موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش هشتم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش هشتم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی نام مجموعه مقالاتی است که در ۱۰ شماره تقدیم شما عزیزان می شود. خواندن موفقیت های الهام بخش افراد کارآفرین و موفق جهان را به شما توصیه می کنیم. اما بدانید که هیچکدام از این موفقیت ها یک شبه به دست نیامده اند. در پشت داستان هر کدام از این افراد سخت کوشی، شب بیداری و تلاش مداوم دیده می شود.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

موفقیت های الهام بخش

 ۶۱- برادران رایت اولین هواپیما را اختراع کردند

برادران ویلبر و اورویل رایت تحصیلات دانشگاهی نداشتند. آنها نه سرمایه داشتند و نه توسط دولت حمایت می شدند. آنها با کار در یک مغازه دوچرخه فروشی کوچک، اولین هواپیمایی را طراحی کردند که می توانست پرواز کند. در ۱۷ دسامبر ۱۹۰۳ تعداد انگشت شماری از مردم شاهد وجود یک مرد در حال پرواز بودند.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

۶۲- کارآفرینی که خط تولید انبوه را به جهان آورد: هنری فورد

هنری فورد بنیانگذار فورد امروزی، یکی از بزرگترین برندهای خودروسازی جهان است. او خط تولید انبوه را تأسیس و صنعت جهانی را متحول کرد و مسیر جهان را تغییر داد. در کودکی ساعت های خانواده اش را تعمیر می کرد. او مانند خانواده اش از کشاورزي خودداري کرد و به شهر مهاجرت کرد. او ۶ سال به عنوان مهندس در شرکت ادیسون کار کرد. در اوقات فراغت خود روی موتور بنزینی رویایی خود کار می کرد.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

سپس از شغل خود استعفا داد و شرکت خودروسازی خود را راه اندازی کرد. اولین ماشینی که او تولید کرد چرخ دوچرخه بود و تنها ۴ اسب بخار قدرت داشت. زمانی که تقویم‌ها سال ۱۹۰۸ را نشان می‌داد، خط تولید انبوه را راه‌اندازی کرد و شروع به تولید مدل T با مصرف سوخت کم کرد که همه می‌توانستند آن را با قیمت ارزان خریداری کنند. بنابراین، مسیر صنعت و تاریخ را تغییر داد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

موفقیت های الهام بخش: هارلی دیویدسون

۶۳ – موفقیت های الهام بخش: هارلی دیویدسون

فکر می کنید چند شرکت مشتری دارند که آنقدر به برند وفادار هستند که لوگوی خود را روی بدنشان خالکوبی می کنند؟ زیاد نیست، درست است؟ اینکه چه کسی و چگونه چنین شرکتی را تأسیسکرده نیز نادر است.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

۶۴- تبدیل از یک صادرات ماهی خشک به یک غول فناوری: سامسونگ

غیر معمول نیست که شرکتی که قبلاً ماهی صادر می کرد در آینده به یکی از بزرگترین غول های فناوری جهان تبدیل شود.

۶۵- مردی که برای رهایی از اعتیادش به مرفین کوکاکولا پیدا کرد

به همان اندازه که تعجب آور است که یک برند نوشیدنی شیرین پس از گوگل و اپل با ارزش ترین برند جهان است، اما داستان جان پمبرتون که کوکا کولا را پیدا کرد، شگفت انگیز است.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

۶۶- ۲ برند برخاسته از دشمنی ابدی دو برادر: آدیداس و پوما

آدیداس و پوما از محبوب ترین برندهای ورزشی در سراسر جهان هستند. با این حال، وقتی کمی عمیق‌تر می‌شویم، این واقعیت که آنها توسط دو برادر تأسیس شده‌اند که اصلاً همدیگر را دوست نداشتند، چیزها را جالب می‌کند.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

سیلوستر استالونه

۶۷- سیلوستر استالونه که از فقر مجبور شد سگش را بفروشد

سیلوستر استالونه داستان موفقیت بسیار جالبی دارد. قبل از اینکه شهرت پیدا کند، او مردی بود که با فقر دست و پنجه نرم می کرد و سعی می کرد با مشاغل مختلف امرار معاش کند. در این میان از تحصیل در رشته بازیگری نیز غافل نبود.

استالونه که پس از اولین تجربه بازیگری خود به مدت ۷ سال در نقش های کوچک بازی کرد، اما نتوانست پیشرفت چندانی در حرفه خود داشته باشد، در این روند با پول کم دست و پنجه نرم می کرد. حتی به فروش جواهرات همسرش و پرداخت بدهی رسید. او مجبور شد سگش را بفروشد. حتی در خیابان می خوابید. زیرا او را از خانه اش بیرون کردند، چرا که نمی توانست چند هفته اجاره خانه را پرداخت کند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

با این حال، با وجود چنین غیبی، او همیشه رویای بازیگری را زنده نگه داشته است. دو کارگردان بزرگ هالیوود فیلمنامه ای را که او نوشته بود خواندند و با فیلم راکی ​​تبدیل به بازیگری شد که همه دنیا می شناسند.

در حین تماشای فیلم Rocky 1، در واقع داستان جوانی سرسخت و مصمم را تماشا می کنیم که هر چه باشد از رویاهای خود دست نمی کشد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

۶۸- مدیر عامل گوگل که در خانواده ای فقیر در هند بزرگ شد: ساندار پیچای

او در شهری دورافتاده در هند به دنیا آمد. آنها با وجود علاقه زیادی به فناوری، تا سن ۱۰ سالگی حتی در خانه خود تلفن نداشتند. بلیط هواپیمایی که برای رفتن به آمریکا خریده معادل حقوق ۱ سال پدرش بوده و این اولین سفرش با هواپیما بود. دسترسی مستقیم او به کامپیوتر زمانی بود که برای گذراندن دوره فوق لیسانس به آمریکا آمد.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

69- آرون سوارتز معروف به پسر اینترنت

۶۹- آرون سوارتز معروف به پسر اینترنت

متأسفانه، همه داستان های موفقیت پایان خوشی ندارند. داستان آرون سوارتز که به پسر اینترنت معروف است یکی از آنهاست. آرون سوارتز با این استدلال که همه حق دسترسی رایگان به اطلاعات را دارند، یکی از بنیانگذاران سایت اشتراک گذاری معروف Reddit است. حق دسترسی آزاد به اطلاعات مورد حمایت او، ۴٫۸ میلیون فایل MIT را هک کرد و در دسترس عموم قرار داد. پس از این ماجرا از وی برای ۵۰ سال زندان شکایت شد. ویکی پدیا این پرونده را شرم بزرگی برای بشریت دانست و برای حمایت از هارون به تم سیاه روی آورد. متأسفانه بعد از این قضیه همیشه اوضاع بدتر می شد و او در سن ۲۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

۷۰- قدرتمندترین زن اینترنت و مدیر عامل یوتیوب سوزان وویچیکی

سوزان وویچیکی اگرچه به عنوان مدیرعامل یوتیوب شناخته می شود، اما در واقع یکی از افرادی است که از نزدیک شاهد تولد گوگل بوده است. زیرا اولین دفتر گوگل گاراژ او بود. او گاراژ خود را با مبلغی اندک به گوگل اجاره داد و خیلی زود به تیم پیوست. البته ماجرای واقعی بعد از آن شروع شد.

71- موفقیت های الهام بخش: استیو وزنیاک

۷۱- موفقیت های الهام بخش: استیو وزنیاک

استیو وزنیاک و استیو جابز مثل دو نیمه سیب بودند. اما او هرگز مانند استیو جابز در خط مقدم نبود. او اصلاً به شهرت و پول اهمیت نمی داد. او فقط به دنبال توسعه یک محصول مفید برای جهان بود. داستان Stewe Wozniak یکی از داستان های موفقیت است.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

۷۲- شخصی که صنعت موسیقی آمریکا را تسخیر کرد: احمد ارتگون

اگرچه احمد ارتگون چندان شناخته شده نیست، اما او کسی است که تاریخ موسیقی را تغییر داده است. او نامی است که افراد زیادی مانند The Rolling Stones، Led Zeppelin، Eric Clapton، Ray Charles، AC/DC و بسیاری دیگر را کشف کرده و به دنیای موسیقی آورده است. لد زپلین که قبلاً در سال ۲۰۰۷ منحل شده بود، گرد هم آمدند و به یاد یک نفر کنسرتی برگزار کردند. نام این شخص احمد ارتگون بود.

۷۳- مردی که بزرگترین شرکت هواپیماسازی جهان را تأسیس کرد: ویلیام بوئینگ

وقتی به هواپیما فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند بوئینگ است. به نظر شما بزرگترین شرکت هواپیماسازی جهان چگونه تاسیس شد؟ پشت داستان های موفقیت چیست؟ همه این سوالات یک پاسخ مشترک دارند: ویلیام بوئینگ.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

74- موفقیت های الهام بخش: رید هافمن، بنیانگذار لینکدین

۷۴- موفقیت های الهام بخش: رید هافمن، بنیانگذار لینکدین

رید هافمن، یکی از نمونه ترین کارآفرینان اینترنتی در جهان؛ او پس از کار در شرکت هایی مانند فوجیتسو و پی پال، لینکدین را تأسیس کرد.

۷۵- مردی که استارباکس را بزرگترین قهوه زنجیره ای جهان ساخت: هوارد شولتز

عادت هاوارد به سخت کوشی که هر روز ساعت ۴:۳۰ صبح از خواب بیدار می شود، در تمام زندگی او سودمند بوده است. او از بورسیه فوتبال خود برای سفر به سراسر جهان و تعقیب فرصت های شغلی استفاده کرد. او در سفری به اروپا با فرهنگ قهوه آشنا شد که در آمریکا گم شده بود. وقتی به آمریکا بازگشت، یک کافی شاپ کوچک افتتاح کرد و اکنون در سراسر جهان شعبه دارد.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

او که در خانواده‌ای بزرگ شد که معلولیت پدرش مانع از کمک به رفاه خانواده او شد، یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها را برای کارمندان استارباکس ایجاد کرد. هر زمان که استارباکس مورد انتقاد قرار می گیرد، هاوارد آن را چیزی شخصی می داند. او واقعاً می خواهد یک تجارت پرشور ایجاد کند و بنابراین همچنان روز خود را از ساعت ۴:۳۰ صبح شروع می کند تا به تکامل خود ادامه دهد.

داستان های الهام بخش