معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش چهارم)

معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش سوم)

در اینجا نگاهی به ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی برای معامله گران خواهیم انداخت. ترتیب برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال بر اساس حروف الفبای انگلیسی است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

MetaStock

MetaStock

MetaStock یکی دیگر از بازیگران قدیمی صنعت تجزیه و تحلیل فنی است که در اواخر دهه ۱۹۸۰ تاسیس شد. چندین نسخه از نرم افزار موجود است. این برنامه مفیدترین برای معامله گران مکرر MetaStock R/T است که از داده های معاملات در زمان واقعی از مبادلات انتخابی شما استفاده می کند.

شامل بیش از ۱۵۰ شاخص و مطالعات خطی به همراه تفسیر شاخص است که به شما کمک می کند نحوه معامله هر شاخص را درک کنید. برای کاربران پیشرفته، The Indicator Builder به شما امکان می دهد شاخص های خود را بنویسید. شما می توانید استراتژی های معاملاتی را به تنهایی بسازید و پشتیبان بگیرید.

MetaStock می تواند بیش از ۳۰ الگوی شمع را بر روی نمودار شناسایی کند و در مورد نحوه تفسیر و استفاده از آنها به شما توصیه می کند. اشتراک Metastock R/T 100 دلار در ماه است. MetaStock از طریق API به بروکرهای تعاملی و سایر کارگزاران آنلاین متصل می شود.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

NinjaTrader

NinjaTrader

این نرم افزار یک محیط تجاری را ارائه می دهد که می توانید از آن برای ایجاد، آزمایش و شبیه سازی یک سیستم معاملاتی برای سهام، فارکس و معاملات آتی قبل از سرمایه گذاری پول واقعی در یک بازار زنده استفاده کنید. NinjaTrader خود برای استفاده از نمودارهای پیشرفته، تست مجدد و شبیه سازی تجارت رایگان است. اما برای برخی شاخص ها که توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ساخته شده است، هزینه هایی وجود دارد.

از طریق API، می توانید NinjaTrader را روی TD Ameritrade، بروکرهای تعاملی، OANDA ، FXCM و دیگران بپیچید یا با استفاده از سرویس کارگزاری خود نرم افزار معامله کنید.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

slopeofhope

slopeofhope

شیب امید در سال ۲۰۰۵ پس از آن ایجاد شد که تیم نایت، سازنده و خرس دائمی، سایت نمودار خود را به نام Prophet.net به TD Ameritrade فروخت تا نمودارها و تجارب تجاری خود را با تعدادی از طرفداران خود به اشتراک بگذارد. در حال حاضر مقصد تجزیه و تحلیل فنی، ایده های تجاری، نمودارها و بحث با معامله گران از هر نظر است.

استفاده از بسیاری از ویژگی ها رایگان است و با سایت های بسیار گران قیمت رقابت می کند. یکی از ویژگی های کلیدی شیب امید، SlopeRules است که به شما امکان می دهد با استفاده از قوانین فنی یک سیستم تجاری ایجاد و آزمایش کنید. قوانینی را که می خواهید از آنها در نمودار استفاده کنید بکشید. سپس یک هشدار تنظیم کنید تا در صورت برآورده شدن شرایط به شما اطلاع دهد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

یک سیستم تجاری مجازی یکپارچه در دسترس است که با یک حساب ۱۰۰،۰۰۰ دلار شروع می شود تا به شما کمک کند چگونه مهارت های تجاری خود را تقویت کنید. معامله گران گزینه ها برخی از ابزارهای تحلیلی فوق العاده را پیدا خواهند کرد.

سطح ممتاز عضویت (۱۴٫۹۵ دلار – ۷۹٫۹۵ دلار در ماه، دو ماه رایگان با اشتراک سالانه) دسترسی به داده های اضافی، تجزیه و تحلیل گزینه های قدرتمند و دسترسی به ایده های تجاری منحصر به فرد را ارائه می دهد.

Slope برنامه های تلفن همراه بومی را برای دستگاه های iOS و Android راه اندازی کرده است که امکان دسترسی به همه پست ها و زیر مجموعه ابزارهای وب سایت را فراهم می کند.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

StockCharts

StockCharts

StockCharts به شما امکان می دهد نمودارهای قیمت روزانه، روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه و سالانه، نمودارهای نقطه ای و رقمی، نمودارهای فصلی، نمودارهای چرخش نسبی و موارد دیگر را ایجاد کنید. بیش از ۱۰۰۰ شاخص فنی بازار برای تعدادی از ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، XRP، لایت کوین و بیت کوین کش وجود دارد.

توانایی انجام تجزیه و تحلیل فنی در مورد ارزهای رمزنگاری شده نسبتاً منحصر به فرد است. می توانید از مجموعه محدودی از ویژگی ها به صورت رایگان استفاده کنید. برنامه های اشتراک ماهانه که امکان مطالعات فنی اضافی و داده های تاریخی بیشتر را می دهد بین ۱۴٫۹۵ تا ۳۹٫۹۵ دلار است.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

TC2000

TC2000

TC2000 در دنیای تجزیه و تحلیل فنی نامی محترم برای معامله گران است و قبلاً به عنوان Worden’s TC2000 شناخته می شد. نسخه ۲۰ دارای سیستم عامل های ویندوز، مک، تلفن همراه و وب است. به علاوه می توانید مستقیماً به واسطه های تعاملی متصل شوید تا معاملات را از طریق کارگزاری TC2000 انجام دهید. TC2000 ترکیبی از نمودارها، نمایش سهام و گزینه ها و ویژگی های معاملاتی است و می توانید از نسخه عملی به صورت رایگان استفاده کنید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

برای استفاده از اسکنرها به اشتراک سطح Gold یا Platinum 29.99 دلار – ۸۹٫۹۸ دلار در ماه نیاز دارید. با اشتراک پلاتینیوم می توانید بازار را برای شرایط خاص در هر تاریخی که داده های موجود دارد اسکن کنید. فقط برای اینکه بدانید یک شاخص سفارشی که می خواهید بسازید چقدر خوب کار می کند.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

کارگزاران  و معامله گران سهام