چگونه ایده های سرمایه گذاری پیدا کنیم؟

چگونه ایده های سرمایه گذاری پیدا کنیم؟

چگونه ایده های سرمایه گذاری پیدا کنیم این نکات به شما کمک می کند تا ایده های سرمایه گذاری محکمی پیدا کنید. حتی اگر یک سرمایه گذار تازه کار هستید. چه یک سرمایه گذار تازه کار باشید و چه وارن بافت، شناسایی ایده های سرمایه گذاری با کیفیت می تواند یک تلاش چالش برانگیز باشد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

تعداد به ظاهر بی پایانی از ارائه دهندگان خدمات مالی، وعده های بزرگی را برای کمک به شما برای یافتن سهام داغ بعدی ارائه می دهند. متأسفانه، در بیشتر مواقع، پشت بسیاری از این ایده ها پیروی از گله وجود دارد. به طور کلی در این مواقع استفاده از آگاهی و دانش در پایین ترین سطح خود است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهامداران بیشتر بدانید.

ایده های سرمایه گذاری

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک فرآیند قابل اعتماد برای شناسایی ایده های سرمایه گذاری وجود دارد:

ابتدا یک صندوق اضطراری بسازید

زندگی راهی برای پرتاب توپ های منحنی مانند هزینه های پزشکی پیش بینی نشده یا از دست دادن شغل دارد. قبل از سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه، اکثر کارشناسان امور مالی شخصی ایجاد یک صندوق اضطراری با هزینه های تقریباً شش ماهه را توصیه می کنند.

تمرین خوبی است که این حساب را از سبد سرمایه گذاری معمولی خود جدا نگه دارید. اگر یک در تنگتای مالی قرار داشتید، داشتن یک صندوق اضطراری می تواند به شما کمک کند از فروش سرمایه گذاری در زمان نامناسب صرفاً به این دلیل که در تنگنا هستید جلوگیری کنید.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

بعد، یک صندوق شاخص ایجاد کنید

بعد، یک صندوق شاخص ایجاد کنید

قبل از پرداختن به اوراق بهادار منفرد، توصیه‌های حکیم این است که اولین سرمایه‌گذاری خود را به صندوقی با شاخص کم هزینه تبدیل کنید.

قرار گرفتن در معرض طیف گسترده ای از شرکت ها، در صنایع مختلف، اولین قدم خوب در ایجاد هر پورتفولیوی است. صندوق های شاخص می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند. سردرگمی را کاهش دهند و به تثبیت پورتفولیوی شما برای موفقیت طولانی مدت کمک کنند.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

کسانی که می خواهند در معرض یک موضوع خاص قرار بگیرند، می توانند در صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) و صندوق های سرمایه گذاری متقابل ساختار یافته حول بخش های خاص (مانند فناوری یا مراقبت های بهداشتی) و حتی بخش های فرعی (مانند رایانش ابری یا بیوتکنولوژی) سرمایه گذاری کنند.

برای تولید ایده از ابزارهای غربالگری سهام استفاده کنید

انتخاب سهام منفرد با ریسک بیشتری همراه است. اما اگر به درستی (و با حوصله) انجام شود، می تواند بازدهی بزرگی را به همراه داشته باشد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

نمایشگرهای سهام مانند آنچه که Finviz به صورت رایگان ارائه می دهد، یک راه عالی برای شناسایی سرمایه گذاری های بالقوه جذاب است. تنها یک راه “درست” برای تصمیم گیری خرید سهام وجود ندارد. اما در اینجا چند پارامتر بالقوه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • صنعت

  • ارزش بازار

  • نرخ رشد درآمد

  • حاشیه ناخالص

  • نسبت قیمت به درآمد

  • ارزش سازمانی/EBITDA

  • درصد مالکیت داخلی

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

ارزش بازار

توجه به این نکته مهم است که معیارهای مالی به تنهایی می توانند فریب دهنده باشند. به عنوان مثال، فقط به این دلیل که یک شرکت بر اساس قیمت/درآمد ارزان است، لزوماً به این معنی نیست که سرمایه گذاری خوبی است و شرکتی که در گذشته رشد چشمگیری داشته باشد، تضمینی برای ادامه آن در آینده نیست.

همچنین درک مدل کسب و کار یک شرکت و چشم انداز رقابتی قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

بخوانید، باز هم بیشتر بخوانید

دلیلی وجود دارد که برخی از بهترین سرمایه گذاران تاریخ خوانندگان مشتاقی بوده اند. مصرف محتوا، چه محتوای آموزشی، خبری، یا مبتنی بر عقاید باشد، می تواند به گسترش دیدگاه شما و روشن کردن روندهایی که ممکن است از آنها بی اطلاع باشید کمک کند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

شرکت در اتاق‌های گفتگوی آنلاین پر از افراد همفکر، راه عالی دیگری برای ایجاد ایده‌های سرمایه‌گذاری و اطلاع از بازار است.

حتی پیچیده ترین سرمایه گذار هم نمی تواند تمام فعالیت هایی که در بازار سهام رخ می دهد را زیر نظر داشته باشد. اتاق‌های گفتگو می‌توانند به گسترش حجم کار در میان ده‌ها نفر کمک کنند که هر کدام سهام فردی را تماشا می‌کنند و اطلاعات مربوطه را به گروه منتقل می‌کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

 ایده های سرمایه گذاری