سهامدار

نرم افزار مدیریت سهام پارس سیستم آشنا

نرم افزار مدیریت سهام؛ یک سیستم یکپارچه ی خودکار با کارایی بالا می­باشد که بر اساس استانداردهای سازمان بورس طراحی و تولید شده است. این نرم افزار به شرکت ­هایی با انواع فعالیت ­ها در مدیریت امور سهامداران و سازماندهی جلسات مجمع خدمت می­کند.

در دید بازتر اساس کار نرم افزار به منظور بر جمع­ آوری، نگهداری و پردازش داده ­های سازمان بورس پایه گذاری شده است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

از آنجا که نوسانات در کشور ما در سالهای اخیر بسیار سریع اتفاق افتاده است، هزینه ها دائما در حال تغییر است. این وضعیت باعث می شود قیمت محصولات جدید نوسان داشته باشد. به همین دلیل است که ردیابی سهام برای مشاغل حیاتی است. مشاغلی که بتوانند به صورت حرفه ای ردیابی سهام را انجام دهند، می توانند محصول مناسب را در زمان مناسب خریداری کنند.

با مدیریت موثر سهام، مشاغل همیشه می توانند فعالیت های بازاریابی را با نرخ سود بالا انجام دهند. چه یک کسب و کار کوچک باشد یا یک برند بزرگ در صنعت خود. یک کسب و کار برای مدیریت موثر سهام به نرم افزار مدیریت سهام نیاز دارد. به عنوان تیم پارس سیستم آشنا، ما این نرم افزار را با توجه به نیازهای شرکت شما در انواع بخش ها برنامه ریزی می کنیم.

در مورد نرم افزار افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

نرم افزار مدیریت سهام چه می کند؟

چرا نرم افزار مدیریت سهام ضروری است؟

امروزه مشاغل به سرمایه گذاری های دیجیتالی اهمیت می دهند. قبلا، به ویژه در فرآیند مدیریت سهام، کارها به صورت دستی انجام می شد و این روند ساعت ها برای مشاغل طول می کشید. علاوه بر این، حاشیه خطا در ردیابی دستی سهام بسیار زیاد است. این نرم افزار اجازه می دهد تا فرآیند مدیریت سهام را در چند ثانیه مدیریت کنید. با این نرم افزار، مشاغل می توانند مدیریت سهام را موثرتر و دقیق انجام دهند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

شرکت هایی که دارای شبکه تجاری توسعه یافته ای هستند، اقداماتی مانند گزارش گیری روزانه و تحلیل سهم ها را با نرم افزار مدیریت سهام انجام می دهند. پیگیری سهام به شکل سنتی بسیار وقت گیر است و مدیریت سهام در مشاغل با انتخاب گسترده ای از محصولات را پیچیده می کند. به همین دلیل، ما نرم افزار سهام را ارائه می دهیم که راه حل های سفارشی را برای نیازهای شرکت ارائه می دهد.

با ویژگی های یکپارچه شده در نرم افزار، بسیاری از فرایندها مانند پیگیری فاکتور، ردیابی درآمد و هزینه، گزارش، جمع آوری آنلاین، فاکتور الکترونیکی، ردیابی حساب را می توان کنترل کرد.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

چرا نرم افزار مدیریت سهام ضروری است؟

چرا نرم افزار مدیریت سهام ضروری است؟

با استفاده از این نرم افزار، مشاغل سریعا در جریان روند بازار برای عرضه و یا تقاضا قرار می گیرند. هزینه های تأمین شرکت هایی که از نرم افزار سهام استفاده نمی کنند، زیاد خواهد بود. مدیریت سهام می تواند هزینه ها را به حداقل برساند. علاوه بر این، کسب و کارها حداقل تحت تأثیر نوسانات قیمت با مدیریت موثر سهام قرار می گیرند.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

مزایای نرم افزار مدیریت سهام

این نرم افزار یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد برای برنامه ریزی در اختیار مشاغل قرار می دهد.

مزایای نرم افزار سهام را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

 

  • پردازش، توزیع و پرداخت سود سهام سهامداران

  • مدیریت و ردیابی اوراق های سهام

  • بهینه سازی در وقت کارمندان امور سهام و بالا بردن دقت در کار

  • ایجاد امنیت برای داده ها و اطلاعات با تعریف دسترسی ها

  • بالا بردن سرعت انجام امور سهامداران

  • ایجاد گزارش های آماری و تحلیلی گوناگون با یک پلت فرم ساده

  • همچنین شما همیشه می توانید سیگنال خرید و یا فروش را از نرم افزار مدیریت امور سهام دریافت کنید.

  • پیشنهادات، فاکتورها، سفارشات و فرآیند حسابداری را می توانید به طور ایمن دنبال کنید.

  • با نرم افزار ردیابی سهام، ردیابی وضعیت سهام می تواند در هر محیطی مستقل از زمان و مکان انجام شود.

  • وضعیت سهام را می توان فوراً کنترل و در صورت لزوم گزارش سهام را به سرعت دریافت کرد.

  • نیازهای دوره ای را قابل پیش بینی می کند. بنابراین بخش مالی نیز می تواند به طور موثرتری کار کند.

  • از آنجا که هزینه های تجارت شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، در دراز مدت نرخ سودآوری را نیز افزایش می دهد.

  • با این نرم افزار مشاغل در برابر نوسانات قیمت در دوره های مختلف در امان خواهند بود.

 

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

چرا نرم افزار مدیریت سهام ضروری است؟

دیجیتالی کردن حتی به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد که با هزینه های بسیار کم نهادینه شوند. با توسعه فرصت های بازاریابی، مشاغل کوچک و متوسط ​​نیز مجبور به نهادینه شدن می شوند.

با سالها تجربه در صنعت نرم افزار و زیرساخت های قوی ما، ما به همه مشتریان خود نرم افزار متناسب با نیازهای شرکت آنها را ارائه می دهیم. قیمت این نرم افزار با توجه به خواسته های شما متفاوت است.

در نگاه کلی، این نرم افزار بررسی سوابق دقیق سهامداران، فرآیندهای لازم بر روی داده ­ها و تعامل سهامدارن با شرکت را ساده­ تر و دقیق ­تر می­کند و دائماً در حال بروز رسانی اطلاعات سهام و ارزیابی منظم داده­ هاست.

از برجسته­ ترین وجه نقاط تمایز نرم افزار مدیریت سهام پارس سیستم آشنا با دیگر نرم افزار ها در این حوزه، پلت فرم­ های موبایل، ویندوز و تحت وب می­باشد. این نقطه قوت، ارتباط بین سهامداران، سازمان و بانک را سهولت بخشیده است.

ما ایمن ترین، کاربردی ترین و با کیفیت ترین نرم افزار مدیریت سهام را ارائه دهیم که تمام خواسته های مشتریان را با مناسب ترین قیمت پاسخگو باشد.

نرم افزار سهام