نمونه ماموریت و چشم انداز شرکت های موفق (بخش دوم)

نمونه ماموریت و چشم انداز شرکت های موفق (بخش دوم)

بیانیه ماموریت بر امروز و آنچه ما انجام می دهیم متمرکز است، در حالی که بیانیه چشم انداز بر فردا و آنچه می خواهیم باشیم متمرکز است. هر دو برای بقای شرکت های موفق مهم هستند. چه آن را اصل، ضربان قلب، یا مشخصه تعیین کننده-هر نامی که باشد- بنامید، مطمئن شوید که ماموریت و چشم انداز شما برای محتوا و شرکت شما به وضوح تعریف و درک شده است.

بیانیه ماموریت و چشم انداز مرتبط با محتوا را دریافت کنید. این را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید. سپس می توانید کار محتوای آینده خود را با مقایسه آن با این دو اندازه گیری کنید.

ماموریت و چشم انداز: بدانید که چه کسی هستید و به کجا می روید. دانستن اینکه چه کسی هستید و به کجا می روید برای موفقیت یک سازمان اساسی است. برای دریافت سرنخ هایی در مورد اینکه چگونه ماهیت برنامه ریزی می تواند به دستیابی به اهداف پیش بینی شده شما کمک کند، همین حالا شروع کنید.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

شرکت های موفق در ماموریت و چشم انداز

۱۶- ای بی

ماموریت: مقصد مورد علاقه جهان برای کشف ارزش عالی و انتخاب بی نظیر باشید. برای ایجاد یک پلت فرم تجارت آنلاین جهانی که در آن همه می توانند عملاً هر چیزی را معامله کنند و فرصت های اقتصادی را می توان در سراسر جهان گسترش داد.

چشم انداز: چشم انداز کسب و کار ما این است که یکی از ارائه دهندگان تجاری باشیم که با فناوری و توسط مردم پشتیبانی می شود. این برای همه باز است.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

۱۷- شرکت های موفق: ایکیا

ماموریت: ارائه طیف وسیعی از اثاثیه منزل با طراحی خوب و کاربردی با کمترین قیمت ممکن برای افراد زیاد.

چشم انداز: ایجاد یک زندگی روزمره بهتر برای بسیاری از مردم.

۱۸- سیسکو

ماموریت: شکل دادن به آینده اینترنت با ایجاد ارزش و فرصت بی سابقه برای مشتریان، کارمندان، سرمایه گذاران و شرکای اکوسیستم.

چشم انداز: برای تغییر روش کار، زندگی، بازی و یادگیری.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

۱۹- شرکت های موفق: سونی

ماموریت: شرکتی باشید که الهام بخش و برانگیخته کنجکاوی شما باشد.

چشم انداز: استفاده از اشتیاق بی حد و حصر ما برای فناوری، محتوا و خدمات برای ارائه هیجان و سرگرمی جدید با اختراعات جدید پیشگامانه که فقط سونی می تواند انجام دهد.

۲۰- هواپیمایی پگاسوس

ماموریت: ما معتقدیم که همه حق دارند با هواپیما سفر کنند. خانواده پگاسوس، تامین کنندگان و شرکای تجاری ما برای این کار با هم کار می کنند.

چشم انداز: با رویکرد نوآورانه، منطقی، اصولی و مسئولانه خود، شرکت هواپیمایی پیشرو اقتصادی در منطقه خود باشیم.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۲۱- ال سی وایکیکی

رسالت: بر اساس این باور که «همه حق دارند خوب لباس بپوشند». این است که «با پوشیدن لباس متناسب با سبک و بودجه، مردم احساس خوبی داشته باشند».

چشم انداز: «تا سال ۲۰۲۳ یکی از سه فروشنده موفق لباس در اروپا باشیم».

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

۲۲- بیمارستان های فلورانس نایتینگل

ماموریت: ما یک سازمان پیشگام هستیم که خدمات قابل اعتماد، بیمار محور و با کیفیت را در بالاترین سطح پزشکی در تمام خدمات مراقبت های بهداشتی که در آنها تخصص داریم ارائه می دهیم. ایمنی بیمار و کارکنان را در اولویت قرار می دهیم. به حقوق بیمار احترام می گذاریم. دوستدار محیط زیست هستیم. متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط را آموزش می دهیم. فلورانس نایتینگل مبتکر است و دائماً خود را بهبود می بخشد.

چشم انداز: با علم و کیفیت خدماتی که در کشور خود ارائه می دهیم در هر زمینه ای که در آن تخصص داریم جزو اولین ها باشیم. با پیروی از بالاترین سطح فعالیت های موجود در عرصه بین المللی به توسعه پزشکی کمک کنیم و این موارد را انجام دهیم.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

۲۳- کوین بیس

ماموریت: ماموریت Coinbase ایجاد یک سیستم مالی است که به روی جهان باز باشد.

چشم انداز: ارز دیجیتال یک سیستم مالی باز ایجاد می کند که نوآوری، کارایی و فرصت های برابر را در سراسر جهان ممکن می سازد.

۲۴- فیسبوک

ماموریت: دادن قدرت به مردم برای ایجاد جامعه و گرد هم آوردن کل جهان.

چشم انداز: مردم از فیس بوک برای ارتباط با دوستان و خانواده، کشف آنچه در جهان می گذرد، و اشتراک گذاری و بیان آنچه برایشان مهم است استفاده می کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۲۵- شرکت های موفق:  BİM

ماموریت: تحویل مواد غذایی اولیه و مواد مصرفی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده.

چشم انداز: یک شرکت بین المللی با هدف همه مواد غذایی، همه مردم، کل سیاره.

شرکت های موفق