موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش هفتم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش هفتم)

داستان های الهام بخش همیشه سرمشق خوبی برای پیاده سازی ایده های ما هستند. خواندن موفقیت دیگران باعث ایجاد انگیزه و شوق در ما می شود. دانستن اینکه افراد زیادی در جهان هم مانند ما به موفقیت فکر می کنند، لذت بخش است. به خصوص اگر ایده های آنها باعث کارآفرینی برای دیگران شود. امیدواریم موفقیت های الهام بخش شما هم را روزی به عنوان مقاله چاپ کنیم.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش

 ۴۷- ثروتمندترین مرد فرانسه: برنارد آرنو

برنارد آرنو با ۱۰۶ میلیارد دلار ثروت به عنوان ثروتمندترین مرد فرانسه و چهارمین مرد ثروتمند جهان شناخته می شود. بازرگان، کارآفرین، سرمایه‌دار و کلکسیونر آثار هنری فرانسوی است. آرنو با کمک بخش بنگاه سرمایه‌گذاری بانک لازارد و استفاده از سوبسیدهای اعطایی از سوی دولت فرانسه، در ازای اینکه شرکت تعدیل نیرو نداشته باشد، «شرکت کریستین دیور» را خرید، که در بحران ورشکستگی به سر می‌برد.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

۴۸- جان دی راکفلر

وقتی نام راکفلر را می شنوید، دیدن علامت دلار طبیعی است. اما همه چیز همیشه اینطور نبود. جان راکفلر در سال ۱۸۳۹ به دنیا آمد و فرزند یک خانواده فقیر بود. راکفلر که در جوانی دوره حسابداری را گذرانده بود، تنها ۱۶ سال داشت که به عنوان حسابدار در یک شرکت کشتیرانی مشغول به کار شد.

راکفلر در سن ۲۰ سالگی کسب و کار خود را شروع کرد و با فروش چیزهایی مانند گوشت و یونجه پورسانت دریافت کرد. اما طولی نکشید که متوجه شد پول واقعی نفت است. راکفلر که اولین پالایشگاه نفت را در ۲۴ سالگی تأسیس کرد، بعداً تجارت خود را گسترش داد و استاندارد اویل را تأسیس کرد. در سال ۱۹۱۶، او اولین میلیاردر دلاری جهان شد. زمان مرگ او در سال ۱۹۳۷، ثروت او معادل ۱٫۵ درصد از اقتصاد ایالات متحده بود.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش رابرت بوش

۴۹- داستان های الهام بخش رابرت بوش

همه ما برند بوش را می شناسیم که با طیف گسترده ای از محصولات از یخچال گرفته تا کولر، از اجاق گاز گرفته تا مته وارد زندگی ما شد. بنیانگذارش چطور؟ داستان موفقیت الهام‌بخش رابرت بوش، که با حرف‌هایش و ارزشی که برای کارگرانش قائل است برجسته است.

۵۰- داستان موفقیت استیون کینگ

بسیاری از مردم نویسنده مشهور استیون کینگ را می شناسند. اما تعداد کمی از مردم داستان زندگی او را شنیده اند. تقریباً همه ناشران اولین رمان استیون را رد کردند و او آن را دور انداخت. از طرف دیگر همسرش اصرار داشت که رمان را از سطل زباله بیرون بیاورد و دوباره آن را اجرا کند و پس از درخواست های مکرر، او تبدیل به استیون کینگی شد که ما می شناسیم. مهم‌ترین درسی که از این داستان های الهام‌ بخش می‌گیرید این است که اگر به خود ایمان داشته باشید، طرد شدن معنی ندارد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۵۱- اندرو کارنگی

اندرو کارنگی یکی از مهم ترین نام های دنیای فولاد نیز داستان زندگی از پایین به بالا دارد. کارنگی که در یک خانواده فقیر ایرلندی متولد شد، در سنین جوانی به همراه خانواده خود در ایالات متحده آمریکا ساکن شد. کارنگی که نمی خواست سرنوشتی مشابه با پدر بیکار و ضعیف خود داشته باشد، با افراد مهم شهری که در آن زندگی می کرد دوست شد و به آرامی در جاده امپراتوری فولاد راه افتاد. او همچنین آنقدر سخاوتمند بود که ثروت خود را از صنعت آهن و فولاد صرف کارهای خیریه کرد.

“راز موفقیت در انتخاب فرد مناسب برای انجام یک کار است”.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

52- داستان الهام بخش و انگیزشی توماس ادیسون

۵۲- داستان الهام بخش و انگیزشی توماس ادیسون

داستان موفقیت توماس داستانی است که می تواند هر کسی را که شکست را تجربه کرده انگیزه دهد. توماس ۹۹۹ بار قبل از اختراع لامپ شکست خورد. اما در هزارمین تلاش خود موفق شد. وقتی مردم از او پرسیدند که چگونه توانسته است پس از هر بار شکست به راه خود ادامه دهد، توماس به آنها گفت: هر بار که اختراع او کارساز نبود، با خود می گفت که فهمیده است چگونه یک لامپ اختراع کند. همانطور که می بینید، داستان موفقیت با تسلیم نشدن، حتی اگر شکست بیش از یک بار به سراغ شما بیاید، به زیبایی توسط توماس ادیسون نوشته شده است.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

۵۳- سلاح مخفی چین در فناوری ۵G: پروفسور اردال آریکان

آیا می دانستید که یک پروفسور ترک در مسابقه پیاده سازی فناوری ۵G برنده شد. نام این استاد اردال آریکان است و با فرمولی که پیدا کرد، عرصه جدیدی را در جهان گشود.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

۵۴- استیون هاوکینگ

استیون هاوکینگ که به عنوان یکی از مهم ترین فیزیکدانان جهان شناخته می شود و به دلیل مطالعاتش در مورد نسبیت و سیاهچاله ها شناخته می شود، بیشتر عمر خود را با ALS گذراند. این فیزیکدان مشهور که در سال ۲۰۱۸ درگذشت، داستان الهام بخش این استاد، همچنان انگیزه بخش بسیاری از مردم است.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۵۵- کارآفرین دیوانه: شان پارکر

مهم نیست که زندگی او چقدر پرتلاطم بود، شان پارکر که در ابتدا روی فیس بوک سرمایه گذاری کرد، در مسیر میلیاردر شدن به موفقیت های زیادی دست یافت و بدون شک صنایع زیادی را به حرکت درآورده است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

56- آکیو موریتا، بنیانگذار سونی

۵۶- آکیو موریتا، بنیانگذار سونی

سونی، اولین برندی که وقتی صحبت از ژاپن می شود، به عنوان قابل اعتمادترین برند جهان انتخاب شد و در نظرسنجی انجام شده سال ها پیش حتی از کوکا کولا پیشی گرفت. بدون شک محبوبیت بسیار زیادی بر عادات موسیقی ما با محصولاتی مانند سونی واکمن و دیسکمن تأثیر می گذارد. پس چه آدمی پشت سونی است که با خلق چنین محصولات موفقی شهرت خود را در سراسر جهان گسترش داد؟ او آکیو موریتا است.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۵۷- رید هستینگ، بنیانگذار نتفلیکس

نتفلیکس که زمانی فقط یک شرکت اجاره دی وی دی بود، امروز یک شرکت پخش کننده مشهور جهانی است که ما با برنامه های تلویزیونی و فیلم هایش آشناییم. اما بنیانگذار آن، رید هستینگز، برای بسیاری از ما ناشناخته است. با این حال، داستان او یکی از داستان های الهام بخش است که باید بیشتر از همه شناخته شود.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

۵۸- سرگئی برین و لری پیج، بنیانگذاران گوگل

بدون شک، شما مدیون سرگئی برین و لری پیج هستید که بتوانید این مقاله را بخوانید. داستان این دو کارآفرین که با تأسیس گوگل، نحوه دسترسی ما به اطلاعات و جهان را تغییر دادند، حاوی مقدار زیادی الهام است.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

59- کوین سیستروم، بنیانگذار اینستاگرام

۵۹- کوین سیستروم، بنیانگذار اینستاگرام

چگونه می توان یک شرکت میلیارد دلاری راه اندازی کرد؟ کوین سیستروم، بنیانگذار اینستاگرام، تنها در ۱۴ ماه به این مهم دست یافت.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۶۰- والت دیزنی به دلیل عدم خلاقیت کافی اخراج شد

داستان موفقیت والت دیزنی از کودکی با فروش روزنامه در قطار آغاز شد. در ۱۶ سالگی با شناسنامه جعلی وارد ارتش شد و راننده آمبولانس شد. او را از آژانسی که در آن کار می کرد، اخراج کردند، به بهانه اینکه «تخیلش به اندازه کافی گسترده نبود». از این گذشته، او کارتون ها و پارک های موضوعی ایجاد کرد که قلب تمام جهان را به دست آورد. او از دید خود برای تغییر جهان استفاده کرد.

“ما برای پول درآوردن ویدیو نمی سازیم. ما برای ساختن ویدیوهای بیشتر پول در می آوریم”.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش