روش های کسب درآمد برای کسانی که عاشق نوشتن هستند

روش های کسب درآمد برای کسانی که عاشق نوشتن هستند

برخی از ما در نوشتن کاملاً ماهر هستیم. در اینجا شما می توانید یکی از این افراد باشید. اگر چنین است، این راه ها برای کسب درآمد شما مناسب خواهد بود. کسب درآمد از طریق نوشتن را در این محتوا آورده ایم.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

روش های کسب درآمد از طریق نوشتن

یک وبلاگ را باز کنید

مدت هاست که یکی از روش های ترجیحی برای کسب درآمد از خانه بوده است. شما می توانید با استفاده از خدمات رایگان یا به سادگی با راه اندازی سایت وردپرس صاحب وبلاگ خود شوید. شما باید با ایجاد تفاوت در موضوعات و نحوه نوشتن، افراد را به وبلاگ خود مشتاق کنید.

حدود ۱ سال طول می کشد تا شما این تجارت را یاد بگیرید و شروع به کسب درآمد کنید. اگر این فرآیند را با حوصله و مداوم مدیریت کنید، شروع به کسب دستاوردهایی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

یک مقاله بنویسید

لازم نیست یک وبلاگ باز کنید و در آنجا مقاله بنویسید. به هر حال، راه‌اندازی وبلاگ خود به کار دیگری غیر از نوشتن نیاز دارد. اگر می گویید “من نمی خواهم با اینها کار کنم، فقط بگذار بنویسم”، می توانید به عنوان یک کار آزاد مقاله بنویسید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

شما می توانید محتوای خود را مستقیماً در پلتفرم هایی مانند Upwork، Fiverr، Freelancer، Bionluk تولید و به فروش برسانید. حتی می توانید محتوای درخواستی کارفرمایان را تولید کرده و مستقیماً به آنها تحویل دهید. جدای از این موارد، می‌توانید با تولید محتوا در وب‌سایت‌هایی مانند Whitepress، درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

یک کتاب الکترونیکی بنویسید

اکنون کتاب های الکترونیکی که به راحتی از طریق تلفن های هوشمند باز می شوند به جای کتاب های چاپی ترجیح داده می شوند. ضمن اینکه مشکل حمل و نقل وجود ندارد. کسب درآمد از طریق تهیه کننده این کتاب های الکترونیکی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

می توانید محتوای خود را با Word در Microsoft و Pages for Macbook بنویسید. پس از آن باید محتوا را به فرمت کتاب الکترونیکی تبدیل کنید. چند اپلیکیشن برای این کار وجود دارد. فرمت هایی مانند EPUB و mobi برای کتاب های الکترونیکی وجود دارد. این فرمت ها برای ساخت و خواندن کتاب های الکترونیکی بدون مشکل مناسب هستند.

EPUB مخفف Electronic Publication است. توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال به عنوان استاندارد کتاب الکترونیکی معرفی شده است. مثلا؛ Gitbook یکی از آنهاست. در اینجا می توانید مقاله خود را بنویسید و منتشر کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

برای EPUB می توانید از پلتفرمی به نام ABBYY FineReader استفاده کنید. این یکی از مکان های مفیدی است که می توانید اسناد اسکن شده را به فرمت EPUB تبدیل کنید. این یک پلت فرم پولی است.

می توانید پلتفرم های مشابه را جستجو و پیدا کنید. شما می توانید با آپلود مطالب خود در آنها کتاب های الکترونیکی داشته باشید. به هر حال، شما با فروش آنها به خوانندگان درآمد کسب می کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

با ظهور استارت آپ هایی مانند Audible، روز به روز شروع به محبوب شدن کرده است. می توانید یک حساب کاربری در اینجا باز کنید و بلافاصله این کار را شروع کنید. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده از آن در اینترنت وجود دارد. شما می توانید از طریق سیستم هایی مانند Audible با تقویت روایت خود شروع به کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

روش های کسب درآمد از طریق نوشتن

تولید محتوا در Listverse

کسب درآمد از طریق نوشتن: اگر کمی انگلیسی بلدید و معتقدید که می توانید در این زمینه محتوای لیست تهیه کنید، باید سری به سایت لیستورس بزنید. زیرا می توانید برای لیست هایی که ایجاد می کنید، پرداخت های خوبی دریافت کنید.

شما می توانید با ایجاد “listele” خود در Listverse حدود ۱۰۰ دلار درآمد کسب کنید. محتوایی که تهیه خواهید کرد باید پذیرفته شود و حداقل ۱۵۰۰ کلمه و ۱۰ مقاله مختلف داشته باشد.

توصیه ما این است که محتوایی داشته باشید که حاوی حس شوخ طبعی و اطلاعات فوق العاده باشد. زیرا بسیار مهم است که مردم لیست شما را بخوانند و لایک کنند.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

ترجمه کنید

اگر زبان های خارجی بلد باشید می توانید با ترجمه هم درآمد کسب کنید. افرادی هستند که سال ها این کار را انجام می دهند و پول در می آورند. پلتفرم هایی را پیدا کنید که می توانید این کار را انجام دهید و بلافاصله شروع کنید. البته فراموش نکنید که باید بر قواعد املا مسلط باشید.

ویراستاری کنید

کسب درآمد از طریق نوشتن: می دانید که مجلات، مقالات و کتاب ها قبل از انتشار، بررسی های خاصی را انجام می دهند. آیا می دانستید که خودتان می توانید این کار را انجام دهید؟ علاوه بر این، می توانید با انجام این کار به صورت آنلاین درآمد خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

تصحیح کنندگان افرادی هستند که مقالاتی را برای چاپ در مجلات تصحیح می کنند یا اشتباهات خود را برای آخرین بار قبل از چاپ یک کتاب مکتوب بررسی می کنند. اگر عاشق خواندن هستید و می دانید که مهارت انجام چنین کاری را دارید، می توانید از طریق سایت هایی مانند Flexjobs یک تصحیح کننده شوید.

نوشتن و حل سوالات در مسابقات

کسب درآمد از طریق نوشتن سوالات برای مسابقات امکان پذیر است. همچنین می توانید سوالات آزمون ها، مدارس و دوره های مختلف را تهیه کنید. پلتفرم های مختلفی مانند sossat.com وجود دارد که می توانید سوالاتی که نوشته اید را بفروشید. با مراجعه به آنها می توانید از شرایط کسب درآمد مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

روش های کسب درآمد از طریق نوشتن