فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش ششم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش ششم)

اگر از کتاب خواندن لذت نمیبرید، می توانید فیلم های بازار سهام را تماشا کنید. این تابستان فرصت خوبی است که به تماشای فیلم های بازار سهام بنشینید. تماشای این فیلم ها به شما کمک میکند تا با برخی از جنبه های تاریک و روشن بازار سهام آشنا شوید. با تماشای این فیلم ها، می توانید اطلاعات زیادی در مورد سهام و بازارها کسب کنید. در آخرین بخش این محتوا با ما همراه باشید.

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۲۷ – Chasing Madoff (2011)

امتیاز IMDB: 6.3

تعقیب و گریز مدوف یک فیلم مستند است که بر اساس یک داستان واقعی و تاریخی مبتنی بر واقعیت به نام «هیچ‌کس گوش نمی‌دهد» ساخته هری مارکوپولوس است. با ظهور و سقوط برنی مدوف، این فیلم شرح می دهد که چقدر برای مارکوپولوس فعال کردن کمیسیون بورس و اوراق بهادار دشوار بود. باید این فیلم را ببینید تا متوجه شوید حسابرسی شرکت هایی که فقط از پول غیرفعال (پولی که درآمدی ندارد یا استفاده نمی شود، یعنی پولی که هدفی جز وجود ندارد) سود می برند، چقدر سخت و دردسرساز است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۲۸ – The Ascent of Money (2008)

امتیاز IMDB: 8.0

نایل فرگوسن با استفاده از حقایق و افکار در «ظهور پول» ما را به یک ماجراجویی تاریخی می برد. این فیلم به بررسی پیشینه تاریخی پول و چگونگی تبدیل شدن کالاها و سرمایه‌گذاری‌ها به عنصر مدیریت عمومی مؤثرتر می‌پردازد. این فیلم برنده جایزه بهترین مستند در جوایز بین المللی امی در سال ۲۰۰۹ شد. تماشای این فیلم را به شما توصیه می کنیم.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

۲۹ – The Last Days of Lehman Brothers (2010)

امتیاز IMDB: 6.2

از سری فیلم های بازار سهام، آخرین روزهای برادران لمن یک فیلم تلویزیونی است که برای اولین بار از شبکه BBC 2 و BBC HD در سپتامبر ۲۰۰۹ پخش شد. فیلم سقوط Lehman Brothers در اولین سالگرد سقوط اخوان اکران شد. این فیلم مستند بورسی که بازیگرانی چون جیمز کرامول، بن دنیلز، کوری جانسون، مایکل لندز و جیمز بولام در آن حضور دارند ۶۰ دقیقه است. این فیلم اتفاقات واقعی را روایت می‌کند که چند روز پس از ورود Lehman Brothers به ​​بازار سهام در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۸ رخ داده است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

۳۰ – shocked (2009)

امتیاز IMDB: 6.7

شوکه کننده، از سری فیلم های بازار سهام محصول ۲۰۰۹ است که می توانیم آن را در ژانر مستند ارزیابی کنیم. تنها محور فیلم این است که بازار بورس شیکاگو چه نوع محیط و جمعیتی دارد. او این کار را با بیان داستان چند معامله‌گر انجام می‌دهد که به‌ویژه تحت تأثیر ناآرامی‌های ناشی از تحولات الکترونیکی قرار گرفتند و حرفه‌شان تحت الشعاع استفاده گسترده از فناوری در دنیای تجارت و خرید و فروش اوراق بهادار از طرف آنها در بازار سهام قرار گرفت.

مدت زمان فیلم ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه است. این فیلم دقیقاً با بحران اقتصادی سال ۲۰۰۹ در ایالات متحده مطابقت دارد. کارگردان فیلم با زیر نظر گرفتن اتفاقات پرتنش و شدید کار، از این روزهای سخت که نرخ بیکاری کشور در حال نزدیک شدن به ۱۰ درصد است، به خوبی استفاده می کند. تماشای فیلم شوکه کننده را به شما اکیدا توصیه می کنیم.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۳۱ – Dealers (1989)

امتیاز IMDB: 5.5

یکی از فیلم های بازار سهام، دلرز یک فیلم بریتانیایی در بازار بورس است که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. Dealers داستان شعبه لندن یک بانک سرمایه گذاری برجسته آمریکایی را در بحبوحه بحران مالی روایت می کند. پس از ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری، تونی آیزنر، یکی از تاجران برجسته شرکت که توسط سایمون اسلیتر احیا شد، در اتاق هیئت مدیره خودکشی می کند. پس از خودکشی تونی، شرکت باید فردی جدید را به سمت سابق تونی منصوب کند.

دانیل پاسکو، تاجر اصلی شرکت، با بازی پل مک گان، معتقد است که او بالاترین اولویت را برای این کار دارد، اما شرکت یک تاجر آمریکایی به نام آنا شومان را به این سمت منصوب می کند. دنیل از این وضعیت عصبانی می شود و سعی می کند تا جایی که می تواند جلوی پای آنا سنگ اندازی کند. در هر صورت اوضاع در شرف تغییر است. این فیلم بورسی به دلیل توجه فوق‌العاده‌اش به جزئیات تبدیل به یک فیلم فوق العاده شده است.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۳۲ – Wall Street Warriors (2006)

IMDB: 7.2

جنگجویان سهام یک مستند تلویزیونی با موضوع بازار سهام است که در دو فصل پخش شد. این تولید در تحلیل قدرت بیش از حد و رقابت شدیدی که بازار سهام را به بورس تبدیل می کند بسیار موفق است. Stock Fighters زندگی روزمره ده فرد موفق را روایت می کند که میلیون ها دلار در مرکز تجارت مذاکره می کنند. این یک تولید خوب برای شما است که ببینید چگونه پول، پورتفولیو و آینده مالی خود را در ذهن خود قرار می دهید. اگر می‌توان از این تولید درسی گرفت، این است که باید به خودتان اعتماد کنید. امیدواریم بعد از تماشا بتوانید بخوابید.

در مورد نرم افزار سهام بیشتر بدانید.

۳۳ – Quants: The Alchemists of Wall Street (2010)

امتیاز IMDB: 7.1

کیمیاگران بورس یک مستند ۴۵ دقیقه ای درباره کار تحلیلگران بازار سهام است. این مستند در توضیح روانشناسی تحلیلگرانی که مدل های پولی را ایجاد کردند که هم بازار سهام را نابود و هم ایجاد کرد، بسیار موفق است. همچنین توضیح می‌دهد که تحلیلگران بازار سهام چه کسانی هستند و چه می‌کنند، جادوگران ریاضی و توسعه‌دهندگان رایانه که محصولات مالی را طراحی می‌کنند که تقریباً بازار سهام را از بین می‌برد. این مستند یک تجربه داستانی زیبا در مورد حرص، هیبت و تصادفی که از اعماق بازار سهام سرچشمه می‌گیرد، به شما می‌دهد.

در مورد نرم افزار آرشیو الکترونیک اسناد بخوانید.

فیلم های بازار سهام