کتاب های بازار بورس (بخش دوم)

کتاب های بازار بورس (بخش دوم)

اگر در تجارت آنلاین هستید، می دانید بازاریابی آنلاین یک زمینه در حال تکامل با تکنیک ها، تئوری ها، تاکتیک ها و ابزارهای جدید است. تنها راه برای ماندن در اوج این است که در ارتباط باشید و آماده باشید تا هر چیزی جدید و مفید را به دست آورید.

با این حال، جستجوی گوگل کافی نیست. زیرا اینترنت پر از مزخرفات است. و اگرچه هزاران کتاب بازاریابی هر سال منتشر می شود، بیشتر کتاب ها در قفسه هایی باقی می مانند. به همین دلیل لیست کتاب های بازار بورس را برای شما تهیه کرده ایم. بدانید هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

فهرست بهترین کتاب های بازار بورس

کتاب های بازار بورس

۵- بهینه سازی تبدیل توسط خالد صالح و آیت شکیری

این کتاب به همه جنبه های فرآیند کسب و کار، از جذب بازدیدکنندگان تا نهایی کردن فروش، می پردازد. چندین تکنیک برای ترکیب رویکردهای فروش موفق با نیازهای خاص افرادی که می خواهید جذب کنید، یاد خواهید گرفت.

Conversion Optimization توصیه های عملی در مورد چگونگی متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای تصمیم گیری خرید بدون حذف آنها از طریق اضافه بار داده یا ناوبری خسته کننده ارائه می دهد. میفهمید چگونه از اصول بازاریابی، طراحی، قابلیت استفاده و تجزیه و تحلیل در سایت خود برای افزایش نسبت خریدار به بازدیدکننده خود استفاده کنید. خواه درگیر بازاریابی یا طراحی یک سایت تجارت الکترونیکی بزرگ باشید یا مدیریت یک عملیات آنلاین متوسط. بنابراین آخرین سوال باقی مانده این است که آیا آماده انجام هر کاری که برای به دست آوردن نرخ تبدیل دو رقمی نیاز است را دارید؟

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

کتاب های بازار بورس

۴- فروش نامرئی توسط هری بکویث

هری بکویث دارای بیست و پنج سال تجربه با هزاران حرفه ای تجارت است. او در این کتاب حکمت خود را با مثال های فراموش نشدنی و اغلب غافلگیرکننده، از فدرال اکسپرس، سیتیکورپ، و یک آژانس مسافرتی یونانی در حال رشد تا یک پرستار بچه مبتکر ارائه می دهد.

این کتاب که یکی از بهترین کتاب های بازار بورس است که پر از بینش های شگفت انگیز است. با مطالعه کتاب در مورد چگونگی از بین بردن ترس مشتریان از استخدام شما و چگونگی مشاهده کردن ویژگی های نامرئی خود است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

کتاب های بازار بورس

۳- بازاریابی مجوز توسط ست گودین

اگر به اندازه کافی در این تجارت بوده اید، از قبل می دانید که ست گودین تأثیرگذارترین و باهوش ترین گورو در بازاریابی آنلاین است. خواه تبلیغات تلویزیونی باشد که به برنامه مورد علاقه ما نفوذ کند یا تماس تلفنی بازاریابی که یک وعده غذایی خانوادگی را مختل می کند، تبلیغات سنتی مبتنی بر امید به دام انداختن توجه ما از جمله کارهایی است که انجام می دهیم. ست گودین این را بازاریابی وقفه می نامد. گودین به جای آزار دادن مشتریان، مشوق هایی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد تا داوطلبانه تبلیغات را بپذیرند. با دسترسی به افرادی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد یک محصول هستند، بازاریابی مجوز شرکت ها را قادر می سازد تا روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنند. به این ترتیب شانس فروش را تا حد زیادی بهبود بخشند.

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

کتاب های بازار بورس

۲- تأثیر روانشناسی متقاعدسازی توسط رابرت بی سیالدینی

Influence یک کتاب کلاسیک است که روان‌شناسی اینکه چرا مردم «بله» می‌گویند و نحوه اعمال این درک را توضیح می‌دهد. دکتر رابرت سیالدینی متخصص اصلی در حوزه نفوذ و متقاعدسازی است که به سرعت در حال گسترش است. سی و پنج سال تحقیق دقیق و مبتنی بر شواهد او، همراه با یک برنامه سه ساله مطالعه در مورد آنچه که افراد را به سمت تغییر رفتار سوق می دهد. منجر به تحسین بسیار این کتاب شده است.

شما شش اصل جهانی را یاد خواهید گرفت. نحوه استفاده از آنها برای تبدیل شدن به یک متقاعد کننده ماهر و نحوه دفاع از خود در برابر آنها. یه کتاب ایده آل برای افراد در همه مشاغل. اصول نفوذ شما را به سمت تغییرات عمیق شخصی سوق می دهد و به عنوان یک نیروی محرکه برای موفقیت شما عمل می کند.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار در بازار بورس بخوانید.

کتاب های بازار بورس

۱- موقعیت یابی توسط آل ریس و جک تروت

موقعیت یابی یکی دیگر از کتاب های کلاسیک در بازاریابی است و اولین کتابی است که به مشکلات برقراری ارتباط با یک جامعه شکاک و رسانه ای می پردازد. این کتاب یک رویکرد انقلابی برای ایجاد “موقعیت” در ذهن یک مشتری بالقوه را توصیف می کند که منعکس کننده نقاط قوت و ضعف خود شرکت و همچنین رقبای آن است.

با خواندن موقعیت‌یابی، یاد می‌گیرید که چگونه از تکنیک‌های آژانس تبلیغاتی پیشرو برای تصاحب بیشترین سهم بازار و تبدیل شدن به یک نام آشنا استفاده کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

همچنین یاد خواهید گرفت:

  • از تکنیک های پیشرو آژانس تبلیغاتی برای به دست آوردن بیشترین سهم بازار و تبدیل شدن به یک نام آشنا استفاده کنید

  • استراتژی خود را بر اساس نقاط ضعف رقابت خود بسازید

  • تغییر موقعیت یک رقیب قوی و ایجاد نقطه ضعف

  • از موقعیت فعلی خود به بهترین نحو استفاده کنید

  • بهترین نام را برای محصول خود انتخاب کنید

  • تعیین کنید که چه زمانی و چرا کمتر بیشتر است

  • روندهای اخیر را که بر موقعیت شما تأثیر می گذارد، تجزیه و تحلیل کنید.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

کتاب های بازار بورس