نظریه قیمت و میزان سهام

نظریه قیمت و میزان سهام

سیستم نرخ شناور قیمت سهام تبادل ارز مدیریت شده از ۲۱جولای، ۲۰۰۵ در چين اجرا شده است. در مواجهه با نوسانات غیر طبیعی (ارائه شده توسط ظاهر دارای تغییرات ناگهانی و ناپدید شدن مکانیسم مدار شکن) در بازار سهام در آغاز سال ۲۰۱۶ و تحت پیشینه ای که RMB با روند کاهش اضافه شده به SDR را نشان داد. در اینجا با نظریه قیمت و میزان سهام چند پژوهشگر آشنا می شویم.

آیا نوسانات بازار سهام تا حدی به دلیل کنترل سرمایه برای جلوگیری از فرار سرمايه، یا بدتر شدن بازی بر روی سرمایه قبلی در بازار سهام تقلیل یافته اند یا خیر.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

مروری بر مبادلات خارجی

در بازار مبادلات خارجی، فرار سرمايه منجر به تغییر تقاضای عرضه RMB می شود. در نهایت به عنوان یک عامل مهم نوسان نرخ ارز نشان داده می شود. براساس چارچوب تحلیلی:

رابطه قیمت و میزان سهام، بررسی دقیق موسسات مالی می تواند به طور مستقیم میل و قدرت فرار سرمایه را در بازار مبادلات خارجی نشان دهد. بدین ترتیب، میزان بررسی دقیق مبادلات خارجی، به عنوان نماینده مستقیم، به عنوان یک: متغیر شاخص هدفمند مستقیم موثر در مقایسه با نرخ نوسانات ارز رتبه بندی می شود.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

در اين مقاله سعي شده است تا نقش پیش بینی کنندگی میزان سهام در نوسان قیمت سهام، از طريق ادغام اطلاعات آماری مبادلات خارجی در چارچوب تحليلي روابط قيمت و میزان سهام، و بررسي تاثيرات خارجي كنترل سرمايه بر نوسانات بازار سهام، قضاوت شود که از آن برای فراهم آوردن مرجع تجربه برای تنظیم سیاست موجود در بازار مبادلات خارجی و سهام چین بواسطه طرح و نتیجه گیری پژوهش استفاده می شود.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

نظریه قیمت و میزان سهام

با توجه به نظریه قیمت و میزان سهام، میزان سهام نشان می دهد که آیا بازار سهام بازاری پررونق و فعال است یا خیر، و نوسان و روند تغییر قیمت سهام پشتیبانی شده توسط میزان سهام از عملکرد دینامیک تامین کننده و تقاضاکننده در رقابت حمایت می کند.

 بنابراین، میزان سهام را می توان به عنوان شاخص پیشرو قیمت سهام و قدرت تحریک عملکرد بازار سهام در نظر گرفت. در مقایسه با توالی قیمت سهام در پایان روز و قیمت میانگین تراکنش، توالی قیمت سهام مبتنی بر میزان سهام، مجذور ​​میانگین کوچکتر و خطای برابر را در بر دارد.

به عبارت دیگر، قیمت و میزان سهام وابسته به یکدیگر هستند و ویژگی های تنوع زمانی، تفاوت های فردی آشکار و وابستگی دنباله دار دارند.

البته، اختلاف نظرهایی مربوط به اثرات مثبت و اثرات منفی وجود دارد. این ارتباط بدین معنی است که میزان سهام برای پیش بینی نوسان قیمت سهام مفید است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

نظریه قیمت و میزان سهام تانگ و لیو

نظریه قیمت و میزان سهام تانگ و لیو

بر اساس پژوهش تانگ و لیو میزان سهام و نوسان، مکانیسم عملکرد نامتقارنی اخذ نموده و دارای ظرفیت پیش بینی نرخ بازده کنونی پیشرفته ای با تشدید بلوغ و آزادی بازار هستند. با این اوصاف، ارتباط آنها همچنین دارای اختلاف نظرهای خطی و غیر خطی است. آیا لحاظ نمودن اطلاعات آماری واقعاً برای پیش بینی نوسان قیمت سهام مفید است؟

پژوهش ژانگ و همکاران رابطه قوی تقدم و تأخری بین نوسان قیمت سهام و میزان سهام اثبات نموده است. ژانگ و وانگ نشان داده است که میزان سهام و توالی نوسان بازده در یک پارامتر با حافظه طولانی مشترک هستند که شاهدی برای رابطه قیمت و میزان سهام در بازار بورس است که می تواند به عنوان یک ویژگی کلی بازار مالی فرض شود.

در مورد نرم افزار ارسال مراسلات بخوانید.

نظریه قیمت و میزان سهام تانگ

نظریه قیمت و میزان سهام تانگ

با این حال، تانگ معتقد است که میزان سهام رابطه معنادار و مثبتی با نوسانات دارد، این ارتباطی با نرخ بازده قیمت سهام ندارد. زیرا اطلاعات آماری را نمی توان برای پیش بینی نوسان قیمت سهام استفاده کرد.

اختلاف نظر اصلی این است که آیا اطلاعات موجود در مورد میزان سهام موجب افزایش ظرفیت پیش بینی مدل توسط الگوی نوسان قیمت سهام می شود یا دقت پیش بینی مدل را با کاهش پایداری نرخ نوسان قیمت سهام کم می کند.

پژوهش چن، نشان داد در میان ده نمونه، کشورهای آسیایی حداقل باید: یک رابطه دوجانبه همگام سازی حساب جاری نرخ ارز و قیمت سهام را شاهد باشند.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

با این اصلاح دقیق و بی وقفه نرخ ارز، بازار سهام و بازار بورس روابط بلند مدت، متعادل، پایدار و توسعه یافته ای با یکدیگر دارند. دلیل خاص این امر این است که همبستگی پویا بین نرخ واقعی ارز و قیمت سهام اثر زیاد اطلاعات بلند مدت و کوتاه مدت و اثر نوسان قیمت از بازار بورس تا بازار سهام را اثبات می نماید.

علاوه بر وجود اثرات ذکر شده در وهله اول(ارزش میانگین)، ریسک سرایت در وهله دوم (نوسان) اهمیت بسیار بیشتری دارند. اطلاعات ریسک موجود در نوسان بازار مبادلات اغلب در میزان مبادلات خارجی پذیرفته شده هستند.

که اغلب تحقیقات بر میزان سهام و بازار بورس محدود به اطلاعات در مورد بازار بورس است. تحقیق بر روی بازار سهام و بورس خارجی بر اثر اولین وهله که در وهله دوم تکمیل شده متمرکز است.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

پیش بینی نوسان قیمت سهام

اختلاف نظر هایی بر سر این موضوع وجود دارد که آیا اطلاعات آماری می تواند نوسان قیمت سهام را تا حدی پیش بینی نماید یا خیر. روش های این پژوهش در جهت سنتی مدل گارچ هستند، و اغلب به طور مستقیم میزان سهام را به عنوان یک متغیر مستقل به معادله نوسانات می افزاید. این شیوه هنوز در انتظار تائید بر این اساس است که:

اطلاعات آماری با نوسانات ارتباط داشته و می توانند از پایداری نوسانات جلوگیری نمایند. خواه رابطه تصادفی وجود داشته باشد یا خیر.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

پیش بینی نوسان قیمت سهام