موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش ششم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش ششم)

با شماره ششم موفقیت های الهام بخش با شما هستیم. امیدواریم خواندن مجموعه این مقالات مسیری برای راهیابی ایده های متنوع و کاربردی به ذهن شما را فراهم کند. تمام ایده هایی که دارید را روی کاغذ بنویسید. شاید وجوه اشتراکی بین شما و یکی از افراد داستان موفقیت های الهام بخش وجود داشته باشد.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش

 ۳۸- لوی اشتراوس

وقتی به خیابان می روید و به اطراف نگاه می کنید، به راحتی متوجه می شوید که از هر ۱۰۰ نفر حداقل ۴۰ نفر شلوار جین می پوشند. پس چگونه لباسی که قبلاً توسط کارگران طلا می پوشیدند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شد؟ در اینجا داستان تولد و توسعه شلوار جین وجود دارد. لوی اشتراوس شلوار جین را ابداع کرد.

۳۹- موفقیت های الهام بخش: جورج سوروس

یکی از مهم ترین سرمایه گذاران جهان، سوروس فردی است که شخصاً جنبه های تاریک جنگ جهانی دوم را تجربه کرده است. اگر فردی که در سن ۱۷ سالگی پناهنده شده است بتواند یکی از موفق ترین صندوق های سرمایه گذاری در جهان را ایجاد کند، می توانید به اهداف خود برسید.

“اگر از سرمایه‌گذاری لذت می‌برید، چیزی از آن سرمایه‌گذاری به دست نمی‌آورید. سرمایه گذاری خوب خسته کننده است”.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۴۰- داستان موفقیت Shazam که دقیقاً ۱۵ سال بعد از تاسیسش سود کرد

داستان های موفقیت کارآفرینان اینترنتی درس های بزرگی برای جوانان دارد. اگر پروژه ای دارید که واقعاً به آن اعتقاد دارید، اما هنوز موفق نشده اید، داستان Shazam می تواند منبع الهام خوبی برای شما باشد.

در سال ۱۹۹۹، ۳ دوست از خود پرسیدند: “آیا خوب نیست اگر بدانیم آهنگی که در حال پخش است را چه کسی خوانده است؟” آنها فکر کردند و برنامه ای در این باره تهیه کردند. در آن زمان نه اینترنت و نه گوشی هوشمند وجود داشت. مردم زنگ می زدند و آهنگ را روی تلفن نگه می داشتند تا از آهنگی که در حال پخش است مطلع شوند. یک نوار هم آهنگ را ضبط می کرد. سپس آهنگ از طریق پیامک به تلفن مشتری ارسال شد. ۱۵ سال هیچ سودی نداشتند. اما این برنامه در سال ۲۰۱۴ توسط اپل به قیمت ۴۰۰ میلیون دلار خریداری شد.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

۴۱- موفقیت های الهام بخش: دونگ نگوین

در حالی که خانواده او روزی ۱ دلار درآمد دارند، او به لطف برنامه نویسی خود روزی ۵۰ هزار دلار درآمد دارد. دونگ نگوین، یک برنامه نویس کامپیوتر و جوان ویتنامی، Flappy Bird را با منابع بسیار محدود ایجاد کرد و روزانه ۵۰۰۰۰ دلار به دست می آورد.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

42- خالق هری پاتر، جی.کی. داستان موفقیت رولینگ

۴۲- خالق هری پاتر، جی.کی. داستان موفقیت رولینگ

جی. رولینگ می خواست رمان نویس شود، اما والدینش گفتند که این یک توهم نوجوانی است. رولینگ که در اثر یک ازدواج بد در بزرگسالی از همسرش جدا شد و با فرزندش زندگی کرد، از فقر شدید رنج می برد. او با کمک های دولتی جان سالم به در برد.

رولینگ که پس از دیدن سیاهی زندگی اش، شروع به نوشتن ایده هری پاتر کرد که مدت ها در ذهنش بود. بسیاری از مؤسسات انتشاراتی از انتشار رمان او خودداری کردند. با این حال، در ۳۲ سالگی موفق شد رمان هری پاتر و سنگ فیلسوف خود را در انگلستان منتشر کند. جی.کی. رولینگ از فروش و کتاب‌های هری پاتر ۷.۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرد. ثروت شخصی او ۶۵۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۴۳- فیل نایت، بنیانگذار نایک، که با فروش کفش در صندوق عقب ماشینش شروع کرد.

زمانی که در تیم دوومیدانی دانشگاه بود به کفش ورزشی علاقه مند شد. فیل نایت، بنیانگذار نایک، این سفر را با فروش کفش هایی که از ژاپن در صندوق عقب ماشینش آورده بود، آغاز کرد. اولین کفش های نایک نیز روی پیشخوان آشپزخانه تولید شد. امروزه معروف ترین برند کفش کتانی جهان، نایک، آنقدر که به نظر می رسد آسان به یک برند جهانی تبدیل نشده است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

۴۴- موفقیت های الهام بخش: پیتر دینکلیج

طرفداران بازی تاج و تخت مسحور بازی پیتر دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر شده اند. چون دینکلیج واقعا بازیگر بزرگی است. دینکلیج که در نیوجرسی در خانواده ای فقیر به دنیا آمد، در دانشگاه تئاتر خواند. زیرا می خواست بازیگر شود. پس از فارغ التحصیلی، مجبور شد وام دانشجویی بزرگی را بپردازد و در نیویورک در خانه دوستانش زندگی کند.

دینکلیج که با رفتن به نظافت در طول روز پول پس انداز می کرد و آپارتمان خود را نگه می داشت، پس از ۲ سال جستجوی شغلی به عنوان کارمند آماده سازی اطلاعات در یک شرکت مشغول به کار شد. با این حال، پولی که او در اینجا به دست آورد به او اجازه داد خانه ای در اتاق زیر شیروانی بدون سیستم گرمایشی بخرد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

دینکلیج از شغل خود متنفر است. هیچ دوستی ندارد و به الکل اعتیاد پیدا کرده است. او می گوید که در ۲۹ سالگی اولین کار بازیگری خود را می پذیرد. با این حال، سال ها طول کشید تا او در بازی تاج و تخت بازی کند. بعد از این سریال ستاره اش درخشید، درخشید و درخشید. به حدی که برای هر قسمت از سریال ۱ میلیون دلار درآمد داشت.

“به دنبال لحظاتی نباشید که زندگی شما را مشخص می کند. زیرا چنین لحظاتی وجود ندارد. منتظر نمانید تا آماده شوید. به عنوان مثال، من زمان زیادی به خودم دادم تا شکست بخورم. تو این کار را نکن انتظار نداشته باشید که آماده باشید. برو بیرون و انجامش بده”.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

45- داستان های الهام بخش: کینگ کمپ ژیلت

۴۵- موفقیت های الهام بخش: کینگ کمپ ژیلت

در واقع یک داستان موفقیت در پشت بیشتر چیزهایی که در اطراف خود می بینیم وجود دارد. تیغ های ژیلت که امروزه در هر خانه ای وجود دارد یکی از آنهاست. “اولین بار چگونه پیدا شد، چگونه تا به امروز تکامل یافته است؟” پاسخ این سوالات شخصی است به نام ژیلت.

“وقتی روی تختم دراز می کشم، دانستن اینکه میلیاردها ریش و سبیل مرد در حال رشد است به من کمک می کند تا راحت بخوابم”.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

۴۶- موفقیت های الهام بخش: مارک کوبان

جوانی مارک کوبان که با بازی در فیلم تانک کوسه به چهره اکران کارآفرینی تبدیل شد، چندان پر زرق و برق نبود. کوبایی که کیسه های زباله خانه به خانه می فروشد، مجبور شد برای رسیدن به پایان ماه نان و سس گوجه فرنگی بخورد.

کوبان که برای پرداخت قبوض خود حتی در مدرسه مشاغل عجیب و غریب کار می کرد، شرکت مشاوره کامپیوتری خود را راه اندازی کرد و سپس وارد تجارت انتشارات اینترنتی شد و شروع به کسب درآمد میلیونی کرد. او حتی دالاس ماوریکس، یکی از تیم های NBA را خرید. کوبان در دنیای تجارت به دلیل سخت کوشی و جستجوی مداوم فرصت ها شناخته شده است.

«مهم نیست چقدر شکست می خورید. همین که موفق شدید کافی است”.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش