با تبلیغات گمراه‌کننده صورت می‌گیرد. در اینجا مستند «China Rush» بر روی چنین کلاهبرداری هایی بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ تمرکز دارد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

۲۵ – Casino Jack (2010)

امتیاز IMDB: 7.1

این فیلم یکی دیگر از فیلم های بازار سهام است که تماشای آن برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نیست. مدت زمان فیلم تقریباً ۲ ساعت است. این فیلم زندگی نخبگان و سقوط احتمالی لابی‌گر و تاجر ثروتمند جک آبراموف را که به‌خاطر توطئه و کلاهبرداری در زمان جورج دبلیو بوش زندانی شده بود، نشان می‌دهد.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

۲۶ – Rollover (1981)

امتیاز IMDB: 5.4

وحشت در بورس؛ این یک فیلم بورسی محصول ۱۹۸۱ است که در ژانرهای درام، معمایی و عاشقانه قرار می گیرد. مدت زمان فیلم ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه است. هابل اسمیت به عنوان رهبر بانک ملی بورو کنترل را به دست می گیرد تا بفهمد چه خبر است و متوجه می شود که بدهکار است. با نزدیک شدن به پایان فیلم، مردمی را می بینیم که متوجه می شوند پولهای سپرده به بانکشان مدت زملنی است که بی سود است، مردم دیوانه می شوند و به خیابان می ریزند.

در سکانس پایانی فیلم; میبینیم که محل کار خالی است، ماشین ها کار نمی کنند، هیچ کارمندی در اطراف وجود ندارد و چراغ ها خاموش است. تنها اسمیت و لی وینترز باقی مانده که او را تحت فشار قرار داده است. وقتی اسمیت به وینترز می‌گوید که به دنبال راهی برای شروع دوباره است، وینترز قبول می‌کند که شریک جرم شود.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

فیلم های بازار سهام