موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (شماره دوم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش دوم)

احتیاج به انگیزه دارید؟ نمیدانید از کجا شروع کنید؟ بدانید که تنها نیستید. افراد زیادی در جهان به دنبال ایجاد کسب و کار هستند. اما بسیاری از آنها ایده هایشان را فقط در ذهن خود نگه می دارند. به روزی فکر کنید که ایده هایتان را پیاده سازی کرده اید و به موفقیت رسیده اید. معطل نکنید. در اینجا نمونه هایی موفق از شکست و پیروزی وجود دارد که برای شما الهام بخش خواهد بود.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

داستان های موفقیت

۱۱- داستان کارآفرینی جف بزوس

جف بزوس، موسس آمازون، با ارزش ترین شرکت جهان، اکنون دومین مرد ثروتمند جهان است. به نظر شما او چگونه به چنین موفقیتی دست یافت؟ جف بزوس با مدل خود که به طور اساسی صنعت خرید را تغییر داد، اثر خود را در تمام جهان به جای گذاشت. به همین دلیل است که داستان جف بزوس یکی از الهام بخش ترین داستان های موفقیت است.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

او توسط ناپدری اش بزرگ شد. او یک تابه با انرژی خورشیدی و یک ربات را در سنین جوانی اختراع کرد. تا ۱۶ سالگی تابستان ها به مزرعه پدربزرگش می رفت و به شغل چوپانی می پرداخت. وقتی در مدرسه بود به معلمانش گفت که آینده بشریت در فضاست. وقتی دید که اینترنت ۲۳۰۰ درصد رشد کرده، کار عالی خود را رها کرد و به این حوزه رفت. او آمازون را در گاراژ خودش با اجاق گاز راه اندازی کرد. او امروز با ۱۸۹ میلیارد دلار ثروت ثروتمندترین فرد جهان است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

12- داستان موفقیت ریچارد برانسون که هزاران شرکت را با نام ویرجین تأسیس کرد

۱۲- داستان موفقیت ریچارد برانسون که هزاران شرکت را با نام ویرجین تأسیس کرد

اگر رویاهایتان شما را نمی ترساند، رویاهای بسیار کوچکی هستند. ریچارد برانسون، تاجر معروف و کاریزماتیک بریتانیایی، مالک گروه ویرجین، نامی است که او از ابتدا خلق کرده است.

ریچارد برانسون از خانواده ای متوسط ​​با پدری وکیل و مادری مهماندار می آید. اما خانواده اش اعتماد به نفس و اشتیاق را به او القا کردند که او را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کرد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

برانسون که اولین کسب و کار خود را با پول شخصی خود راه اندازی کرد و به تدریج تجارت خود را گسترش داد، امروزه سرمایه گذاری های میلیاردی در بسیاری از زمینه ها مانند فضا، رسانه و هوانوردی دارد.

او در ۱۶ سالگی به دلیل نارساخوانی، تحصیل در دبیرستان را رها کرد. او اولین پول خود را در سن ۱۷ سالگی از یک مجله برای جوانان به دست آورد. وقتی بلیط هواپیما برای رفتن پیش دوستش را پیدا نکرد، شرکت هواپیمایی خود را راه اندازی کرد. نام شرکت خود را ویرجین گذاشت. در سال ۱۹۹۱، او اولین کسی بود که با بالون هوای گرم از اقیانوس آرام عبور کرد. امروز او بیش از ۴۰۰ شرکت و دارایی ۵ میلیارد دلاری دارد.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

۱۳- داستان موفقیت وارن بافت که اولین سهام خود را در ۱۱ سالگی خرید

وارن بافت، اولین کسی که در مورد سرمایه گذاری به ذهن می رسد، از نظر ما، تأثیرگذارترین فردی است که با داستان خود، تصمیمات زندگی و سرمایه گذاری شما را در میان داستان های موفقیت تغییر خواهد داد. مهم نیست چقدر درآمد دارید، اگر نتوانید به پایان ماه برسید و در پرداخت کارت های اعتباری خود مشکل دارید، درس های زیادی وجود دارد که می توانید از وارن بافت بگیرید.

اگر هنگام خواب راهی برای پول درآوردن پیدا نکنید، محکوم هستید تا زمانی که بمیرید برای کسب درآمد کار کنید. او اولین سهام خود را زمانی که فقط ۱۱ سال داشت خرید. او در سن ۱۶ سالگی ۵۳۰۰۰ دلار درآمد داشت. در سال ۲۰۱۳ روزانه ۳۷ میلیون دلار درآمد داشت. سرمایه گذار کهنه کار امروز ۸۳ میلیارد دلار ثروت دارد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

۱۴- داستان موفقیت ایلان ماسک که الهام بخش مرد آهنی بود

ایلان ماسک نامی است که با داستان های موفقیت شناخته می شود. ماجراجویی های کارآفرینی او با میل به اینکه جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند منبع الهام برای همه است. بسیاری از ما ایلان ماسک را می شناسیم که کارهای دیوانه کننده ای انجام داد تا تسلای خود را به فضا بفرستد. با این حال، برخلاف تصور بسیاری، ایلان ماسک در خانواده ای ثروتمند به دنیا نیامده است.

مادرش متخصص تغذیه و پدرش مهندس مکانیک بود. ماسک که دوران کودکی بسیار سختی داشت و در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گرفت، برای تحصیل از آفریقای جنوبی به کانادا رفت. در اینجا او پی پال را با تلاش و اراده خود تأسیس کرد. او بعداً این شرکت را فروخت و پروژه های دیوانه کننده ای مانند تسلا و اسپیس ایکس را راه اندازی کرد.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

15- داستان زندگی استیو جابز که از شرکتی که خود تاسیس کرد اخراج شد

۱۵- داستان زندگی استیو جابز که از شرکتی که خود تاسیس کرد اخراج شد

درست نیست که از شخصی که کمی به او مدیون تهیه فهرستی از داستان های موفقیت و احتمالاً خواندن این مقاله در حال حاضر هستیم، بگذریم. سهم استیو جابز، بنیانگذار اپل، در دستیابی به کامپیوترهای شخصی و گوشی های هوشمند غیرقابل انکار است. بسیاری از ما استیو جابز را می شناسیم که زندگی اش منبع الهام متفاوتی است. به همین دلیل است که می خواهیم ناشناخته های استیو جابز را با شما در میان بگذاریم.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

او به عنوان فرزند یک مهاجر سوری به دنیا آمد و به فرزندخواندگی سپرده شد. در ۳۱ سالگی با مادرش آشنا شد. او ون برند فولکس واگن خود را که تنها دارایی او بود، به قیمت ۷۵۰ دلار فروخت تا اپل را تأسیس کند. آنها اپل را در گاراژ خود ساختند و اولین کامپیوتر را در آنجا تولید کردند. زمانی که اپل به یک شرکت میلیارد دلاری تبدیل شد، جابز شرکت خود را راه اندازی کرد. او برای فضانورد شدن به ناسا درخواست داد و رد شد. کامپیوترهای تولید شده توسط شرکتی به نام Next که او تأسیس کرد، منجر به تولد اینترنت شد. او ۱۰ سال پس از اخراج از اپل بازگشت و اپل را به آنچه امروز است تبدیل کرد. او در سال ۲۰۱۱، تنها ۱ روز پس از معرفی آیفون ۴S درگذشت.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

در ۳۳ سال گذشته هر روز همین سوال را جلوی آینه می پرسیدم. اگر امروز آخرین روز من بود، آیا کارهایی هست که باید انجام دهم تا تبدیل به فردی شوم که الان هستم؟ و برای مدت طولانی پاسخ منفی بود. آنجا بود که فهمیدم باید یه چیزی را تغییر دهم و عوض کنم!

داستان موفقیت