کتاب های بازار بورس

کتاب های بازار بورس (بخش اول)

قبل از ورود به بازار بورس این کتاب ها را بخوانید. ما این فهرست را به‌روزرسانی کرده‌ایم و کتاب‌هایی را اضافه کرده‌ایم که هر بازاریاب اگر می‌خواهد رشد خود را در این زمینه تسریع بخشد، باید جلد به جلد آن‌ها را بخواند. در زیر فهرست بهترین کتاب های بازار بورس آمده است. با ادامه این محتوا با ما همراه باشید:

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

فهرست بهترین کتاب های بازار بورس

10. Buy.logy اثر مارتین لیندستروم

۱۰- Buy.logy اثر مارتین لیندستروم

چقدر در مورد چرایی خرید می دانیم؟ چه چیزی واقعاً بر تصمیمات ما در دنیای پر پیام امروزی تأثیر می گذارد؟ یک تبلیغ چشم نواز، یک شعار جذاب، یک صدای خبر هیجان انگیز ؟ یا تصمیمات خرید ما در زیر سطح، آنقدر در ضمیر ناخودآگاه ما اتفاق می افتد که ما به سختی از آنها آگاه هستیم؟

در Buy.logy، لیندستروم یافته‌های حیرت‌انگیز حاصل از مطالعه سه ساله و هفت میلیون دلاری خود را در زمینه بازاریابی عصبی ارائه می‌کند، آزمایشی پیشرفته که در مغز ۲۰۰۰ داوطلب از سراسر جهان در هنگام مواجهه با تبلیغات مختلف، بررسی شد. لوگوها، تبلیغات، برندها و محصولات. نتایج شگفت‌انگیز او بسیاری از چیزهایی را که ما مدت‌ها به آن باور داشتیم، در هم می‌ریزد: آنچه که علاقه ما را برمی‌انگیزد و ما را به خرید سوق می‌دهد در این کتاب آمده است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

9. بازاریابی محتوایی حماسی توسط جو پولیزی

۹- بازاریابی محتوایی حماسی توسط جو پولیزی

جو پولیزی بنیانگذار مؤسسه بازاریابی محتوا (CMI)، یکی از منابع آموزشی پیشرو در بازاریابی محتوا برای برندهای سازمانی، و یکی از کسب و کارهایی است. این موسسه از زمان ایجاد آن به سرعت در حال رشد است. می‌توان فرض کرد که پولیزی یک یا دو چیز در مورد بازاریابی محتوا می‌داند، و در این کتاب، او توصیه‌های بسیار خوبی در مورد نحوه درست انجام آن می‌دهد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

«بازاریابی محتوای حماسی» شما را به‌طور سیستماتیک در فرآیند توسعه داستان‌هایی هدایت می‌کند. این کتاب مشتریان را آگاه می‌کند و آنها را سرگرم می‌کند تا بدون اینکه واقعاً به آن‌ها بگویید این کار را انجام دهند. محتوای حماسی شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در صنعت خود قرار دهید. این همان چیزی است که مشتریان به اشتراک می گذارند و درباره آن صحبت می کنند. شش اصل وجود دارد:

  1. محتوای شما باید یک نیاز برآورده نشده را برطرف کند یا به یک سوال مشتری شما پاسخ دهد

  2. شما باید محتوای خود را به طور مداوم ارائه دهید

  3. مطالب شما باید با صدای شما نوشته شود، ترجیحا با طنز

  4. به جای ارائه یک گزارش تاریخ متوازن نیاز به ابراز نظر دارید

  5. باید از صحبت های فروش اجتناب کنید، زیرا ارزش محتوای شما را از بین می برد

  6. هدف شما باید تولید بهترین محتوای مربوط به جایگاه محتوایی شما باشد

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

8. ROI رسانه های اجتماعی توسط اولیویه بلانچارد کتاب های بازار بورس

۸- ROI رسانه های اجتماعی توسط اولیویه بلانچارد

اولیویه بلانچارد، کارشناس برتر برندینگ و بازاریابی در این کتاب تلاش می‌کند تا بزرگترین سوالی را که در ذهن بسیاری از مدیران کسب‌وکار قرار دارد را ابهام کند: بازگشت سرمایه‌گذاری رسانه‌های اجتماعی دقیقاً چیست و مهمتر از آن، چرا کسب‌ و کار من باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند. رسانه ها چه کمکی به کسب و کار من می کنند؟ و در نهایت چگونه سرمایه گذاری را توجیه کنیم؟

با خواندن این کتاب، با بهترین روش ها برای استراتژی، برنامه ریزی، اجرا، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی در رسانه های اجتماعی آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه تأثیرات تجاری مالی و غیر مالی مورد نظر خود را تعریف کنید و چگونه به آنها دست یابید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار در بازار بورس بخوانید.

7. آناتومی وزوز اثر امانوئل روزن

۷- آناتومی وزوز اثر امانوئل روزن

در Anatomy of Buzz، معاون سابق بازاریابی، امانوئل روزن، محصولات و خدماتی را که بیشترین سود را از buzz می‌برند، مشخص می‌کند. جهانی که همه چیز را از تجهیزات با فناوری پیشرفته گرفته تا کتاب، محصولات مختلف مصرف‌کننده و سرگرمی گرفته تا خدمات قانونی و سایر خدمات پشتیبانی را در بر می‌گیرد. استراتژی های خاص برای ایجاد و حفظ کمپین های موثر در این کتاب نام برده شده است.

روزن برگرفته از مصاحبه با بیش از ۱۵۰ مدیر اجرایی، رهبران بازاریابی، و محققینی است که با موفقیت برای برندهای بزرگ سر و صدا ایجاد کرده‌اند، نکاتی را برای جلب توجه اولین کاربران با نفوذ و محرک‌ها و تکان‌دهنده‌های «big mouth» توضیح می‌دهد. او همچنین تکنیک‌های اثبات‌شده برای تحریک فروش مشتری به مشتری را مورد بحث قرار می‌دهد، از جمله اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از مراکز و شبکه‌های مشتری در اینترنت و جاهای دیگر، این خبر را به مناطق جدید گسترش دهند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

6. ساخته شده به استیک توسط چیپ هیث و دن هیث کتاب های بازار بورس

۶- ساخته شده با استیک توسط چیپ هیث و دن هیث

چیپ و دن هیث در این کتاب به این موضوع می پردازند که چرا برخی از ایده ها رشد می کنند در حالی که برخی دیگر می میرند، و چگونه می توان شانس ایده های ارزشمند را بهبود بخشید. آن‌ها آناتومی ایده‌ها را آشکار می‌کنند و راه‌هایی را برای به کارگیری ایده‌ها توضیح می‌دهند، مانند استفاده از «اصل مقیاس انسانی»، استفاده از «نظریه Velcro حافظه» و ایجاد «شکاف‌های کنجکاوی».

این کتاب تحریک آمیز، با افق باز و اغلب به طرز شگفت انگیزی خنده دار، اصول حیاتی ایده های برنده و نحوه اعمال این قوانین را به شما نشان می دهد تا پیام های خود را نشان دهید. Made to Stick صرفاً کتابی است که نحوه انتقال ایده‌ها را تغییر می‌دهد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

کتاب های بازار بورس