نکات مهم افزایش سرمایه گذاری تأثیرگذار

نکات مهم افزایش سرمایه گذاری تأثیرگذار

تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران به دنبال تأثیر هستند، نه فقط بازده. طبق آخرین نظرسنجی بازار Global Impact Investing Network، سرمایه گذاران اکنون پول زیادی را مدیریت می کنند (نزدیک به ۱٫۲ تریلیون دلار). این یک نقطه عطف مهم برای صنعت و برای رشد آینده است، حتی اگر با موانع روبرو باشد. به طوری که سرنوشت آن بدون شک بر توانایی تأمین مالی اهداف توسعه پایدار تأثیر خواهد گذاشت. در این مقاله با نکات مهم سرمایه گذاری تأثیرگذار آشنا شوید.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

افزایش سرمایه گذاری تأثیرگذار

  • صنعت سرمایه گذاری تاثیرگذار، حرفه ای شدن و استانداردسازی را بیشتر می بیند. هم ا بسیاری از شرکت ها از مجموعه استانداردهای تاثیرگذاری یکسانی استفاده می کنند یا با آنها هماهنگ هستند. نزدیک به ۱۵۰۰ نفر در اوایل پاییز امسال در فروم GIIN در لاهه شرکت کردند. این میزان از مشارکت جمعیت بی سابقه است.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

  • آنچه در مرحله بعد است سطح دیگری از پیچیدگی است: کارشناسان می گویند که چگونه می توان موثرترین سرمایه گذاری را برای تأثیرگذاری انجام داد. پاسخ اینجاست. با اطمینان از قابلیت مقایسه در بین سرمایه گذاری ها و حفظ اصالت و صحت با رشد صنعت.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

  • سرمایه گذاری تاثیرگذار همیشه آسان نخواهد بود. «شستشوی سبز» یا «شستشوی ضربه ای» همچنان نگرانی های حیاتی است. بسیاری از معاملات سفارشی و پیچیده درساختار باقی می مانند. تکرار آنها یا مقیاس کردن آنها را دشوار می کند.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

  • برخی از تاثیرگذارترین سرمایه گذاری ها – که ممکن است انواع بازده تجاری که برخی از شرکت های سرمایه گذاری بزرگ به دنبال آن هستند را نداشته باشند، اما نقش مهمی در تامین مالی توسعه ایفا می کنند – ممکن است در میان نرخ های بهره بالاتر با مشکل مواجه شوند. در گذشته، بازده ۳ درصدی که آنها ارائه می‌کردند چندان بد به نظر نمی‌رسید، اما متقاعد کردن سرمایه‌گذاران برای پذیرش کمتر از آنچه می‌توانستند در یک شرط‌بندی مطمئن، مانند خرید اوراق قرضه، بپذیرند، ممکن است جذب سرمایه را برای شرکت‌های تاثیرگذار سخت کند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

افزایش سرمایه گذاری تأثیرگذار

هشدار تقلب

ممکن است رسوایی پیرامون دفتر خدمات پروژه سازمان ملل متحد یا UNOPS را که در اوایل سال جاری پیش آمد، به خاطر بیاورید. اکنون، یک بررسی مستقل نشان داده است که شکست نظارت مالی منجر به یک مدل تجاری پرخطر، فرهنگ ترس و «نشانه‌های تقلب» در یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری این آژانس شده است.

دو گزارش از غول حسابرسی KPMG نشان داد که مدیریت UNOPS قدرت را در دایره کوچکی از مقامات ارشد متمرکز کرده و رویه‌های نظارتی را در حالی که از مدل تامین مالی پرمخاطره‌تر با وجود فقدان دانش و مسئولیت‌پذیری پیش می‌رفت، ضعیف می‌کند. همچنین ظاهراً “هشدارهای قرمز” را در مورد انتخاب شرکای سرمایه گذاری خود نادیده گرفته است.

در سال ۲۰۱۴، UNOPS که ذخایری را از کارمزدهای ذخیره شده جمع آوری کرده بود، وظایف خود را تغییر داد و شروع به سرمایه گذاری کرد. طبق گزارش KPMG : “تغییرات عمدتاً ناشی از جاه طلبی مدیران ارشد برای افزایش دیده شدن UNOPS و دنبال کردن نقشی در سرمایه گذاری تأثیرگذار بود.”

در مورد نرم افزار امور مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

تجارت بزوس

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه اتفاقی برای جف بزوس، بنیانگذار آمازون برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در طرح های آب و هوایی در ۱۰ سال افتاد؟

«خرج کردن پول آسان است. خرج کردن پول به خوبی دشوار است،» آمازون مایل است از کمک مالی خیریه برای جذب سرمایه‌گذاران دیگر به پروژه‌ها استفاده کند.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

منحنی جنسیت

منحنی جنسیت

بر اساس تحقیقات جدید Root Capital، اگر می‌خواهید روی یک کسب‌وکار کشاورزی شرط‌بندی کنید، مطمئن شوید که سطوح بالاتری از زنان در آن شرکت می‌کنند و در پست‌های رهبری هستند.

طی ۱۰ سال گذشته، سرمایه‌گذار تأثیرگذار بر کشاورزی بیش از ۱ میلیارد دلار در شرکت‌های کوچک و متوسط کشاورزی که توسط زنان تأسیس، مالکیت، یا رهبری می‌شوند، یا سطح مهمی از مشارکت زنان را برآورده می‌کنند، سرمایه‌گذاری کرده است. تجزیه و تحلیل این سرمایه‌گذاری‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های کشاورزی با سطوح بالاتر رهبری و مشارکت زنان پایدارتر هستند، سریع‌تر رشد می‌کنند و سود بیشتری به همراه دارند.

ویلی فوت، موسس و مدیر عامل شرکت روت کپیتال، در بیانیه ای گفت:

“سرمایه گذاران باید به زنان در بخش کشاورزی نگاه کنند، نه تنها به این دلیل که آنها کلید مبارزه با فقر جهانی، ناامنی غذایی و تغییرات آب و هوایی هستند. آنها همچنین بازگشت سرمایه بیشتری را ایجاد می کنند”.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

سرمایه گذاری تاثیرگذار