برنامه های سهام برای کاربران آیفون و آی پد (سیستم عامل iOS)

برنامه های سهام برای کاربران آیفون و آی پد (سیستم عامل iOS)

ما در اینجا به بهترین و قابل اطمینان ترین برنامه های سهام برای کاربران iOS اشاره می کنیم. برنامه های ردیابی بازار سهام در لیست، راحتی لازم برای مدیریت سرمایه گذاری های خود را برای شما فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

برنامه های سهام برای سیستم عامل iOS

با کمک این برنامه های سهام می توانید در مورد آنچه در بازارها می گذرد، سهام فردی و البته نمونه کارها خود مطلع شوید. در اینجا برخی از بهترین برنامه های معاملات سهام iOS وجود دارد که به شما کمک می کند سبد سرمایه گذاری خود را در بالاترین سطح نگه دارید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

برنامه های سهام برای سیستم عامل iOS

Live Stock Market

توسعه یافته توسط RSS Interactive یکی از برنامه های کاربردی سرمایه گذاری در بازار سهام برای آیفون است. اپلیکیشن Live Stock Exchange که کاملا رایگان است به شما این امکان را می دهد که بازارهای خارج از کشور را فورا دنبال کنید.

ویژگی هایی مانند ویژگی هشدار، اخبار، مبدل و ماشین حساب، تقویم اقتصادی، کیف پول با صفحه اصلی قابل تنظیم خود را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی از اپلیکیشن هایی است که با ابزارهایی مانند داده های بازار، زنگ هشدار و میانبرهای اشتراک گذاری، نرخ تغییر روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه سهام، نمودارهای زنده، نقدهای خوبی در اپ استور دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

Paratic Markets

برنامه دیگری که توسط Currency Exchange RSS Interactive توسعه یافته است در لیست ما قرار دارد. اپلیکیشن ردیابی بازار بورس با استفاده از صفحه نمایش های شخصی سازی شده و کاربری آسان خود، با خطاب به کاربران با عبارات «با صفحه نمایش بازار پاراتیک به دنیای اقتصاد متصل شوید که گام های محکمی در جهت تبدیل شدن به پورتال پول برمی دارد».

Paratic Markets که ابزارهای بسیاری را برای نظارت بر بازارها به صورت رایگان ارائه می دهد، دارای ویژگی هایی مانند اخبار فوری، اعلان های فوری، مبدل و ماشین حساب، نمودارها، تقویم اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

برنامه های سهام : Currency App

برنامه ارز – طلای زنده، بورس از جمله برنامه های ردیابی بازار سهام iOS که می توان از آن استفاده کرد، برنامه ارز است.

Currency App – Live Gold که به مدت ۱۱ سال خدمات بدون وقفه و کاملا رایگان را در canlidoviz.com ارائه می کند و توسط QR Yazılım Ve Eğitim Teknolojileri Anonim Şirketi توسعه یافته است، یکی از اپلیکیشن هایی است که امتیازات بالایی در بورس و اپ استور دارد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

برنامه ارز که از عبارات «از استفاده از رابط کاربری ساده‌شده ما با موضوع تبادل زنده، بدون تبلیغات و بدون پرداخت لذت ببرید»، خدماتی مانند کیف پول، چت زنده، مبدل ارز را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن که دارای گزینه های نمودار هفتگی، ماهانه، سه ماهه، ۶ ماهه و سالانه برای ارز، طلا، بورس، شاخص، برابری، کالا و ارزهای رمزنگاری شده نیز می باشد، با نظرات ۵ ستاره ای که از کاربران دریافت کرده است نیز توجه کاربران را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

iOS Foreks Trader

برنامه سیستم عامل iOS Foreks Trader دارای یک رابط کاربری جدید، ساده برای استفاده و ویژگی های پیشرفته است.

به لطف این اپلیکیشن می توانید قیمت تمام محصولات را در BIST دنبال و خرید و فروش کنید. شما می توانید با استفاده از تکنیک های تجزیه و تحلیل بر روی ابزارهای سرمایه گذاری با حجم معاملات بالا مانند سهام مشهور جهان، شاخص های بازار سهام، برابری ها، کالاها، اوراق قرضه، در مورد سطوح قیمت های آینده ایده ای داشته باشید.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

به لطف بخش شخصی سازی شخصی، می توانید محصول مورد نظر خود را از نزدیک دنبال کنید. با تقویم اقتصادی می توانید فوراً از تحولات مطلع شوید.

با شعار معاملات سریع و مطمئن در بازارهای مالی، فارکس Trader Live Exchange یک برنامه کاربردی قدرتمند و کاربرپسند است که برای کسانی که می خواهند به دنیای مالی و سرمایه گذاران با تجربه قدم بگذارند توسعه یافته است.

از تجزیه و تحلیل بازار گرفته تا تجارت، از اخبار مهم مالی تا شاخص های قابل تنظیم، می توانید همه چیز را در یک برنامه، طبق توضیحات برنامه پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

Matriks Mobile Finance

به لطف اپلیکیشن Matriks Mobile Finance، می توانید به طور همزمان قیمت ها را نه تنها در بازار سهام بلکه در سایر بازارها نیز بررسی کنید. در عین حال، می توانید اطلاعات فوری در مورد تحولات بازار دریافت کنید.

این برنامه رایگان خود را به عنوان یک برنامه نظارت بر اخبار و داده های مالی در زمان واقعی برای بازارهای بین المللی تبلیغ می کند.

Matriks Mobil Finans که خدماتی مانند تجزیه و تحلیل، صفحه کاربری قابل تنظیم، نمودارها، اخبار و ابزار یاب و همچنین داده های مالی و آماری را ارائه می دهد، از جمله برنامه های ردیابی بازار سهام iOS است.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

برنامه های سهام : Midas

Midas همچنین در لیست ما از بهترین برنامه های بورس برای iOS گنجانده شده است. می توانید حتی با ۱ دلار بدون حداقل موجودی سرمایه گذاری کنید. در اپلیکیشن بورس که به سرعت و به راحتی قابل ثبت است، می توانید با حساب سرمایه گذاری خود سهام در بازار بورس آمریکا خریداری کنید.

علاوه بر نرخ ارز سودمند، می توانید در شرکت های غول پیکر سرمایه گذاری کنید. Midas که اخبار مربوط به بازارهای جهانی را نیز ارائه می دهد، اظهار می دارد که هیچ هزینه پنهان یا اضافی نمی گیرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

برنامه های سهام : Yahoo Finance

این برنامه می تواند بیشتر برای نظارت بر بازارهای جهانی استفاده شود. در یاهو فاینانس می‌توانید فوراً تحولات و دارایی‌های جهانی را رصد کنید. این برنامه توسط میلیون‌ها نفر استفاده می‌شود و در مورد بهترین برنامه ردیابی بازار سهام قطعاً در لیست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

برخی از ویژگی های اپلیکیشن ردیابی سهام iOS که برای نسخه کامل آن هزینه دارد به شرح زیر است:

ردیابی عملکرد نمونه کارها شخصی شما

استفاده از ابزار پورتفولیو برای ردیابی دارایی های رمزنگاری خود

ایجاد استراتژی های سرمایه گذاری یا یادگیری نحوه سرمایه گذاری

سهام، ETF یا ارزهای دیجیتال را دنبال کنید تا قیمت‌ها و اخبار شخصی‌سازی‌شده را در زمان واقعی دریافت کنید

اطلاعات مالی دقیق مانند تاریخچه مالی، رتبه بندی ESG و رتبه های برتر

ردیابی ارزهای دیجیتال، ارزها، اوراق قرضه، کالاها، سهام، شاخص های جهانی و معاملات آتی خارج از سهام

سهام را با نمودارهای تمام صفحه تعاملی مقایسه و ارزیابی کنید

بخوانید: نرم افزار امور سهام

برنامه های سهام ios