روش‌های کسب درآمد برای کسانی که می‌توانند خدمات آنلاین ارائه دهند

روش‌های کسب درآمد برای کسانی که می‌توانند خدمات آنلاین ارائه دهند

خدمات آنلاین در سال های اخیر به طور مکرر توسط کارفرمایانی که به دنبال اجتناب از هزینه های استخدام هستند، استفاده شده است. به جای استخدام کارمند در اداره، افرادی که می توانند این کار را از خانه انجام دهند ترجیح داده می شوند. همه گیری کووید-۱۹ قبلاً به ما نشان داده است که این امکان پذیرتر است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

روش‌های کسب درآمد برای کسانی که می‌توانند خدمات آنلاین ارائه دهند

به روش های گفته شده در زیر توجه کنید. شاید انجام یکی از این موارد زندگی شما را دگرگون کند.

لیدر زندگی افراد باشید

اگر ارتباط قوی با افراد دارید و توانایی حمایت از آنها را در مواردی که با آنها مشورت می کنند را دارید، می توانید کوچینگ زندگی آنلاین را انجام دهید. ضمناً با گذراندن آموزش این شغل می توانید به صورت حرفه ای تری خدمت کنید.

کوچینگ زندگی را می توان به عنوان خدماتی برای آشکار کردن پتانسیل درونی واقعی و ایجاد تغییر خلاصه کرد. البته نباید فراموش کرد که موضوع فوق العاده مهمی است.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

تبدیل به سفیر برند مجازی شوید

شرکت ها معمولا با نام های معروف کار می کنند و آنها را به عنوان سفیران برند معرفی می کنند. اما برای کارهای کوچک هم به سفیران برند مجازی نیاز دارند. این روزها اغلب در اینستاگرام شاهد این موضوع هستیم. اگر پتانسیل انجام این کار را در خود می بینید، پیشنهاد می کنم فورا اقدام کنید.

شما می توانید این کار را هم به صورت محلی و هم در مقیاس بزرگتر انجام دهید. البته، برای انجام آن در مقیاس بزرگ، باید دنبال کنندگانی داشته باشید. شما می توانید با حساب های رسانه های اجتماعی قوی به این هدف برسید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

خدمات آنلاین: حمایت مالی کنید

اگر در امور مالی و مدیریت فردی موفق هستید و می توانید درآمد و هزینه ها را تنظیم کنید، می توانید با حمایت مالی آنلاین درآمد کسب کنید. اگر تحصیلات کسب و کار، اقتصاد یا حسابداری دارید، می توانید به افرادی که می خواهند بودجه خود را برنامه ریزی کنند خدمات آنلاین ارائه دهید.

البته ابتدا باید اعتماد آنها را جلب کنید. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد با کسی که نمی شناسد، درباره پول صحبت کند. شما باید به طرف مقابل ثابت کنید که این کار را به شیوه ای حرفه ای انجام می دهید و یک سیاست حفظ حریم خصوصی دارید.

می توانید در شبکه های اجتماعی خود اعلام کنید که این کار را انجام می دهید. می توانید تبلیغ کنید و یک وبلاگ رایگان باز کنید و در مورد خدماتی که ارائه می دهید صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

خدمات آنلاین: دستیار مجازی باشد

این حرفه که در گذشته به عنوان دستیار اداری شناخته می شد، امروزه به دلیل پشتیبانی اینترنتی با نام مجازی خود خوانده می شود. در حالی که برای مدت طولانی در خارج از کشور ترجیح داده شده است، هنوز هم یک حوزه تجاری جدید در کشور ما است. دستیار مجازی که هم برای کارفرما و هم برای کارمند سودمندتر است، با اصل برد-برد خود جلب توجه می کند.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

اگر فکر می کنید دارای شرایط دستیار هستید، می توانید برای آگهی های شغلی در این راستا اقدام کنید. در حالی که شما به عنوان یک فریلنسر کار می کنید، کارفرما از هزینه های اضافی دفتر نیز جلوگیری می کند.

همچنین می توانید از نظر درآمد به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کنید. بسته به اندازه کسب و کار، شما می توانید درآمد کسب کنید. می توانید با دریافت اطلاعات دقیق در مورد دستیار، که در بین راه های کسب درآمد آنلاین برجسته است، شروع کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

روش‌های کسب درآمد برای کسانی که می‌توانند خدمات آنلاین ارائه دهند

خدمات مرکز تماس را ارائه دهید

اکنون، شرکت‌ها به جای داشتن خدمات مشتری یا مرکز تماس داخلی، این خدمات را برون سپاری می‌کنند. درست مثل دستیار مجازی این کار را با هزینه کمتر حل می کنند. بنابراین، این یک دریچه شغلی برای شما نیز باز می کند. شما می توانید خدمات مرکز تماس را برای یک شرکت از خانه خود ارائه دهید. شما حتی این فرصت را دارید که با انجام این کار روزانه درآمد کسب کنید.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

اتاقی آرام برای خود در خانه درست کنید و وسایل لازم را داشته باشید. از راحتی خود اطمینان حاصل کنید و برای مکان هایی که می توانید این کار را انجام دهید درخواست دهید. سپس می توانید بلافاصله کار را شروع کنید. شما درصدی از تعداد افراد مصاحبه شده را به دست می آورید. درآمد شما نیز بسته به شغلی که به دست می آورید متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر، در حالی که در یکی از آنها پشتیبانی محصول را به مشتریان ارائه می کنید، ممکن است نیاز به فروش در دیگری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

به موسیقی گوش دهید

اگر کشف مداوم آهنگ های جدید برای شما مناسب است و معتقدید که شنونده خوبی هستید، این کار برای شما مناسب است. بسیاری از وب سایت های فعال در سراسر جهان این کار را انجام می دهند. شما می توانید از وب سایت ها که منطق اصلی آن گوش دادن به موسیقی است، درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

خدمات آنلاین:

مثلا؛ Musicxray آخرین آنهاست. Musicxray، پلتفرمی که در آن خوانندگان و ترانه سراها آهنگ های خود را ارسال می کنند، همچنین میزبان استعدادیاب ها است. مشخص است که هنرمندان برای پلتفرمی که برای تبلیغ آثار خود استفاده می کنند هزینه می کنند و کاربران با ارزیابی آنها درآمد کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

پس از گوش دادن به ضبط های ۳۰ ثانیه ای و اظهار نظر، از طریق PayPal پول دریافت می کنید. در حالی که برای هر آهنگ ۱۰ سنت به شما پرداخت می شود، حداقل آستانه برای دریافت پرداخت ۲۰ دلار است.

پلتفرم دیگر RadioEarn است و مکان خوبی برای کسب درآمدهای اضافی اندک است. در اینجا باید یک نمایه باز کنید و مالک وب سایت باشید. پس از افتتاح حساب در RadioEarn و ادغام آن در وب سایت خود، شروع به کسب درآمد می کنید. شما هر ۱۵ دقیقه امتیاز کسب می کنید که به دلار تبدیل می شود و به صورت ماهانه پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

خدمات آنلاین