سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری

سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری (بخش دوم)

کشت و تولید محصولات کشاورزی سودآور در لیست آسان است. برای اکثر آنها شما حتی نیازی به کار تمام وقت ندارید. اگر بتوانید چند ساعت در هفته وقت بگذارید و مقداری پول خرج بذر یا نهال و مواد کنید، می توانید در یکی از این گیاهان سودآور سرمایه گذاری کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

سودآورترین محصولات کشاورزی

۱۱- استویا (علف شکری)

استویا یک شیرین کننده طبیعی است که از گیاه stevia rebaudiana تولید می شود که قرن ها پیش توسط مردم بومی پاراگوئه کشف شد. پس از اینکه توسط یک گیاه شناس سوئیسی به عنوان “علف قند” ثبت شد، استفاده از آن توسط انسان ها در اواخر قرن نوزدهم آغاز شد. برگ های تازه آن ۴۰ برابر شیرین تر از شکر و شیرین کننده پودری تولید شده از آن ۲۵۰ تا ۳۰۰ برابر شیرین تر است. با وجود شیرین بودن، داشتن ۰ (صفر) کالری آن را منحصر به فرد می کند. با توجه به مشکل روزافزون چاقی در دنیای ما، می توان دریافت که استویا چقدر برای زندگی انسان حیاتی است.

به لطف همه این ویژگی‌ها، می‌توان گفت که استویا در آینده نزدیک تاج و تخت شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز مورد استفاده در نوشیدنی‌ها و غذاهای رژیمی را تکان خواهد داد. با توجه به حجم بازار شیرین کننده، رشد استویا بسیار سودآور و استراتژیک خواهد بود. ضمناً لازم به ذکر است که برگها پس از برداشت ۵ سال ماندگاری دارند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهامداران بیشتر بدانید.

۱۲- سیب زمینی بنفش

اگرچه نام آن سیب زمینی است اما طعم و ظاهر آن کاملاً متفاوت است. سبزیجات که بازار مهمی در آمریکا و اروپا دارند، در کشور ما نیز روز به روز فراگیر می شوند و به عنوان یک کالای صادراتی مهم به شمار می روند. این سبزی که سرشار از ویتامین ها و همچنین خواص آنتی اکسیدانی است، برای افرادی که بر زندگی سالم تمرکز می کنند، موردی ضروری است.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

گل صد تومانی

۱۳- گل صد تومانی

گل صد تومانی از جمله گیاهانی است که بیشترین درآمد را دارد. ۴-۵ هکتار از سرمایه گذاران باغ گل صد تومانی به طور متوسط ​​۴۰-۵۰ هزار دلار در سال درآمد کسب می کنند.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

۱۴- میوه گواوا

گووا که نوعی میوه است بیشتر در تولید ترشیجات، دسر، مربا و آب میوه و در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. علاوه بر این، توانایی آن در درمان برخی سرطان ها با تحقیقات علمی ثابت شده است. میوه ای است که می تواند به کشورهای اروپایی صادر شوند و سود بیشتری حاصل شود.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۱۵- گیاهان دارویی

استفاده از گیاهان در دو دهه گذشته به سرعت رشد کرده است. زیرا افراد بیشتری از گیاهان تازه در آشپزی، ترکیبات گیاهی و محصولات گیاهی مانند صابون، شمع، چای و روغن حمام استفاده می کنند. سبزیجات تازه آشپزی بیشتر مورد تقاضای رستوران ها و بازارها هستند. برخی از پرورش دهندگان محصولات را در بازار می فروشند. سایر تولیدکنندگان گیاهان خشک را در بسته بندی می فروشند.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

زعفران

۱۶- کشت زعفران

زعفران که به‌عنوان گران‌ترین ادویه جهان شناخته می‌شود، هر کیلوگرم ۳۰ هزار دلار قیمت دارد. اگرچه پرورش این گیاه که در اکثر مناطق کشورمان قابل کشت است آسان است، اما طرز کار آن نیز به همان اندازه پر زحمت است. البته می توانید زعفران را در حیاط خانه خود نیز پرورش دهید.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۱۷- پرورش کومکوات

نوعی میوه از خانواده مرکبات است که به تازگی در کشور ما شناخته شده است. در چین به نارنجی طلایی معروف است. قیمت فروش صادراتی این میوه که وزن آن به طور متوسط ​​۲۰ دلار به فروش می رسد حدود ۵ یورو است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

۱۸ – گیاهان زینتی چوبی

گیاهان زینتی چوبی درختان و درختچه هایی با شاخه هستند. پس از برداشت، به گلفروشان و سازندگان صنایع دستی فروخته می شود تا از آن در ساخت صنایع دستی مانند چیدمان و تاج گل استفاده کنند. بیشتر گیاهان چوبی دارای ساقه های رنگارنگ و شاخه های عجیب و غریب هستند. هالی که در زمستان جمع آوری می شود، بید بز جمع آوری شده در بهار، کاسه طلایی و ادریسی که در بهار، اواخر بهار و تابستان جمع آوری می شود، شناخته شده ترین چوب های چوبی هستند. برخلاف گیاهان یکساله مانند سبزیجات، چوبی را می توان بارها و بارها برداشت کرد. شما می توانید در تمام طول سال تولید کنید و انواع مختلفی وجود دارد که می توانید در طول چهار فصل برداشت کنید.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

گوجی بری

۱۹- گوجی بری

گوجی بری که به عنوان یک “ابر غذا” طبقه بندی می شود به لطف خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین هایش محبوبیت پیدا کرده است. اگر در آینده نزدیک به میوه اجتناب ناپذیر آب میوه ها و دسرهای ارگانیک تبدیل شود، جای تعجب نیست.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

۲۰- زغال اخته

زغال اخته میوه ای غنی از آنتی اکسیدان ها و فیتوفلاوینوئیدهای کاهش دهنده استرس است. این واقعیت که سرشار از ترکیبات ضد التهابی نیز می باشد، آن را به میوه ای ایده آل برای بیماری هایی مانند بیماری های قلبی و سرطان تبدیل می کند. همچنین از نظر فیبر و ویتامین C یک ماده مغذی مهم است.

مطالعات نشان می دهد که زغال اخته به فعالیت های ذهنی کمک می کند. طبق مطالعه‌ای که توسط دانشگاه سینسیناتی انجام شد، مصرف منظم بلوبری هم حافظه را بهبود می‌بخشد و هم توانایی یادگیری افراد مسن را تقویت می‌کند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

کشاورزی