پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

بانک سرمایه گذاری معروف مورگان استنلی، که دفتر مرکزی آن در نیویورک است، یکی از بزرگترین بانک های جهان است. اگرچه این بانک آمریکایی است، اما در ۴۲ کشور جهان فعالیت می کند. در زیر ۱۰ مورد از سهام مورد علاقه مورگان استنلی و اطلاعاتی در مورد عملکرد سهام آنها آورده شده است.

شرکت نایک

شرکت نایک

نایک، که برای سال‌ها برای لباس‌های ورزشی و مواد در سرتاسر جهان ضروری بوده است، نام خود را از نایک، الهه پیروزی اساطیر یونانی گرفته است. در حال حاضر دارای دو برند فرعی Air Jordan و Nike Golf است. او همچنین مالک Converse، یکی از نام‌های شناخته شده در این صنعت است.

این شرکت در کنار تولید پیراهن تیم های ملی بسیاری از کشورهای جهان، پیراهن باشگاه های مطرح را نیز تولید می کند.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. قیمت هر سهم این شرکت در حال حاضر ۱۴۴٫۰۲ دلار است. سهام که یکی از توصیه های مورد علاقه تحلیلگران مورگان استنلی است، به ویژه در دسامبر با نگاهی به سال ۲۰۲۰ افزایش شدیدی را ثبت کرد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت

این شرکت غول فناوری اطلاعات که به دلیل مایکروسافت ویندوز و نرم افزار MS-DOS معروف است، به مرورگرهای وب و محصولات سخت افزاری خود نیز قدرت می بخشد. در ۴ آوریل ۱۹۷۵ توسط پل آلن و بیل گیتس تأسیس شد.

مایکروسافت با پیشرفت بزرگ در مدت کوتاهی، در سال ۱۹۸۶ به یک شرکت عمومی تبدیل شد. در طول این سال ها رهبری خود را با ویندوز از دست نداده است.

گیتس که در سال ۲۰۲۰ موسس این شرکت شد، از سمت خود به عنوان مشاور فناوری استعفا داد و ساتیا نادلا جایگزین او شد.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. سهام این شرکت که در حال حاضر ۲۲۲٫۵۹ دلار به ازای هر سهم قیمت گذاری شده اند، تحت تأثیر نامطلوب شیوع کووید-۱۹ در ماه مارس و آوریل ۲۰۲۰ قرار گرفتند و این در سهام آنها منعکس شد. با توجه به عملکرد سهام و اطمینان شرکت، جزو توصیه های تحلیلگران مورگان استنلی است.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

تسکو

تسکو

در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد. در سال ۲۰۰۳، با عرضه فشرده محصول به اروپا، پیشرفت چشمگیری داشت.

تسکو با ادعای اینکه کالاهایی که تولید می‌کند از نظر مقایسه کیفیت و قیمت از رقبای خود سود بیشتری دارد، با تعداد سوپرمارکت‌هایی که به‌ویژه در انگلیس به آن رسیده است، زمینه اشتغال صدها هزار نفر را فراهم کرده است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. اگرچه سهام آن که ۲۰۲٫۳۰ دلار قیمت داشت، شروع خوبی برای سال ۲۰۲۰ داشت. اما به دلیل تأثیرات همه‌گیری کاهش یافت و پس از آن نتوانست دوباره به همان سطوح برسد. بانک سرمایه گذاری معروف از آمریکا این شرکت را به عنوان پیشنهاد سهام نشان می دهد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

ایزی جت

ایزی جت

ایزی جت که خدمات پروازی مقرون به صرفه ای را به مسافران خود ارائه می دهد، در طول پرواز هیچ گونه غذا و نوشیدنی ارائه نمی دهد. مسافران در صورت تمایل می توانند بنا به درخواست خود اینها را خریداری کنند.

ضمناً این شرکت در فروش بلیت از نهادهای واسطه استفاده نمی کند و در نتیجه هزینه های خود را کاهش داده و فروش بلیت را با قیمت های مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. اغلب ترجیح داده می شود و یکی از شرکت های هواپیمایی پیشرو در اروپا است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. تحلیلگران مورگان استنلی به دلیل اعتمادی که به این شرکت دارند، سهام خود را به سرمایه گذاران خود توصیه می کنند که اهمیت زیادی برای پایداری قائل است و با همگام شدن با فناوری در حال توسعه روز به روز خود را به جلو نگه می دارد.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

شرکت کوکاکولا

شرکت کوکاکولا

کوکاکولا که در ابتدای ورود به این بخش به عنوان دارو استفاده می شد، امروزه یکی از نوشیدنی هایی است که تمام دنیا از آن لذت می برند. معلوم نیست محتوای نوشیدنی چیست. حتی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه فقط دو نفر در دنیا از آن اطلاع دارند و محتویات آن بر روی یک کاغذ نوشته شده و در یک گاوصندوق قفل شده نگهداری می شود.

این نوشیدنی که به ویژه از سال ۱۹۲۰ جهانی شد، از سال ۱۹۲۳ نام خود را در سراسر جهان مطرح کرد. رابرت وودراف که در آن زمان رئیس شرکت بود سهم زیادی در این امر داشت.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. سهام با قیمت ۶۲٫۲۰ دلار در سال ۲۰۲۰ با تأثیرات همه گیری در ماه مارس به پایین ترین سطح خود رسید. از اواخر اکتبر روند صعودی داشته است. این یکی از سهام مورد علاقه تحلیلگران مورگان استنلی است.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

اسپاتیفای

Spotify

Spotify که در بسیاری از نقاط جهان (۷۹ کشور) به غول صنعت تبدیل شده است، خدمات موسیقی آنلاین را از طریق اشتراک به کاربران خود ارائه می دهد. در ۲۳ آوریل ۲۰۰۶ تأسیس شد.

تا اکتبر ۲۰۲۰، ۳۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. از نظر سهولت دسترسی از طریق دستگاه های تلفن همراه و رایانه و محتوای متنوع خود توانسته است توجه افراد در هر سنی را به خود جلب کند.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. این سهام که در حال حاضر ۳۲۵٫۵۷ دلار برای هر سهم قیمت دارند، می توان گفت که شروع بدی در سال ۲۰۲۰ داشته اند. با این حال، سهام که از نیمه دوم سال روند صعودی داشته اند، از سوی تحلیلگران مورگان استنلی نیز پیشنهاد خوبی محسوب می شود.

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.