پورتال وب و اپلیکیشن موبایل سهامداران در نرم افزار سهام

پورتال وب و اپلیکیشن موبایل سهامداران در نرم افزار سهام

پورتال وب سهامداران

پورتال وب سهامداران

ناشران همواره در تلاشند تا: با بهره گیری از رشد تکنولوژی و مکانیزه شدن امور، تعاملات خود را با سهامداران خود افزایش داده و کیفیت پاسخگویی را بهبود بخشند.

ایجاد ارتباط موثر و مداوم با سهامداران با صرف زمان، انرژی و منابع بسیاری برای ناشران همراه است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

پورتال وب سهامداران مرز مشترک ناشران و سهامداران بوده که از طریق آن از یک سو سهامداران قادرند اطلاعات هویتی خود را ویرایش نموده، صورتحساب خود را چاپ بگیرند، برگه های حق تقدم خود را مشاهده و از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایند و … .

از سوی دیگر به شرکت های سهامی عام این امکان را میدهد تا کلیه اخبار و اطلاعیه های سازمان و لیست پرسش و پاسخ های متداول را از همین طریق اطلاع رسانی نموده و لاگ انتقادات و پیشنهادات، تغییرات اطلاعات مالی و هویتی را از طریق این ماژول از سهامداران دریافت نمایند.

شرکت پارس سیستم آشنا

شرکت پارس سیستم آشنا به سبب کاهش تعاملات حضوری در بخش امور سهام، کاهش هزینه ی نیروی انسانی، افزایش بهره وری سازمان، راحتی ارتباط مداوم سهامدار با امور سهام و همچنین جلب رضایت بیشتر سهامداران (که شرکای تجاری ناشران نیز نامیده می شوند)، با حفظ ضریب بالای امنیت، ماژول پورتال وب را ارائه می دهد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

اپلیکیشن موبایل

اپلیکیشن موبایل

با افزایش کاربری گوشی های هوشمند، یک راهکار نوین در حوزه ارائه خدمات راحت تر به کاربران ایجاد شده است. گوشی های هوشمند سهم بالایی در حوزه ارتباطات دارا هستند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

استفاده از گوشی های هوشمند به سمت و سویی رفته است. که افراد با گوشی هوشمند به انجام کارهای روزمره خود اقدام می کنند. به گونه ای که ابزار هایی شبیه تلفن های همراه و تبلت ها به عنوان ابزاری متداول برای انجام امور روزمره منظور شده است. بدون این ابزار عملا امکان انجام بسیاری از فعالیت های اقتصادی، تجاری و ارتباطی دچار اختلال خواهد شد.

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

 از جمله قابلیت ها در بیشتر اپلیکیشن ها، می توان به:

  • سرعت بالای دسترسی به اطلاعات

  • در هر زمان و هر مکان

  • ایجاد تعامل بیشتر مخاطب با سازمان

  • یکپارچگی و انسجام اطلاعات

و .. اشاره نمود.

با اپلیکیشن مدیریت سهام، سهامداران قادر خواهند بود:

با حفظ امنیت، به لیست خرید و فروش، کاردکس مالی نقل و انتقالات، تعداد سهام و مانده مالی، پروفایل اطلاعات هویتی خود و همچنین اطلاعیه های ناشرین دسترسی داشته باشد.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

این اپلیکیشن به موازات پورتال وب سهامداران:

کمک حال امور سهام بوده و در کاهش هزینه ها، مراجعات و یا تماس های تلفنی و نیز بهینه سازی فرآیند پاسخگویی به سهامداران موثر می باشد.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

سهامداران