ویژگی های نرم افزار سامانه مدیریت امور سهام
نرم افزار مدیریت سهام شرکت پارس سیستم آشنا، یک سیستم یکپارچه ی خودکار با کارایی بالا می­باشد که بر اساس استانداردهای سازمان بورس طراحی و تولید شده است و به شرکت ­هایی با انواع فعالیت ­ها در مدیریت امور سهامداران و سازماندهی جلسات مجمع خدمت می­کند. در نگاه کلی، این نرم افزار بررسی سوابق دقیق سهامداران، فرآیندهای لازم بر روی داده ­ها و تعامل سهامدارن با شرکت را ساده­ تر و دقیق ­تر می­کند و دائماً در حال بروز رسانی اطلاعات سهام و ارزیابی منظم داده­ هاست. در دید بازتر اساس کار نرم افزار به منظور بر جمع­ آوری، نگهداری و پردازش داده ­های سازمان بورس پایه گذاری شده است. از برجسته­ ترین وجه نقاط تمایز نرم افزار مدیریت سهام پارس سیستم آشنا با دیگر نرم افزار ها در این حوزه، پلت فرم­ های موبایل، ویندوز و تحت وب می­باشد که ارتباط بین سهامداران، سازمان و بانک را سهولت بخشیده است.

ساختار تحت وب

طراحی شده با آخرین تکنولوژی روز دنیا

ناشران همواره در تلاشند تا با بهره گیری از رشد تکنولوژی و مکانیزه شدن امور، تعاملات خود را با سهامداران خود افزایش داده و کیفیت پاسخگویی را بهبود بخشند. ایجاد ارتباط موثر و مداوم با سهامداران با صرف زمان، انرژی و منابع بسیاری برای ناشران همراه است. پورتال وب سهامداران مرز مشترک ناشران و سهامداران بوده که از طریق آن از یک سو سهامداران قادرند اطلاعات هویتی خود را ویرایش نموده، صورتحساب خود را چاپ بگیرند، برگه های حق تقدم خود را مشاهده و از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایند و ... .

پردازش ابری

سیستم های ابری قدرتمند جهت ارائه خدمات

ما بر این باوریم که در دنیای مدرن امروز و رشد سریع تکنولوژی، مسیر حرکت ما،‌ در جهت ایجاد تحول در سازمانها در عین سخت بودن، درست ترین مسیر است و با تلاش های بی وقفه تیم پارس سیستم آشنا توانسته ایم گام های زیادی در این مسیر برداریم .

پیاده سازی 360 درجه

کلیه فرآیندهای مورد نیاز امور سهام در یک قاب

با اپلیکیشن native اندروید مدیریت سهام پارس سیستم آشنا، سهامداران قادر خواهند بود، با حفظ امنیت، به لیست خرید و فروش، کاردکس مالی نقل و انتقالات، تعداد سهام و مانده مالی، پروفایل اطلاعات هویتی خود و همچنین اطلاعیه های ناشرین دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن به موازات پورتال وب سهامداران، کمک حال امور سهام بوده و در کاهش هزینه ها، مراجعات و یا تماس های تلفنی و نیز بهینه سازی فرآیند پاسخگویی به سهامداران موثر می باشد.

پلتفرم های ارائه شده

پرتال وب سهامداران

شرکت پارس سیستم آشنا به سبب کاهش تعاملات حضوری در بخش امور سهام، کاهش هزینه ی نیروی انسانی، افزایش بهره وری سازمان، راحتی ارتباط مداوم سهامدار با امور سهام و همچنین جلب رضایت بیشتر سهامداران(که شرکای تجاری ناشران نیز نامیده می شوند)، با حفظ ضریب بالای امنیت، ماژول پورتال وب سهامداران را ارائه می دهد.

اپلیکیشن تلفن همراه

از جمله قابلیت ها در بیشتر اپلیکیشن ها، می توان به سرعت بالای دسترسی به اطلاعات، در هر زمان و هر مکان، ایجاد تعامل بیشتر مخاطب با سازمان، یکپارچگی و انسجام اطلاعات و .. اشاره نمود.

ویژگی های اصلی در یک نگاه
امروزه ابزارهای مختلفی برای مدیریت این داده­ ها که بخش قابل توجهی از فعالیت مدیران شرکت­ های بزرگ و کوچک را پوشش داده ­اند، فراهم شده است. ابزاری کارآمد که بتواند تمام جنبه­ های فعالیت­ های سهامداران و اطلاعات مالی شرکت ­های بورسی را در بازار بورس کنترل، پردازش و گزارش نماید. این ابزار، در غالب “نرم افزار مدیریت سهام” طراحی و تولید شده است که یک ابزار جهت مدیریت فعالیت ­های سهامداران را ارائه می دهد. چرا که در دنیای مدرن، مدیریت زمان و بهینه سازی عملکرد از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار مدیریت سهام شرکت پارس سیستم آشنا، یک سیستم یکپارچه ی خودکار با کارایی بالا می­باشد که بر اساس استانداردهای سازمان بورس طراحی و تولید شده است و به شرکت ­هایی با انواع فعالیت ­ها در مدیریت امور سهامداران و سازماندهی جلسات مجمع خدمت می­کند. در نگاه کلی، این نرم افزار بررسی سوابق دقیق سهامداران، فرآیندهای لازم بر روی داده ­ها و تعامل سهامدارن با شرکت را ساده­ تر و دقیق ­تر می­کند و دائماً در حال بروز رسانی اطلاعات سهام و ارزیابی منظم داده­ هاست. در دید بازتر اساس کار نرم افزار به منظور بر جمع­ آوری، نگهداری و پردازش داده ­های سازمان بورس پایه گذاری شده است. از برجسته­ ترین وجه نقاط تمایز نرم افزار مدیریت سهام پارس سیستم آشنا با دیگر نرم افزار ها در این حوزه، پلت فرم­ های موبایل، ویندوز و تحت وب می­باشد که ارتباط بین سهامداران، سازمان و بانک را سهولت بخشیده است.
ابزار های نرم افزار

از دیگر ارزش ­های استفاده از این نرم افزار می­توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مدیریت و ردیابی اوراق های سهام مدیریت و ردیابی اوراق های سهام

پردازش، توزیع و پرداخت سود سهام سهامداران پردازش، توزیع و پرداخت سود سهام سهامداران

ایجاد گزارش های آماری و تحلیلی گوناگون با یک پلت فرم ساده ایجاد گزارش های آماری و تحلیلی گوناگون با یک پلت فرم ساده

بهینه سازی در وقت کارمندان امور سهام و بالا بردن دقت در کار بهینه سازی در وقت کارمندان امور سهام و بالا بردن دقت در کار

ایجاد امنیت برای داده ها و اطلاعات با تعریف دسترسی ها ایجاد امنیت برای داده ها و اطلاعات با تعریف دسترسی ها

بالا بردن سرعت انجام امور سهامداران بالا بردن سرعت انجام امور سهامداران

اهداف تولید نرم افزار

ارائه سرویس­ های گردش کار و خدمات ­رسانی به سهامداران، کاهش هزینه­ های جانبی و بالا بردن بازدهی سازمانی امور سهام مدیریت و ردیابی اوراق های سهام

استفاده از تکنیک های مختلف گزارش گیری در بازاریابی و سبد گردانی سهم بازار پردازش، توزیع و پرداخت سود سهام سهامداران

استفاده از به روزترین تکنولوژی روز دنیا در مکانیزه کردن تمام فعالیت های امور سهام به صورت کاربری آسان به همراه دیدگاه تحلیلی و نظارتی ایجاد گزارش های آماری و تحلیلی گوناگون با یک پلت فرم ساده