پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

هر از چند گاهی، تحلیلگران بانک سرمایه گذاری معروف، توصیه هایی را به سرمایه گذاران ارائه می دهند تا آنها را در نظر بگیرند. در حین انجام این کار، آنها به ویژه دوره شرکت های آمریکایی را از نظر سودآوری در نظر می گیرند. ما در اینجا سهام مورد علاقه بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی و اطلاعات مربوط به آنها را در این مطلب گردآوری کرده ایم.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

الفابت

الفابت

آلفابت، که زیرمجموعه های گوگل را گردآوری کرد و در ۲ اکتبر ۲۰۱۵ تأسیس شد، در زمینه هایی مانند فناوری، تحقیق و سرمایه گذاری فعالیت می کند. شفاف‌تر کردن موتور جستجوی گوگل با متمایز شدن از سایر پروژه‌ها به عنوان هدف اصلی تأسیس این شرکت برجسته می‌شود.

برایان نواک، تحلیلگر مورگان استنلی در بیانیه‌ای در سال ۲۰۱۶ توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که گوگل یا آلفابت با نام جدید خود، پس از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ شروع به ثبت رشد سریع کرد.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

در آن سال ها تصور می شد که غول فناوری آمریکایی اپل با شوکه شدن سهامش عنوان با ارزش ترین شرکت را خواهد داشت. پس از کاهش ۶۹ میلیارد دلاری، ارزش بازار اپل به ۵۰۷ میلیارد دلار رسید. در حالی که ارزش بازار آلفابت به ۴۸۴ میلیارد دلار رسید. این موضوع از تفکرات تحلیلگران مورگان استنلی حمایت کرد.

عملکرد سهام آلفابت که با افزایش ارزش بازار به ۱ تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۰ به یکی از غول های پیشرو فناوری تبدیل شده است.

مشاهده می شود که این شرکت که در حال حاضر با قیمت ۱۷۳۴٫۵۶ دلار در هر سهم معامله می شود. علیرغم کاهش ثبت شده در ماه های مارس تا آوریل ۲۰۲۰، و همه گیری کرونا کرونا، به سرعت بهبود یافت.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

Amazon.com Inc

Amazon.com Inc

غول تجارت الکترونیک آمازون که در ۵ جولای ۱۹۹۴ تأسیس شد، با موقعیت فعلی خود به یکی از با ارزش ترین برندهای جهان تبدیل شده است.

برایان نواک، تحلیلگر مورگان استنلی، در اظهارات خود در سال های گذشته، به غیر از بخش تجارت الکترونیک، بر شتاب بخشیدن به رشد بخش خدمات وب آمازون در شرکت آمازون تمرکز کرده است. وی همچنین اظهار داشت که این امر منجر به افزایش سهام شرکت آمازون خواهد شد.

به گفته تحلیلگران مورگان استنلی، آمازون، بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان، به طور قابل توجهی از جریان های درآمدی بازارهای نوظهور سود می برد. این فرصت خوبی را به سرمایه گذارانی می دهد که می خواهند سرمایه گذاری سودآوری در سهام آمازون داشته باشند.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

این شرکت به دلیل شناخت قوی برند، وفاداری مشتری که با مشارکت عضویت در آمازون پرایم به دست می‌آید و افزایش درآمد، در بخش فناوری و خرده‌فروشی پیشرو است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. این سهام که در حال حاضر ۳۲۰۶٫۱۸ دلار به ازای هر سهم قیمت گذاری شده اند، در یک سال گذشته افزایش قابل توجهی را ثبت کرده اند.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

نتفلیکس

نتفلیکس

نتفلیکس که به ویژه در سال‌های اخیر اثربخشی خود را در ایران افزایش داده است، مجموعه‌ها و آرشیو فیلم‌ها را با هزینه اشتراک معینی به کاربران خود ارائه می‌دهد. تا آوریل ۲۰۲۰، به ۱۹۳ میلیون مشترک در سراسر جهان رسید.

این شرکت که به تولید و توزیع محتوا می پردازد، محتوای اصلی خود را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. در ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰، به جایگاه بزرگترین شرکت از نظر ارزش بازار در بخش سرگرمی – رسانه دست یافت.

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

نتفلیکس که از جمله پیشنهادات سهام قابل سرمایه‌گذاری توسط تحلیلگران مورگان استنلی است، به ویژه در تابستان ۲۰۲۰، جزو اولویت‌های مورد علاقه سرمایه‌گذاران است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. در حال حاضر قیمت هر سهم ۵۲۸٫۹۱ دلار است. از سوی دیگر، ۱۲ تحلیلگر وال استریت نیز قیمت ۵۳۸٫۰۶ دلار را برای ۱۲ ماه پیش بینی کردند که به معنای افزایش ۷ درصدی است.

شرکت والت دیزنی

شرکت والت دیزنی

والت دیزنی که توانست با دفتر مرکزی خود در بربنک کالیفرنیا به نام شماره یک صنعت سرگرمی تبدیل شود، ابتدا با خلق شخصیت های کارتونی پا به این صنعت گذاشت. به ویژه، میکی موس که در سال ۱۹۲۸ ایجاد شد، گام مهمی در توسعه شرکت بوده است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. این شرکت با قیمت ۱۷۰٫۶۹ دلار در هر سهم، از جمله توصیه های سرمایه گذاری توسط تحلیلگران مورگان استارلی است. علاوه بر این، برآورد سهام ۱۲ ماهه گذشته از ۳۱ تحلیلگر وال استریت به ۱۵۵٫۶۶ دلار اشاره می کند. با این حال، ۲۰۰ دلار بالاترین قیمت و ۹۶ دلار کمترین پیش بینی قیمت را نشان می دهد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.