معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش چهارم)

معامله گران سهام و برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل (بخش دوم)

یاکثر سایت هایی که ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی را ارائه می دهند، معامله گران سهام جدید را نیز به سمت درک اساسی مفاهیم اصلی راهنمایی می کنند. در این محتوا، برترین ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال برای معامله گران را بررسی می کنیم. تکنیک های تجزیه و تحلیل فنی می توانند احساسات را از تصمیم معاملاتی حذف کنند. با بخش دوم این محتوا با ما همرا باشید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

Lightspeed

Lightspeed

پلتفرم شاخص Lightspeed، برنامه ای قابل بارگیری به نام Lightspeed Trader که برای معامله گران در نظر گرفته شده است، دارای یک اسکنر بازار زنده قابل تنظیم به نام LightScan است که می تواند به شما در غربالگری فرصت های تجاری فعلی کمک کند.

LightScan کل جهان سهام را جستجو می کند تا نمادها را بر اساس ترجیحات شما مرتب و فیلتر شده نمایش دهد. بیش از ۱۰۰ معیار ممکن برای جستجو وجود دارد که می توان آنها را با هم ترکیب کرد. در این پلت فرم شاخص ۲۰ سال داده تاریخی وجود دارد.

نسخه آزمایشی این پلتفرم برای کسانی که مایل به تست هستند در دسترس است.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

Thinkorswim TD Ameritrade

Thinkorswim TD Ameritrade

پلتفرم پیشرفته متمرکز بر گزینه های TD Ameritrade ، Thinkorswim، به معامله گران اجازه می دهد تا پلت فرم را با ابزارهای مورد علاقه خود و یک بلیط تجاری سفارشی کنند. اگرچه این پلتفرم در ابتدا برای معاملات آپشن طراحی شده بود، اما ابزارهای تحلیلی زیادی نیز برای معامله گران سهام وجود دارد. ابزارهای ترسیم، شاخص های فنی و ابزارهای تجسم داده را خواهید یافت.

Thinkorswim به معامله گران سهام اجازه می دهد تا ابزارهای تجزیه و تحلیل خود را ایجاد کرده و همچنین از یک زبان برنامه نویسی داخلی به نام ThinkScript استفاده کنند. نسخه رومیزی Thinkorswim قوی ترین در این زمینه است. اما می توانید از نسخه وب یا برنامه تلفن همراه نیز استفاده کنید. همه شامل جریان داده های زمان واقعی با بیش از ۴۰۰ مطالعه تکنیکال می شوند.

چارلز شواب، که در حال خرید TD Ameritrade است، اعلام کرده است که پس از ادغام دو شرکت، سیستم عامل های تجاری Thinkorswim به فعالیت خود ادامه می دهند. خرید در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به پایان رسیدi و انتظار می رود ادغام پلت فرم ۱۸ تا ۳۶ ماه دیگر طول بکشد.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

TradeStation

TradeStation

تجزیه و تحلیل تکنیکال و مدل سازی آماری استراتژی های معاملاتی نقطه قوت اصلی پلت فرم TradeStation است. این کارگزاری از شرکت توسعه نرم افزار تحلیل تکنیکی Omega Research بیرون آمده، بنابراین تجزیه و تحلیل فنی در DNA آن است.

پلتفرم قابل بارگیری TradeStation 10 قابلیت نمودار باورنکردنی را بر اساس داده های تیک ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل فنی خودکار در بسته نمودارها ساخته شده است و الگوهای فنی را در نمودارها به هنگام شکل گیری نشان می دهد. قابلیت های نمودار دهی وب از نزدیک با TradeStation 10 مطابقت دارد. از جمله یک نوار ابزار جدید با دسترسی به تنظیم فریم های زمانی، ابزارهای ترسیم، جلسات و سبک ها.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

این یکی از بهترین برنامه های نمودار موجود بوده و به ویژه از نظر نحوه ادغام آن با سیستم مدیریت سفارش TradeStation قابل توجه است.

کاربران TradeStation همچنین می توانند یک سیستم معاملاتی را بر اساس رویدادهای فنی ایجاد کرده و از آن پشتیبانی کنند. شبیه ساز تجاری TradeStation دارای تمام ابزارهایی است که در TradeStation 10 پیدا می کنید. همچنین شامل یک پایگاه داده بزرگ تاریخی برای استراتژی های پشتیبان گیری است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

Tradier

Tradier

Tradier پلتفرم جالبی است که سیستم مدیریت حساب کارگزاری، موتور معاملاتی و برخی داده های بازار را ارائه می دهد. تنظیمات حساب و داده های بازار بر اساس ابر تنظیم شده است. بنابراین مشتریان می توانند از طریق شرکای توسعه دهنده تریدر وارد سیستم شده و تجارت کنند.

با استفاده از رابط برنامه نویسی برنامه (API)، طراحان پیشرو می توانند سیستم عامل های تجاری خود، برنامه های تلفن همراه، سیستم های معاملاتی الگوریتمی یا سایر ویژگی های سفارشی را برای مشتریان خود راه اندازی کنند. توانایی اتصال یک پلت فرم شخص ثالث به حساب کارگزاری آنلاین جدید نیست. ولی تریدر اولین کارگزاری است که آن را سنتر مدل تجاری خود قرار داده است.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

برترین ابزار های تجزیه و تحلیل