فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش سوم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش سوم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند را در چندین مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. با بخش سوم این محتوا با شما همراه هستیم. ابزار های زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید تصمیمات و گزینه های بهتر و مناسب تری را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید. دیدن فیلم های بازار سهام از جمله این ابزار ها هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

۱۱ – Boiler Room (2000)

امتیاز IMDB: 7.0

این فیلم که به ما امکان می دهد برنامه های مالی کثیفی را که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می گیرند را ببینیم. همچنین به ما میگوید که در مورد سرمایه گذاری ها باید با شرکت هایی با شفافیت مالی و قابل اعتماد وارد تجارت شد.

فیلم یکی دیگر از فیلم های بازار سهام است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شده است. این فیلم تحت ژانر درام و جنایی قرار دارد و مدت زمان فیلم ۱ ساعت و ۵۹ دقیقه است. شخصیت اصلی فیلم، که دانشگاه را ترک کرده است، به عنوان یک متخصص در شرکت سرمایه گذاری به سمت یک حرفه موفق پیشرفت می کند. اما موفقیتی که در گرداب طمع و خودخواهی به دست آورده است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۱۲ – Capitalism: A Love Story (2009)

امتیاز IMDB: 7.4

مایکل مور فیلم را با شجاعت و بدور از هر گونه اضافه گویی و غلو پیش میبرد. فیلم در مورد فریب مردم و کلاهبردای سرمایه گذاران و سو استفاده از عوام برای رسیدن به اهداف خودخواهانه است. تأثیرات وقایع نشان می دهد که جنبه های تاریخی فیلم بسیار قوی است. یک داستان عاشقانه فیلمی است که قطعاً نباید دیدن آن را از دست دهید.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

۱۳ – The Corporation (2003)

امتیاز IMDB: 8.1

شرکت یک فیلم مستند کانادایی است که توسط جوئل وزیر، استاد حقوق بریتیش کلمبیا نوشته شده است. این فیلم که شرکت های امروز را تجزیه و تحلیل می کند، ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه است. فیلم ظهور شرکت را به عنوان یک انسان توصیف می کند. شرکت قوانینی را که برپایخ طلم و تحمیل است میپذیرند. به عبارت دیگر، اگر یک شرکت به عنوان یک فرد در نظر گرفته شود، نتیجه ارزیابی خوب نخواهد بود. تنها چیزی که شرکت ها به آن اهمیت می دهند، محصولات آنها است در حالی که محصولات آنها، به تأثیراتشان روی جامعه و محیط زیست اهمیتی نمیدهند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۱۴ – ENRON: The Smartest Guys İn The Room (2005)

امتیاز IMDB: 7.6

حال چگونه می است که شرکت انرون که هفتمین شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۰۱ است و سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب میکند، ورشکسته میشود؟

اگر در مورد پاسخ این سوال کنجکاو هستید، حتماً باید این فیلم را تماشا کنید. فیلم در مورد ظهور شرکت معروف انرژی Enron و نحوه عملکرد واقعی این شرکت است که با ورشکستگی اش در سال ۲۰۰۱، بیش از ۹۰،۰۰۰ نفر شغل خود را در جهان از دست دادند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

۱۵ – Too Big to Fail (2011)

امتیاز IMDB: 7.3

خواهید دید که چگونه اوراق بهادار با پشتیبانی وام، بحران را در جهان گسترش می دهد و چگونه ذخایر فدرال ایالات متحده به نمایندگی از تعادل بازار سهام به کار می رود.

این فیلم فروپاشی مالی در سال ۲۰۰۸ و شکل اداره ایالات متحده سابق (ایالات متحده هنری پائولسون) را توصیف می کند. این فیلم که مدت زمان ۱ ساعت و ۳۹ دقیقه دارد، بر اساس واقعیت های تاریخی از رمان اندرو راس سورکین “خیلی بزرگ برای ورشکستگی” اقتباس شده است. اتفاقات زمان وزیر پیشین خزانه داری ایالات متحده، هنری پائولسون (ویلیام هورت) و رئیس سیستم ذخیره فدرال رزرو بن بارنانان (پل گیاماتی)، مشکلات بین آگوست ۲۰۰۸ و ۱۳ اکتبر ۲۰۰۸ در این فیلم مرور میشود.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

فیلم های بازار سهام