موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش دهم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش دهم)

نا امید نباشید. در بدترین شرایط هم می توانید ایده های خلاقانه خود را پیاده سازی کنید. به یاد داشته باشید خلاقیت شما در زمان سختی میتواند الهام بخش بسیاری از افراد دیگر باشد. پس بذر امید را با داستان های الهام بخش خود در قلب دیگران بکارید.

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش

۸۳- یک داستان موفقیت زن نمونه برای کل جهان: براونی وایز

شما نام تجاری Tupperware را می شناسید. یک برند معتبر جهانی که ظروف نگهداری پلاستیکی تولید می کند. تا جایی که نام ظروف پلاستیکی در کشور های مختلف با نام تاپر شناخته می شود. به عبارت دیگر، برند آنقدر خوب است که محصول و نام برند مشخص می شود. زنی به نام براونی وایز که به عنوان بازاریاب در این شرکت کار می کند، نقش زیادی در موفقیت برند تاپرور دارد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

بسیاری از فروشندگان مشتری را محدود می کنند. یا تلاش برای فروش یک محصول خوب به مشتری اشتباه. اما Brownie Wise عاشق محصولات Tupperware است و از روشی منحصر به فرد برای فروش آنها استفاده می کند. او به جای اینکه خانه به خانه محصولات بفروشد، مهمانی های خانگی ترتیب می دهد و زنانی را که درآمد خانوارشان پس از جنگ جهانی دوم افزایش یافته است، به این مهمانی ها دعوت می کند. خانم هایی که می آیند این فرصت را دارند که محصولات تاپرور را با چای، قهوه و شیرینی بررسی کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

Brownie Wise یکی از موفق ترین بازاریابان در جهان به حساب می آید که رویکردی جایگزین برای بازاریابی یک محصول اتخاذ می کند و ساختار جامعه شناختی را که در آن زندگی می کند تجزیه و تحلیل می کند. اگر به دنبال داستان های موفقیت در فروش هستید، لازم نیست راه دوری بروید.

اپرا وینفری

۸۴- داستان های الهام بخش اپرا وینفری

مجری موفق تاک شو در سال ۲۰۱۶ دومین زن ثروتمند آمریکا در میان ثروتمندان خودساخته شد. خیلی سخت است که بگوییم مانعی وجود دارد که اپرا هرگز با آن روبرو نشده است. فقر، بدرفتاری، نژادپرستی، تبعیض جنسیتی، اضافه وزن… اپرا وینفری از مادری مجرد به دنیا آمد که خدمتکار بود و تا ۶ سالگی توسط مادربزرگش بزرگ شد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

با اینکه بعد از ۶ سالگی زندگی با مادرش را آغاز کرد، اما برایش خوب پیش نرفت. آینده وینفری به لطف پدری که از او در تحصیل حمایت می کند کاملاً تغییر می کند. بورسیه گرفت و به دانشگاه رفت و بعد از دانشگاه کار خود را شروع کرد و پیوسته در حرفه خود پیشرفت کرد. این کارآفرین موفق هرگز نیازی به پنهان کردن داستان خود و این سختی ها احساس نکرد و دقیقاً به همین دلیل توانست با افراد زیادی پیوند برقرار کند.

اپرا همچنین بر این باور است که آنچه او را تحت تأثیر قرار می دهد بر مخاطبانش نیز تأثیر می گذارد. او سعی می کند آنچه را که می خواهد در دنیای خودش ببیند خلق کند. برای اینکه همه اینها به واقعیت تبدیل شود، سیستم های اساسی را برای حفظ پروژه ها و یافتن رهبرانی ایجاد می کند که کارها را انجام می دهند.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

شهید خان

۸۵- شهید خان: در ۱۶ سالگی تنها با ۵۰۰ دلار در جیب به آمریکا رفت و ثروتمندترین فرد پاکستان شد.

داستان موفقیت شید خان، ثروتمندترین مرد پاکستان نیز بسیار جالب است. این کارآفرین که تنها با ۵۰۰ دلار در جیب از پاکستان به آمریکا آمده بود، در دوران دانشگاهی خود با شستن ظروف امرار معاش می کرد. طرح انقلابی سپر یک تکه کامیون که او به عنوان یک مهندس طراحی کرد، اساس موفقیت او را تشکیل داد و از آن زمان تاکنون راه طولانی را پیموده است و به ثروتمندترین فرد پاکستان تبدیل شده است.شهید استعداد شگفت انگیزی در تبدیل چالش ها به فرصت دارد.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

در طول زندگی خود، هر زمان که در موقعیت هایی قرار می گرفت که نمی توانست برنده شود، دائماً می توانست فرصتی برای تغییر اوضاع ایجاد کند. با موفقیت در این امر، به ایجاد فرصت های شغلی برای هزاران نفر ادامه داد. شرکتی به نام Flex-N-Gate که او موسس آن است قطعات پلاستیکی اورجینال را برای خودروسازان بزرگ مانند BMW، Ford، Nissan و Toyota تولید می کند و درآمد سالانه این شرکت حدود ۶ میلیارد دلار است. ثروت شخصی او حدود ۱۰ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

بنیانگذار Ebay

۸۶- پیر امیدیار، بنیانگذار Ebay

پیر امیدیار، مهندس نرم افزار، در روز کارگر سال ۱۹۹۵، در حالی که تنها ۲۸ سال داشت، جلوی کامپیوتر نشست و شروع به کدنویسی Ebay امروز کرد. به لطف شرکت او که در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد کرده است، این کارآفرین امروزی با ۱۰ میلیارد دلار ثروت در میان ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد.

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

۸۷- سبد غذایی: Nevzat Aydın

او تحت تاثیر مدل کسب و کاری که در آمریکا دید و برای تحصیل به آنجا رفت، تحت تاثیر قرار گرفت و این مدل را در ترکیه اجرا کرد و یمک سپتی را تاسیس کرد و این شرکت در سال ۲۰۱۵ به مبلغ ۵۷۹ میلیون دلار توسط شرکت Delivery Hero خریداری شد.

۸۸- داستان های الهام بخش ابراهیم بایلان

داستان ابراهیم بایلان که در روستایی بدون برق در ماردین بزرگ شد و وزیر انرژی سوئد شد، داستانی نادر است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

درس های زندگی از این داستان های الهام بخش

با ارزش ترین درس هایی که از این داستان های موفقیت دلگرم کننده می توان آموخت عبارتند از:

  1. طرد شدن هرگز نباید مانع شما شود

  2. شکست آنقدرها هم که فکر می کنید مشکل ساز نیست.

  3. افرادی که شما را رد می کنند چیزی نمی دانند.

  4. رمز موفقیت در زندگی این است که خود را باور داشته باشید.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

داستان های الهام بخش