بازی های مجازی بازار بورس برای گوشی ها و تبلت های iOS

بازی های مجازی بورس برای گوشی ها و تبلت های iOS

کسانی که می‌خواهند با سرمایه‌گذاری در بورس به درآمد برسند، باید دانش و تجربه‌ای در مورد بازار داشته باشند. زیرا نرخ سود در بورس با معاملات تصادفی بسیار پایین است. بنابراین باید از فعالیت هایی بهره ببرید که دانش و تجربه شما را افزایش می دهد. برای این منظور در کنار بسته های آموزشی کارگزاری ها، اپلیکیشن بازی مجازی بورس برای کسب تجربه توسعه یافته است. به لطف اپلیکیشن ها، می توانید مانند سرمایه گذاران موفق بازار سهام، تجربه خود را افزایش دهید. با بهبود دیدگاه خود، می توانید به سطحی برسید که می توانید با مقدار زیادی درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

بازی های مجازی بورس

اکنون بیایید در مورد برنامه های کاربردی بازار سهام مجازی که می توانند بر روی دستگاه های iOS نصب شوند و سرمایه گذاران ترجیح می دهند صحبت کنیم:

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

بازی های مجازی بورس

بورس ۱۰۱

با “بورس ۱۰۱ آموزش رایگان بورس اوراق بهادار” در بازار شروع کنید. با اپلیکیشنی که آموزش رایگان بورس را ارائه می دهد، می توانید در مدت زمان کوتاهی شروعی قدرتمند به بازار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

شما مجبور نیستید برای این برنامه که توسط RSS Interactive ساخته شده است، چیزی بپردازید. بنابراین، چه چیزی را در برنامه پیدا خواهید کرد؟ در اینجا نکات برجسته از توضیحات برنامه آمده است:

“اول از همه، بورس ۱۰۱ جنبه های خسته کننده بازار را به شیوه ای سرگرم کننده به شما ارائه می دهد. با دروس تجسمی، در مدت زمان کوتاهی بر بازار سهام تسلط خواهید داشت. در بخش داستان های اپلیکیشن بورس ۱۰۱، ابتدایی ترین اطلاعات بازار را خواهید یافت. شما یاد خواهید گرفت که بازار سهام چیست، سهام چیست، عرضه عمومی چیست، سود سهام چیست. همچنین نگاهی کوتاه به تاریخچه بورس خواهید داشت و اطلاعاتی در مورد ساعات جلسات خواهید داشت. با «درس‌های» گام به گام بازار را عمیقاً بیاموزید. با رفتن به بخش درس‌ها، به اطلاعات عمیق‌تری در مورد بازار سهام خواهید رسید”.

در عین حال، با دسته بندی هایی مانند تست ها، بازی های حدس زدن و پیشنهادات روز به صورت سرگرم کننده در بورس تجربه کسب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

بازی Stock Market

بازی بازار بورس برای iPad که توسط Boris Nekrushev طراحی شده است می تواند برای کسانی که می خواهند وارد بورس شوند مفید باشد. این برنامه رایگان با ارائه خریدهای درون برنامه ای به شما می آموزد که از فروش در بورس نترسید. در عین حال اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری و امور مالی ارائه می دهد.

در توضیحات برنامه آمده است: “بازی بورس را امتحان کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با انجام یک بازی استراتژی پول در بیاورید. این بسیار ساده، رایگان، بدون ثبت نام و بدون اکانت دمو است. این یک بازی واقعی است، نه شبیه سازی”.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

بازی مجازی بورس: بازی بورس

در اینجا می توانید سهام معامله کنید. از طریق بازی می توانید به صورت حساب جاری شرکت ها دسترسی داشته باشید.

می توانید از انواع سفارشات در حال انتظار در برنامه استفاده کنید. مکان هایی را که برای یادداشت برداری نیاز دارید ذخیره کنید. بازارها را دنبال و تغییرات سطح قیمت ابزارهای سرمایه گذاری را بررسی کنید.

برای این کار باید بازی را در گوشی یا تبلت iOS خود دانلود کنید. این اپلیکیشن برای تقویت دانش مالی، کسب اطلاعات و تجربه در مورد سرمایه گذاری، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

برای استفاده از این اپلیکیشن که فقط گزینه زبان خارجی دارد، باید در یک جلسه بازی فعال بورس ثبت نام کنید.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

بهترین بازی بورس اوراق بهادار کارگزاران

به لطف اپلیکیشنی که برای بهبود تجربه شما در مورد بازار سهام و نحوه سرمایه گذاری ایجاد شده است، می توانید بدون خطر از دست دادن پول معامله کنید.

شما می توانید با افزایش تجربه خود در نتیجه تراکنش هایی که انجام می دهید، استراتژی هایی را توسعه دهید. می توانید با سرمایه گذاران دیگر تماس بگیرید. اپلیکیشنی که می توانید دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارید، تنها بازی بازار سهام با بیش از ۶۰۰۰۰ سهام بیدرنگ و حتی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

تغییرات در سطح قیمت به طور همزمان است. به این ترتیب می توانید بازار سهام همزمان را تجربه کنید. با بررسی نمودارهای قیمت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه ابزارها، می توانید فواصل زمانی را تعیین کنید که به شما امکان می دهد انتظارات خود را برآورده کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

Stockfuse – Virtual Stock Market Game

شما می توانید تجربه بازار سهام را به لطف اپلیکیشن به دست آورید، جایی که می توانید به لطف معاملاتی که بدون ریسک انجام می دهید با سرمایه گذاران پیشرفته رقابت کنید.

شما می توانید نبض بازار را روی پلت فرم معاملات سهام نگه دارید. می توانید استراتژی هایی را توسعه دهید که در نتیجه تجربه خود به دست آورید. شما می توانید سهام، وجوه قابل معامله در بورس معامله شده در بازارهای بورس نیویورک، نزدک و لندن را بخرید و بفروشید.

همچنین می توانید بازارها را دنبال کنید و با معامله گران دیگر چت کنید. همچنین با مشاهده تراکنش هایی که انجام داده اند، سبد خود را ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

Robinhood: Investing for All

با بازی بازار مجازی Robinhood می توانید تجربه خود را در مورد بازار به حداکثر برسانید. شما می توانید خرید و فروش خود را با پول مجازی به صورت رایگان انجام دهید. می توانید یک نمونه کار سفارشی ایجاد کنید و نمونه کارها را که آماده کرده اید تحت کنترل نگه دارید.

به ویژه، می توانید معاملات خود را در سهام ایالات متحده انجام دهید. شما می توانید بازار مجازی بورس را بدون پرداخت هیچ هزینه ای تجربه کنید.

به لطف اپلیکیشنی که نحوه سرمایه گذاری را آموزش می دهد، می توانید منطق کسب درآمد در بورس را حل کنید.

این اپلیکیشن که به زبان انگلیسی و زبان های چینی ساده شده موجود است، یکی از برنامه های ترجیحی است. بیشتر سرمایه گذاران آن را به دلیل عملکرد از نظر امنیت و سایر جنبه ها ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

بازی مجازی بورس: ۱ Stock a Day

این برنامه ای است که در آن می توانید پیش بینی ها را به اشتراک بگذارید و سیگنال جامعه را برای سهام منتشر شده دریافت کنید. این یک مدل معاملاتی است که توسط شما پشتیبانی می شود. در بازی که می توانید پیش بینی های بازار خود را به اشتراک بگذارید، می توانید روی سهام معامله کنید. می توانید سیگنالی دریافت کنید که آیا ارزش اوراق بهادار افزایش یا کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

به منظور کسب درآمد مطابق با سیگنال هایی که دریافت می کنید، می توانید درک کنید که در چه محدوده سررسید و در چه سطح قیمتی باید معاملات خود را انجام دهید. در این اپلیکیشن کارت امتیازی برای هر کاربر ایجاد می شود. هرچه مفروضات قیمت شما بهتر باشد، امتیاز شما بالاتر خواهد بود.

پس از ارسال سهام، باید طی ۵ روز کاری معاملات را پردازش کنید. اگر معامله نکنید، نمی‌توانید سیگنال‌ها را ببینید. شما نمی توانید تراکنش خود را بیش از یک بار تغییر دهید. در عین حال باید در مدت ۵ روز معاملات خود را ببندید.

معاملاتی که بسته نمی شوند به طور خودکار خاتمه می یابند. افرادی با ۱۰۰ امتیاز یا نزدیک به این امتیاز، منطق سرمایه گذاری را آموخته اند. این بازی که فقط به زبان انگلیسی ارائه می شود، مانند سایر برنامه ها با آیفون، آی پاد تاچ و آی پد سازگار است.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

بازی مجازی بورس