موفقیت تجاری و اهمیت شفافیت و صداقت

 موفقیت تجاری و اهمیت شفافیت و صداقت

سهم صداقت در رهبری و موفقیت چیست؟ چرا یکپارچگی برای مشاغل بسیار مهم است؟ داشتن یک موضع صادقانه و محکم در کار یکی از مهمترین ویژگی های مورد نیاز برای رهبری دنیای تجارت است. بیایید با هم دلایل این وضعیت را بررسی کنیم.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

چگونه می توان صداقت را به موفقیت تبدیل کرد؟

هر زمان که جلسه برنامه ریزی استراتژیک برگزار می کنید، اولین ارزشی که همه مدیران می پذیرند صداقت است. رهبران می دانند که صداقت پایه و اساس رهبری است. البته پشت آنچه به آن اعتقاد دارند نیز می ایستند.

بیایید با یک مثال وضعیت را توضیح دهیم. جان هانتسمن کارآفرینی است که یک شرکت شیمیایی را از صفر راه اندازی کرد و آن را به یک تجارت ۱۲ میلیارد دلاری تبدیل کرد. کتاب هانتسمن که به عنوان یک نویسنده نیز شناخته می‌شود، پر از داستان‌هایی است که در آن او قاطعانه از به خطر انداختن اصول خود امتناع می‌کرد. هانتسمن نیز از جمله کسانی است که بزرگترین دلیل موفقیت او به عنوان یک کارآفرین در هر فرصتی را صداقت و درستکاری او می داند.  اساساً سه نوع انسان وجود دارد. ناموفق، موقتاً موفق و افرادی که توانستند موفقیت را بگیرند و نگه دارند. تفاوت اصلی در شخصیت است.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

رهبران بزرگ از تقلب استفاده نمی کنند و صداقت را به خطر نمی اندازند.

رهبران بزرگ از تقلب استفاده نمی کنند و صداقت را به خطر نمی اندازند.

افراد زیادی هستند که با تقلب توانسته اند درآمد زیادی کسب کنند. شرکت آمریکایی انرون را در نظر بگیرید. سال‌هاست که از این شرکت به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین و جسورانه‌ترین کسب‌وکارهای آمریکا یاد می‌شود. مدیرعامل این شرکت مهم ترین افراد کشور از جمله رئیس جمهور آمریکا را می شناخت. با این حال، در پایان سال ۲۰۰۱، فاش شد که فساد در مقیاس بزرگ در این شرکت وجود دارد. معاملات غیرقانونی حسابداری، معاملات کثیف با شرکت هایی که با آنها کار می کند، بدون احتساب زیان در ترازنامه و غیره. این اپلیکیشن ها بزرگترین فروپاشی تاریخ شرکتی با بیشترین حجم، بیشترین موسسات و گسترده ترین مقررات در جهان را به همراه داشت که به شدت بازار سرمایه آمریکا را تحت تاثیر قرار داد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

متأسفانه انرون که اکنون به عنوان شرکتی شناخته می شود که صداقت خود را به خطر انداخته و با توسل به انواع ترفندها شهرت خود را از دست داده است، واضح ترین دلیلی است که نشان می دهد امروز چه اتفاقی می تواند برای هر شرکت یا افراد غیر صادقی بیفتد.

صداقت و انجام کار درست

رهبران صادق ممکن است مشهورترین یا پر زرق و برق ترین رهبران نباشند، اما برایشان مهم نیست. صداقت به معنای انجام کار درست است. زیرا این دقیقاً همان چیزی است که باید انجام شود و موفقیت در این راه به دست می آید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

اهمیت صداقت در وفای به عهد برای موفقیت

رهبران به قول خود عمل می کنند. گاهی حتی با اکراه قول می دهند، اما یک بار که قول می دهند، پای حرف خود می ایستند و همیشه حقیقت را می گویند.

همچنین می توان این را نمونه ای از شجاعت نامید. اگر از صادق بودن می ترسید، شجاعت این را ندارید که یک رهبر موثر باشید. اگر شما چنین فردی هستید، اطراف شما را افراد «بله» احاطه خواهند کرد که به جای گفتن فوری حقیقت، آنچه را که می خواهید بشنوید، می گویند.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

رهبران صادق از حقیقت نمی ترسند

رهبران صادق از حقیقت نمی ترسند

رهبران راستگو و با صداقت از رویارویی با حقیقت هراسی ندارند. به این اصل واقعیت می گویند:

«دنیا را آن گونه که هست، نه آن گونه که می خواهی».

این شاید مهمترین اصل رهبری باشد و ارتباط نزدیکی با صداقت دارد. زیرا صداقت و درستکاری را به همراه دارد.

صداقت یعنی گفتن حقیقت هر چقدر هم که حقیقت زشت باشد. صادق بودن بهتر از فریب دادن دیگران است، زیرا وقتی دیگران را فریب می دهید، خود را بیشتر فریب می دهید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

رهبران باید شجاع باشند. اما همچنین باید در برابر این ایده که می توانند اشتباه کنند، باز باشند. به یاد داشته باشید، بسیاری از رهبرانی که تجربه رهبری آنها شکست خورده است، به این نقطه رسیده اند. زیرا به شدت مخالف زیر سؤال بردن فرضیات یا استنباط های خود هستند. زیرا نتیجه گیری های اشتباه در ریشه هر شکست نهفته است.

بین اعتماد به نفس و نابینا بودن تفاوت مشخصی وجود دارد. بیایید با آن روبرو شویم، در دنیای امروزی که به سرعت در حال تغییر است، اشتباه تا حدی یا حتی کاملاً اشتباه، طبیعی است.

شاید کاملاً حق با شما باشد، اما نادیده نگرفتن احتمال اشتباه، شما را به رهبر بسیار مؤثرتری تبدیل می‌کند. زیرا ذهن شما را به روی ایده‌ها یا افکار جدید باز می‌کند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

عدالت به عنوان نشانه رهبری

صداقت نباید از این قاعده مستثنی باشد. اگر صداقت خود را برای موقعیت‌های کوچک یا نتایج کوچک به خطر بیندازید، به مرور زمان مصالحه برای آن موقعیت‌های کوچک آسان‌تر می‌شود.

رهبران با صداقت همیشه طرفدار عدالت هستند. این امر به ویژه زمانی صادق است که اطرافیان شما منصف نباشند. در واقع، نشانه واقعی رهبری این است که وقتی دیگران با شما ناعادلانه رفتار می کنند، چقدر موفق می شوید منصف باشید.

در مورد نرم افزار امور سهام بدانید.

موففقیت