معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش چهارم)

معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش چهارم)

با بخش آخر مقاله ی معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل با شما همراه هستیم. در اینجا نگاهی به ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی برای معامله گران خواهیم انداخت. ترتیب برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال بر اساس حروف الفبای انگلیسی است.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

Ticker Tocker

https://tickertocker.com/

Ticker Tocker، که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد، طیف گسترده ای از خدمات تجاری را از جمله آموزش، تحقیق و منابع تجاری خودکار به کاربران ارائه می دهد.

شما می توانید سایر اعضایی را که به عنوان رهبر وارد شده اند دنبال کنید یا از ابزارهای ایجاد استراتژی برای ایجاد سیستم تجاری خود استفاده کنید. شما می توانید استراتژی هایی را که با داده های تاریخی ایجاد کرده اید پشت سر بگذارید تا نحوه عملکرد آنها را ببینید. سیستم نمودار بندی داخلی به شما امکان می دهد نمودارهای قیمت را با شاخص های فنی همپوشانی کنید.

این سایت همچنین شامل کانال تلویزیونی Ticker Tocker در پلتفرم و سندیکای تجاری تجاری، Ticker Tocker TV است. این پلت فرم با کارگزارانی از جمله Interactive Brokers ، E*TRADE ، TD Ameritrade ، Tradier ، Fidelity Investments و TradeStation سازگار است.

شما می توانید بدون هیچ هزینه ای به بسیاری از ویژگی ها بپیوندید و از آنها استفاده کنید. گرچه هزینه ای برای خدمات برتر و دسترسی به متخصصان وجود دارد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

Trade Ideas

https://www.trade-ideas.com/

ایده های تجاری یا Trade Ideas که در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد، از جمله نرم افزار های مورد استفاده و مشترک سرمایه گذاران، معامله گران و متخصصان بازار محسوب می شود. این سیستم دارای ۳۱۱ هشدار و ۲۴۳ فیلتر است که شامل مجموعه های اساسی، فنی، اجتماعی و سایر مجموعه های داده بدون ساختار است. همچنین فرصت های معاملاتی کوتاه مدت و نوسان را مشخص می کند.

مشترکین همچنین می توانند فرمول های خود را به عنوان شاخص ایجاد کنند و لیست های تماشا و هشدارهای زمان واقعی را به صورت پویا به روز کنند. سپس می توان این سیستم های معاملاتی را آزمایش مجدد کرد و در یک محیط تجاری شبیه سازی شده معامله کرد.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

مشترکان طرح حق بیمه با حساب های کارگزاران تعاملی متصل می توانند معاملات زنده را از طریق پلت فرم ایده های تجاری ارسال کنند. پلتفرم Trade Ideas با اکثر پلتفرم های معاملاتی و نمودار ارتباط دارد. در حال حاضر اکثر مشترکین Trade Ideas از TI’s HOLLY AI، یک دستیار تجاری مصنوعی هوشمند برای شناسایی معاملات برگرفته از استراتژی های بهینه سازی مداوم که نشان دهنده پیشرفت عملکرد ثابت در بازار هستند، استفاده می کنند.

Trade Ideas برای سیستم عامل های Windows قابل بارگیری است و همچنین یک نسخه وب برای دسترسی به هر دستگاه ارائه می دهد. اشتراک استاندارد ۱۱۸ دلار در ماه (۱۰۶۸ دلار در سال) است، در حالی که خدمات ممتاز ۲۲۸ دلار ماهانه (۲۲۸۸ دلار در سال) است.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

TradingView

TradingView

TradingView دارای بیش از ۱۰۰ شاخص همراه با ابزارهای نقاشی هوشمند است که سهام، ارزها و ارزهای رمزنگاری شده جهانی را پوشش می دهد.

زبان اختصاصی Pine Script به شما امکان می دهد شاخص های موجود را تغییر دهید یا چیزی را از ابتدا ایجاد کنید. کتابخانه اسکریپت عمومی شامل هزاران اسکریپت است که توسط سایر اعضای TradingView منتشر شده است.

می توانید از مجموعه محدودی از ویژگی ها به صورت رایگان استفاده کنید. اشتراک با دسترسی به ویژگی ها و داده های اضافی ۱۴٫۹۵ دلار – ۵۹٫۹۵ دلار در ماه است. یک سیستم معاملات کاغذی داخلی وجود دارد، یا می توانید TradingView را با چند کارگزار از جمله TradeStation به حساب کارگزاری پیوند دهید.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

TrendSpider

https://trendspider.com/

TrendSpider در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و دارای مجموعه قابل توجهی از ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی است که به شما کمک می کند معاملات خود را با کارآیی و دقت بیشتری پیدا کنید، برنامه ریزی کرده و زمان بندی کنید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

شما می توانید لیست های تماشای پویا را با استفاده از Market Scanner ایجاد کنید، که می تواند در بازه های زمانی مختلف از ۱ دقیقه تا ۱ ماه جستجو کند. چندین اسکنر داخلی وجود دارد یا می توانید خودتان آن را طراحی کنید. داده های بازار در زمان واقعی و تاریخی بیش از ۲۰ سال بدون هیچ هزینه اضافی گنجانده شده است.

این پلت فرم مبتنی بر وب است و سفارشی سازی های شما در ابر ذخیره می شود. بسته بندی نمودار شامل توانایی آزمایش مجدد (برای مشتریان Premium و Elite) استراتژی هایی است که ایجاد کرده اید.

اشتراک ها بین ۳۳ تا ۹۷ دلار در ماه، با تخفیف برای برنامه های پیش پرداخت سالانه.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

معامله گران