پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

۱۵ سهامی که مورد علاقه مورگان استنلی هستند را در چندین مقاله مرور می کنیم. ما در اینجا سهام مورد علاقه بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی و اطلاعات مربوط به آنها را در این مطلب گردآوری کرده ایم.

بانک سرمایه گذاری معروف مورگان استنلی، که دفتر مرکزی آن در نیویورک است، یکی از بزرگترین بانک های جهان است. اگرچه این بانک آمریکایی است، اما در ۴۲ کشور جهان فعالیت می کند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران خوب بیشتر بدانید.

هر از چند گاهی، تحلیلگران بانک سرمایه گذاری معروف، توصیه هایی را به سرمایه گذاران ارائه می دهند تا آنها را در نظر بگیرند. در حین انجام این کار، آنها به ویژه دوره شرکت های آمریکایی را از نظر سودآوری در نظر می گیرند.

سرمایه گذارانی که به دلیل اعتماد به تحلیلگران و بانک توصیه ها را در نظر می گیرند، می توانند این زمان را به فرصتی پرسود تبدیل کرده و سرمایه گذاری معقولی انجام دهند. در زیر ۱۰ مورد از سهام مورد علاقه مورگان استنلی و اطلاعاتی در مورد آنها آورده شده است.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

Aptiv PLC

Aptiv PLC

بورس: بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)

کد معامله: APTV

Aptiv PLC، تامین کننده قطعات خودرو، فناوری پیشرفته و خودرو را گرد هم می آورد. این شرکت که در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد، در سال ۱۳۸۴ دوره مالی بدی داشت و همین امر موجب استعفای برخی مدیران شد.

سهام آن در میان بسیاری از رویدادهای منفی به خصوص در نیمه اول سال ۲۰۲۰ بود. تا آنجا که اختلالات تولید، محدودیت‌های سفر و قرنطینه‌های اجباری ویروس کووید-۱۹، که در اواخر سال ۲۰۱۹ از ووهان چین به کل جهان سرایت کرد، آزمایش سختی برای آپتیو بوده است.

این شرکت با اعلام این که درآمدهایش در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به دلیل همه این موارد کاهش یافته است، خودروهای تمیزتر تولید شده را فرصت خوبی برای پاک کردن اثرات بد بیماری همه گیر دید. او حتی اعلام کرد که درآمد سه ماهه ۳۲۰ بر این اساس مثبت خواهد بود.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

در واقع اینطور بود، این شرکت اعلام کرد که درآمد حاصل از داده های اعلام شده در ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ بالاتر از حد انتظار ثبت شده است.

آدام جوناس، تحلیلگر مورگان استنلی، در ارزیابی خود از سهام Aptiv در سپتامبر ۲۰۲۰، میگوید: همانطور که از دوران کووید بیرون می آییم، معتقدیم سبد سهام Aptiv در آستانه تحولی است که روایت سهام را تغییر می دهد و منجر به چندین رتبه بندی مجدد می شود.

جوناس با اشاره به افزایش ۷۷ درصدی سهام APTIV PLC که در میان سهامداران مورد علاقه مورگان استنلی نشان داده شده است، طی ۱ سال آینده خروجی ۱۵۰ دلاری به ازای هر سهم را پیش بینی می کند. یک سهم این شرکت در حال حاضر ۱۲۳٫۲۶ دلار معامله می شود.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

Match Group

Match Group

Match Group که در فوریه ۲۰۰۹ تأسیس شد، فعالیت خود را زیر چتر IAC آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ به عموم عرضه شد و سهام آن وارد بورس شد.

او در سال ۲۰۱۹ توسط کمیسیون تجارت فدرال شکایت کرد و اتهامات کلاهبرداری علیه شرکت را رد کرد. وزارت دادگستری این کشور نیز پایان تحقیقات را اعلام کرد.

Match Group که در ژوئیه ۲۰۲۰ IAC را ترک کرد، برای همکاری در سپتامبر به شرکت‌هایی با Spotify و Epic Games پیوست.

امروزه، این شرکت صاحب بسیاری از سایت های آنلاین است. هر یک از این شرکت‌ها که با تعداد مشترکین بالای خود غول‌های این بخش هستند، توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

عملکرد Match Group در سال ۲۰۲۰؛ با وجود اپیدمی جهانی، دوره درخشانی داشت. در سه ماهه دوم سال ارزش سهام ۵۰ درصد افزایش یافت.

لورن کسل، تحلیلگر مورگان استنلی، در ارزیابی خود در سپتامبر ۲۰۲۰، اظهار داشت که پتانسیل خوبی را می بیند، به ویژه Hinge که بخشی از این شرکت است. کسل اظهار داشت که هینگ که اکنون ۵۰۰ هزار مشترک دارد، در ۱۰ سال آینده به بیش از ۸ میلیون مشترک خواهد رسید و این یک عامل درآمد مهم برای Match خواهد بود.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

در سه سال گذشته، حوزه و فعالیت‌های آن (شرکت) فرصت‌های قابل توجهی برای کسب درآمد در آینده داشته است. کسل ضمن پیش‌بینی ۱۵۱ دلار به ازای هر سهم در بلندمدت، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که این فرصت خرید خوبی است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. در حال حاضر قیمت هر سهم آن ۱۵۴٫۱۵ دلار است.

چه چیزی بر سهام و قیمت طلا تأثیر می گذارد؟