آیا سرمایه گذار دیگر بورس اوراق بهادار را ترجیح نمی دهد؟

چرا سرمایه گذاران بازار سهام را ترجیح نمی دهند؟

آیا سرمایه گذار دیگر بورس اوراق بهادار را ترجیح نمی دهد؟ چرا سرمایه گذاران بازار سهام را ترجیح نمی دهند؟ بازار سهام یک بازار سرمایه گذاری بسیار قدیمی است. اما امروزه افراد کمتری سرمایه گذاری در این بازار را ترجیح می دهند. دلایل این وضعیت را با تمام جزئیات در دو مقاله بررسی کردیم.

نمی توان تصور کرد که انتظارات و خواسته های سرمایه گذاران از بازارها یکسان باشد. در حالی که برخی رویای بردن مبالغ هنگفت را در سر می پرورانند، برخی دیگر مقادیر کم را کافی می دانند. با این حال، مشاهده می شود که عادات سرمایه گذاری در سال های اخیر تغییر کرده است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

در کدام بازار پس انداز ارزیابی می شود و بازار تا چه حد انتظارات را برآورده می کند، اساسی ترین معیار در این فرآیند است. از این نظر، بازار سهام که بازاری کاملاً مناسب است، در سال‌های اخیر توجه افراد کمتری را به خود جلب کرده است.

کاهش علاقه به آن به این معنی است که سرمایه گذاران به پلتفرم های مختلف روی می آورند. اما دلایلی وجود دارد که باعث این امر می شود. در زیر به دلایل دور شدن سرمایه گذاران از بورس پرداخته ایم.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

آیا سرمایه گذاران از بورس خارج شده اند؟

آیا سرمایه گذاران از بورس خارج شده اند؟

سرمایه گذاری که بهترین راه برای تبدیل پس انداز به سود است، یک عادت قدیمی از گذشته تا امروز است. اگرچه در زمان‌هایی که استفاده از اینترنت رایج نبود، این کار به روش‌های مختلفی انجام می‌شد. اما امروزه به لطف فناوری پیشرفته، سرمایه‌گذاری بسیار ساده است.

سرمایه گذاری در بازار سهام نیز طیف گسترده ای از ابزارها را ارائه می دهد و امکان ارزیابی پس انداز را به روشی بسیار مطمئن فراهم می کند.

این پلتفرم که حتی مورد علاقه سرمایه گذاران پیشرو جهان است، مورد پسند مخاطبان گسترده نیز قرار گرفته است. اما در شرایط امروزی دیده می شود که بورس چندان ارجحیتی ندارد. تغییر ترجیحات سرمایه گذاری مهمترین دلیل این وضعیت است.

روند بازارهای سرمایه گذاری به طور قابل توجهی در چند سال گذشته متفاوت بوده است. چرا که سرمایه گذارن با بازارهای دیگر نیز آشنا شده اند. افزایش تعداد سرمایه گذاران آگاه به لطف مقررات و اینترنت عامل اصلی در این امر است.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بدانید.

گزارش های تحقیقات انجام شده در چند سال اخیر نیز نشان می دهد که بازارهای سهام شروع به از دست دادن سرمایه گذاران خود کرده اند. در اینجا مورد سوال این است که چرا سرمایه گذاران بازار سهام را ترجیح نمی دهند؟

به عنوان مثال، اگر به سال ۲۰۱۵ آمریکا برویم; در آن زمان، یکی از دلایل دور شدن سرمایه گذاران از بورس، نزدیک شدن به زمان افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بود.

با توجه به تأثیرات تصمیمات اتخاذ شده توسط FED بر تمام بازارهای جهانی، نتیجه گیری می شود که این نگرانی ها بی اساس نیستند. تصور می شد که با افزایش نگرانی ها مبنی بر افزایش نرخ سود بانک در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵، مشکلات زیادی ایجاد شود. یکی از آنها احتمال دور شدن سرمایه گذاران جهانی از سهام آمریکاست.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

کدام بازار جایگزین بورس شده است؟

کدام بازار جایگزین بورس شده است؟

سرمایه گذاران معمولاً یک روند را بر اساس تمایل خود برای کسب درآمد تعیین می کنند. برخی می‌خواهند با سرمایه‌گذاری در مدت کوتاهی پول خود را دوبرابر کنند که نتایج آن فوراً نمایان شود. هدف دیگران کسب درآمد منظم از طریق اتصال پول خود به یک ابزار سرمایه گذاری است. به عبارت دیگر، عاملی که ترجیحات سرمایه گذاری را شکل می دهد، انتظارات فرد است.

اگر یک تعمیم داشته باشیم، سرمایه گذاری های کوتاه مدت برای بسیاری از افراد بسیار جذاب به نظر می رسد. اینجاست که بازار فارکس وارد عمل می شود. زیرا سرمایه گذاری های بلندمدت در بورس انجام می شود.

با قانونی شدن فارکس و جلب اعتماد سرمایه گذاران آن با قرار گرفتن در حسابرسی های هیئت بازار سرمایه (CMB)، حجم معاملات روزانه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. به حدی که فارکس با حجم معاملات بالای خود به ذهن می آید.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

افزایش تعداد سرمایه گذارانی که در سال های اخیر به بازار فارکس روی آورده اند، منجر به کاهش تعداد کسانی که بازار سهام را ترجیح می دهند، شده است.

فارکس که به سرمایه گذاران خود فرصت کسب سودهای کوتاه مدت یا حتی روزانه را با خیال راحت می دهد. فارکس مورد علاقه سرمایه گذاران بازارهای مالی است. این واقعیت که مردم به راحتی می توانند اطلاعات مورد نظر خود را از طریق اینترنت بیاموزند نیز باعث می شود که این بازار به عنوان یک بازار سودمند دیده شود.

در عین حال، امکان انجام تراکنش‌های ۵/۲۴ بر روی تمامی دستگاه‌های دارای اتصال اینترنت به عنوان یک مزیت بزرگ دیده می‌شود. زیرا بازار سهام به شما اجازه داد و ستد را فقط در ساعات جلسه می دهد. این کار از انجام تراکنش های بدون وقفه جلوگیری می کند.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

سرمایه گذاران بازار سهام