روش‌های کسب درآمد برای عاشقان کامپیوتر-تلفن

روش‌های کسب درآمد برای عاشقان کامپیوتر-تلفن

روش‌های کسب درآمد برای عاشقان کامپیوتر-تلفن در این محتوا آورده شده است. ممکن است از گذراندن وقت در مقابل کامپیوتر لذت ببرید. علاوه بر این، شما می توانید این کار را از منظری متفاوت از افراد دیگر انجام دهید. کارهای زیادی وجود دارد که می توان با استفاده از رایانه یا دستگاه تلفن همراه انجام داد. به عبارت دیگر، اگر می گویید کامپیوتر-تلفن و نحوه کسب درآمد را همزمان رها نمی کنید، باید به این روش ها نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

روش‌های کسب درآمد برای عاشقان کامپیوتر-تلفن

اگر شما هم به دنبال چنین راهی برای کسب درآمد هستید، ممکن است ایده‌های زیر را دوست داشته باشید:

در وب جستجو کنید

جست‌وجوی وب، که یکی از راه‌های کسب درآمد اضافی نیز هست، شما را به یکباره ثروتمند نمی‌کند. اما شما می توانید درآمد مشخصی از محل زندگی خود داشته باشید. یکی از پرکاربردترین روش های کسب درآمد از خانه است.

شما با جستجوی چیزی در گوگل درآمد کسب نمی کنید. اما می توانید با ثبت نام در سایت هایی که این کار را انجام می دهند درآمد کسب کنید. مثلا؛ SwagBucks به ازای هر جستجوی اینترنتی که انجام می دهید، به شما سکه های سواگ پرداخت می کند.

این یک پورتال جستجو است و اگر به اندازه کافی سکه های سواگ جمع کنید، می توانید آنها را به واقعیت تبدیل کرده و به حساب های مشابه PayPal منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

عاشقان کامپیوتر-تلفن: از Bing استفاده کنید

در مقایسه با سایر محصولات مایکروسافت، شاید ناموفق ترین موتور جستجوی Bing باشد. بینگ در تلاش برای به دست آوردن جایگاهی در سایه گوگل، مکان بسیار خوبی برای کسب درآمد است. حتی اگر به عنوان موتور جستجو ترجیح داده نشود.

کسب درآمد با استفاده از بینگ ممکن است چندان قانع کننده به نظر نرسد. اما این یک روش بسیار واقعی است. با ایجاد یک حساب Microsoft Reward شروع کنید و تعداد مشخصی امتیاز برای جستجوها یا خریدهای خود کسب کنید.

این امتیازها پس از رسیدن به مقدار مشخصی به صورت نقدی ظاهر می شوند. این سیستم در ایران عملیاتی نشده است. اگر در کشور دیگری زندگی می کنید می توانید از این روش استفاده کنید.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

عاشقان کامپیوتر-تلفن: برنامه را دانلود کنید

وظایف را با Yandex Toloka انجام دهید

یکی از روش های کمتر شناخته شده درآمد، Toloka، روش درآمد اضافی Yandex است. شما می توانید با انجام کارهایی که به صورت مرحله به مرحله به شما داده شده است، درآمد اینترنتی کسب کنید. مهم نیست کامپیوترها چقدر پیشرفته هستند، کارهایی وجود دارد که نمی توانند به طور خودکار انجام دهند.

در تولوکا، از شما خواسته می‌شود که ارزیابی کنید آیا سایت‌ها برای جست‌وجو مناسب هستند، تصاویر را مقایسه کنید و محصولات را دسته‌بندی کنید. هنگامی که هر یک از این ماموریت ها را انتخاب و تکمیل می کنید، جوایزی کسب می کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

تست های وب سایت را اجرا کنید

تقریباً هر روز با یک وب سایت جدید روبرو می شویم. علاوه بر این، این سایت‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلف، از اخبار گرفته تا تجارت الکترونیک، باشند. ایجاد این سایت ها ممکن است برای شما ساده به نظر برسد. اما پایه های آن تجربیات کاربری زیادی است و بعد از آن با آن مواجه خواهید شد.

در اینجا می توانید با شرکت در این بخش تجربه درآمد کسب کنید. کار با نام هایی مانند McKinsey، Tripadvisor، Four Seasons، Userfeel، UBS، Doodle، و Trivago، پلتفرم هایی مانند Testing Time به شما این فرصت را می دهد که با تجربه کاربری کسب درآمد کنید. آزمایش وب‌سایت‌ها در این پلتفرم‌ها و گزارش نظرات کاربران، هزینه‌ای نزدیک به ۱۰ دلار به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

وارد سیستم Amazon Mechanical شوید

Amazon یک بازار انبوه است که در آن افراد و مشاغل می توانند مشاغل خود را به صورت مجازی انجام دهند. شما می توانید با استفاده از مهارت های خود در این سیستم که شامل کارهایی مانند اعتبار سنجی داده ها، تحقیق، شرکت در نظرسنجی ها و کنترل محتوا است، درآمد کسب کنید. ضمناً این را هم ذکر کنیم که می توانید با پر کردن نظرسنجی روش کسب درآمد را ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

نرم افزار مفید توسعه دهید

اگر دانش نرم افزاری دارید، می توانید نرم افزارهای مفیدی را توسعه دهید. علاوه بر این، اگرچه این برنامه در واقع ساده است، اما وقتی که زمانش برسد می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

برنامه های کاربردی توسعه یافته بسیار قدردانی می شوند. مثلا هنگام بیماری و دریافت نسخه؛ نام، کیفیت و ساعات مصرف داروها را وارد می‌کنید. وقتی که زمانش رسید، اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد. در اینجا چنین برنامه های کاربردی ساده اما مفیدی درآمد خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

عاشقان کامپیوتر-تلفن: خرید و فروش دامنه

خرید دامنه (نام دامنه) در واقع روشی برای کسب درآمد است که به خوبی شناخته شده نیست، اگرچه یک تجارت قدیمی بوده است. شما می توانید نام های مارک دار را در صورتی که قبلا خریداری نشده اند خریداری کنید و سپس آنها را در انجمن های وب مستر بفروشید. اگر دامنه های خوبی پیدا کردید و خریدید، بعد از مدتی می توانید آنها را با قیمت مناسب بفروشید. GoDaddy را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

عاشقان کامپیوتر-تلفن: خرید و فروش دامنه

فروش بک لینک

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق وب سایت ها و وبلاگ ها فروش بک لینک است. فروش بک لینک در ساده ترین شکل آن؛ این وظیفه ارائه لینک از یک وب سایت یا وبلاگ متعلق به شما به وب سایت دیگری با هزینه مشخص است. البته نمی توان گفت که جزو راه های فوری کسب درآمد است. چون ابتدا باید سایت داشته باشید.

البته این روشی نیست که بتوانید امروز یک وبلاگ باز کنید و فردا بک لینک بفروشید. شما باید برای مدت زمان مشخصی کار کنید و یک سایت واقعا با کیفیت بسازید. زیرا شخصی که بک لینک خریداری می کند، اول از همه به جای لینک به کیفیت آن نگاه می کند. اگر وبلاگ بلاتکلیفی دارید، باید بدانید که مشتری پیدا نخواهید کرد.

همانطور که می توانید بک لینک ها را از وب سایت های خود بفروشید، همچنین می توانید با عمل به عنوان یک واسطه برای شخص دیگری درآمد کسب کنید. به شما پیشنهاد می کنم در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

عاشقان کامپیوتر-تلفن: برنامه را دانلود کنید

کسب درآمد فقط با دانلود چند اپلیکیشن از هر کجا که هستید امکان پذیر است. اگر فکر می کنید که چگونه نتیجه می شود، بیایید بلافاصله آن را توضیح دهیم:

برخی از برنامه ها در پس زمینه گوشی شما اجرا می شوند. این برنامه ها به اطلاعات خصوصی، تماس های تلفنی شما گوش نمی دهند. اما آنها فعالیت های شما را به صورت آنلاین دنبال می کنند. آنها همچنین از این برای بهبود تصمیمات بازاریابی خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

تبلیغات بسیاری را برای صفحاتی که دائماً در اینترنت جستجو می کنید یا مشاهده می کنید خواهید دید. این به این دلیل است که شما تحت نظر هستید. به عنوان مثال، شما برای خرید یک کفش از یک سایت خرید بازدید کرده اید. این برنامه ها (و معمولاً گوگل این کار را انجام می دهد) جستجوهای شما را ضبط می کنند و وقتی به صفحه ای می آیید که هیچ ربطی به آن ندارد، این سایت های کفش را به عنوان یک تبلیغ به شما نشان می دهند.

شما می توانید با کمک به شرکت هایی که می خواهند حوزه بازاریابی و تبلیغات خود را بهبود بخشند، مانند گوگل، درآمد کسب کنید. حتی بدون مبالغ بالا، مطمئناً یک مزیت اضافی خوب خواهد بود. در بین راه های آسان برای کسب درآمد، دانلود اپلیکیشن قطعا روشی است که می توان آن را امتحان کرد.

داده ها را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل داده ها یک راه بسیار راحت برای کسب درآمد برای کسانی است که در ریاضیات و آمار مهارت دارند. امروزه، در حالی که داده ها برای مشاغل بسیار مهم است، نیاز به پرسنل برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز در حال افزایش است. آنها ممکن است ترجیح دهند این پرسنل را به عنوان فریلنسر به جای استخدام آنها در سازمان خود به کار گیرند.

با یادگیری استفاده از برنامه هایی مانند Microsoft Excel، Matlab، Splunk، Google Fusion Tables می توانید تجزیه و تحلیل داده ها را آسان تر کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

عاشقان کامپیوتر-تلفن: بازی

فکر کسب درآمد از طریق بازی کردن برای بسیاری از شما مانند یک رویا به نظر می رسد. ممکن است فکر کنید که کسب درآمد آسان آنقدرها هم آسان نیست. اما امروز همه ما آموخته ایم که این نیز امکان پذیر است. چگونه از این روش که جزو راه های کسب درآمد در ۱ ساعت است استفاده خواهیم کرد؟

بسیاری از بازی ها مانند Counter Strike Global Offensive، Second Life، Depth و Let’s Farm سود را در اختیار بازیکنان قرار می دهند. همچنین می توان با فروش مهارت ها و لوازم جانبی بازی که در این بازی ها به دست خواهید آورد، درآمد جدی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

عاشقان کامپیوتر-تلفن